Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@07:31:48 GMT

آقای گل، بهترین پاسور و خط حمله در اختیار سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۳۹۲۹

به گزارش پارس نیوز، 

سپاهان در فصل جاری هجده بازی را بدون شکست به پایان برده و شاگردان قلعه‌نویی تنها تیم بدون شکست لیگ برتر تا اینجای کار هستند. رکورد شکست ناپذیری در تاریخ لیگ برتر هم متعلق به قلعه‌نویی و سپاهان است که در لیگ دهم با 21 بازی بدون شکست ثبت شد و حالا ژنرال دوباره با سپاهان 3 بازی دیگر تا رسیدن به آن رکورد فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رکورد شکنی در دسترس اما سخت

رسیدن به این رکورد چندان هم آسان به نظر نمی رسد زیرا این سه دیدار، بازی های آسانی نیستند. سپاهان در هفته نوزدهم در دربی اصفهان باید به مصاف ذوب آهن منصوریان برود. دیداری که به دلیل حضور ذوب آهن در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده است. در هفته بیستم این تیم در تبریز میهمان تراکتورسازی است که خود جزو مدعیان قهرمانی و تعقیب کنندگان شاگردان قلعه نویی در صدر جدول است و در خانه خیلی سخت می بازد.

نبرد سخت با پارس جان سخت

در هفته بیست و یکم سپاهان در اصفهان باید به مصاف پارس جم برود. این تقابل هم آسان نیست و در بازی رفت دو تیم با گل ثانیه‌های پایانی کی‌روش استنلی سپاهانی‌ها از شکست گریختند. شاگردان امیرقلعه نویی در بخش تدافعی با 12 گل خورده سومین خط دفاعی مستحکم لیگ پس از استقلال، پرسپولیس و پدیده به شمار می روند که به ترتیب 6، 8 و 10 گل دریافت کرده اند ولی در بخش هجومی بهترین خط حمله را با 32 گل زده با اقتدار در اختیار دارد.

بهترین پاسور از سپاهان

علاوه بر این ها در بخش بهترین پاسورهای لیگ، سپاهان محمد کریمی را با 5 بار ارسال پاس گل در اختیار دارد که از حیث تعداد دقایق حضور در زمین و ارسال پاس گل، بهترین آمار را در مقایسه با امین قاسمی نژاد، احسان حاج صفی و امید عالیشاه در اختیار دارد؛ ضمن اینکه سه بازیکن سپاهان یعنی مهرداد محمدی، سعید آقایی و محمد ایران پوریان هم 4 گله هستند که نشان می دهد گلزنی در تیم قلعه نویی متکی به یک بازیکن نیست.

آقای گل در اختیار طلایی‌پوشان

استنلی کی روش دیگر عنوان فردی لیگ برتر را به خود اختصاص داده؛ این بازیکن با 10 گل آقای گل است و فاصله اش با علیپور را به یک گل و استوکس به دو گل افزایش داده است.

کار سخت جانشین آقایی

سعید آقایی مدافع چپ سپاهان در دیدار با پیکان با دریافت کارت زرد 4 اخطاره شد و بازی بعدی تیمش را از دست داد. بازی بعدی سپاهان مقابل تراکتورسازی در تبریز برگزار می‌شود. بدین ترتیب آقایی از بازی مقابل تیم سابقش باز می ماند. باید دید قلعه‌نویی برای این دیدار کدام بازیکن را جانشین آقایی در پست دفاع چپ خواهد کرد. مهدی زاده، مسلمی‌پور، حسن جعفری، مهدی رحیمی و مهرداد محمدی بازیکنانی از سپاهان هستند که توانایی بازی در پست دفاع چپ را دارند. با توجه به حضور اسماعیلی‌فر و دژاگه در جناح راست تراکتورسازی، به نظر می رسد دفاع چپ سپاهان در این بازی کار آسانی نخواهد داشت.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اصفهان ذوب آهن لیگ قهرمانان آسیا قلعه نویی جدول پرسپولیس زمین ایران ایران بازی جدول قلعه نویی لیگ برتر پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!

آفتاب‌‌نیوز :

ابوالفضل جلالی در ابتدای فصل قراردادش را با استقلال فسخ کرد و به نظر می‌خواست به سپاهان برود، اما بعد از حضور جواد نکونام در راس کادر فنی آبی‌ها و صحبت‌هایی که با این مربی انجام داد، بار دیگر به اردوی آبی‌ها برگشت و قرارداد جدیدی را با استقلال امضا کرد.

جلالی بعد از حضور در اردوی آبی‌ها جایگاهش را در استقلال تثبیت کرد و به بازیکن اصلی جواد نکونام در پست وینگ بک چپ تبدیل شد. او اگر چه در جام ملت‌ها شانسی برای حضور دراردوی تیم ملی پیدا نکرد، اما به اردوی آخر تیم ملی برای بازی با ترکمنستان دعوت شد و پیش بینی می‌شود با حضور در صدر جدول بهترین پاسور لیگ برتر از این پس در ترکیب تیم ملی صاحب جایگاه بهتری شود.

ابوالفضل بدون شک اکنون خوشحال است که بعد از فسخ قرارداد با استقلال تصمیم گرفت یک بار دیگر به اردوی آبی‌ها برگردد. او اگر به سپاهان می‌رفت اکنون به همراه استقلال در صدر جدول رده بندی لیگ برتر نبود و شاید عنوان بهترین پاسور لیگ برتر را در اختیار نداشت و شاید به واسطه ناکامی‌های سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر به اردوی تیم ملی هم دعوت نمی‌شد.

جلالی حالا این شانس را دارد با درخشش در هفته‌های پایانی لیگ برتر و با پاس گل‌هایی که می‌دهد، بیش از پیش به قهرمانی آبی‌ها در لیگ برتر کمک کند و در نهایت عنوان بهترین پاسور لیگ برتر را از آن خود کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!