Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-07@07:05:49 GMT

کالیفرنیا علیه حالت اضطراری ترامپ شکایت می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۴۰۱۵

خرداد: کالیفرنیا به احتمال زیاد علیه تصمیم جدید ترامپ برای اعلام حالت اضطراری ملی شکایت خواهد کرد.
به گزارش شفقنا به نقل از رویترز، رییس جمهور آمریکا در اقدامی کم‌سابقه و با اعلام حالت فوق‌العاده ملی قصد دارد ۸ میلیارد دلار از پول سیل‌زدگان پورتوریکو را برداشته و خرج ساخت دیوار حائل مرزی با مکزیک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه روسای جمهور سابق آمریکا مجموعاً ۳۱ بار از این وضعیت استفاده کرده‌اند اما همه آنها دارای حالت اضطرار ملی و واقعی بودند اما نمایندگان مخالف ترامپ معتقدند ساخت دیوار هیچ ضرورتی ندارد. حالا ایالت کالیفرنیا اعلام کرده علیه این تصمیم ترامپ به دادگاه شکایت خواهد برد.
دادستان ایالتی کالیفرنیا گفته این ایالت قطعاً از ترامپ به دیوان عالی آمریکا شکایت خواهد کرد. به نظر می‌رسد ایالت‌های دیگری که سران آنها دمکرات هستند نیز به این حرکت کالیفرنیا خواهند پیوست. گفتنی است از زمانی که ترامپ به کاخ سفید راه یافته بارها از سوی ایالت‌های مختلف و در پرونده‌های گوناگون به دادگاه کشیده شده و حتی شکست خورده است. برچسب ها: کالیفرنیا ، ترامپ ، دیوار ، مکزیک

منبع: خرداد

کلیدواژه: کالیفرنیا ترامپ دیوار مکزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۴۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی

مدیرکل حقوقی، املاک و معاضدت قضایی وزارت آموزش و پرورش از شکایت و اعلام جرم رسمی دفتر حقوقی و قضایی وزارت‌ آموزش و پرورش علیه دست اندرکاران اصلی یکی از سریال‌های نمایش خانگی خبر داد.

به گزارش ایسنا، امید رضاوند با اشاره به شان و جایگاه رفیع و والای معلم در جامعه، اظهار کرد: علیرغم این مهم که معلّم به عنوان مهمترین  و اصلی‌ترین رکن نظام تعلیم و تربیت، از نقش و جایگاه منحصر به فردی  در جامعه  برخوردار بوده و نقش وی در هدایت آینده سازان این جامعه غیرقابل انکار است، چندی پیش در یکی از سریال‌های نمایش خانگی نسبت به این قشر  فرهیخته، توهین و اهانت و هتک حرمتی صورت گرفته که این رفتار ناشایست موجب جریحه دار شدن احساسات عمومی جامعه به ویژه فرهنگیان شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت‌ آموزش و پرورش، مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضایی با تاکید بر اینکه وزارت‌آموزش و پرورش اولین مدافع حقوق معلمان است و یکی از وظایف دفتر حقوقی و واحدهای حقوقی تابعه در سراسر کشور نیز معاضدت قضایی از جامعه یک میلیونی فرهنگیان است اعلام کرد: در جهت برخورد با این اقدام ناشایست و غیر اخلاقی نویسنده و کارگردان و عوامل سریال یاد شده، شکایت و اعلام جرم رسمی وزارت آموزش و پرورش به دادستان عمومی و انقلاب ارائه و توقف پخش سریال مورد اشاره و برخورد قانونی لازم تقاضا شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال‌ نمایش خانگی و درخواست توقف پخش آن
  • آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • ببینید | فیلمی پربازدید از شدت گردباد و طوفان در ایالت نبراسکا در آمریکا
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی
  • روایت یک دانشجو از حمله پلیس آمریکا به دانشگاه کالیفرنیا + فیلم
  • سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
  • سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی + ویدئو
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ