Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مديرعامل بانک انصار اعلام کرد اقتصاد مقاومتي با مقاوم سازي راهبردي ساختارها و نهادهاي جامعه و توانمندسازي مسئولين و مردم ميسر مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، يک خصيصه تغييرناپذير انقلاب‌اسلامي، مبارزه با استکبارجهاني و بسترسازي ظهور حضرت مهدي موعود (عج) است و پيامد چنين مبارزه‌اي، تلاش همه جانبه شيطان بزرگ و نظام سلطه وصهيونيسم در دشمني و مقابله با اهداف وآرمان‌هاي جمهوري‌اسلامي درعرصه ها وگونه هاي مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جبهه دشمن در چهل سال گذشته علاوه بر جنگ تحميلي هشت ساله و ديگرنقشه هاي ضد اسلامي، ضد ايراني، با ناکامي تهديدهاي مستمر نظامي خود، دامنه کينه ورزي‌ها را به عرصه‌هاي ديگر و ازجمله اقتصاد کشور نيز کشانده است که تحريم و جنگ اقتصادي فراگير، تبلور آن به شمار مي رود و در نقطه مقابل، انقلاب اسلامي براي مقابله با توطئه جديد آنان، الگوي نبرد اقتصادي و اقتصادمقاومتي را براي تداوم خط استکبارستيزي خود برگزيده است.
از آنجا که اقتصاد ايران بانک محورو نقش آن ها در موفقيت اقتصادمقاومتي تعيين کننده است، برآن شده ايم تا در گفتگويي با دکترابراهيمي مديرعامل بانک ارزشي و مقاوم انصار که همواره مورد تحريم و فشارهاي مضاعف جهان استکباري بوده است، با تجربيات و دستاوردهاي اين مقابله بيشتر آشنا شويم.
* محورهاي اساسي اقتصاد مقاومتي چيست؟
- اقتصادمقاومتي مفهومي مبتني بر مقاوم سازي و بهبود ساختارها و نهادهاي جامعه است که با باورقلبي، وجدان جمعي، سابقه همکاري، اعتماد و علائق اجتماعي ريشه دار و توانمندسازي و تقويت وجدان جمعي مردم و مسئولان متکي به مديريت راهبردي، ميسر مي شود. رشد روحيات توليدگري، خلاقيت ونوآوري، فشار رقابتي و اجبارهاي جامعه نيز شرايط را براي موفقيت اقتصاد مقاومتي فراهم مي کنند.
يک ويژگي الزامي اين اقتصاد تثبيت روندهاي کاهش وابستگي به اقتصادهاي ديگر به ويژه کشورهاي ناهمسو است. البته وابستگي با همبستگي تفاوت دارد و اقتصادها در دنياي امروز با يکديگر همبستگي دارند. در اقتصادمقاومتي تاکيد بر مزيت هاي توليد داخلي و رقابتي مبتني بر استانداردهاي جهاني است. يکي از محورهاي استراتژيک و منحصر به فرد در اقتصادمقاومتي حمايت ازتوليد ملي است که عملکرد درخشان و پيشتازي بانک انصار، آن را از ديگر بانک ها متمايز مي کند.
اجراي طرح حاتم(حمايت ازتوليدملي)، نمادي ملي براي عمل به تأکيدات مکرر مقام معظم رهبري در عرصه اقتصاد کشور است. معظم له محور حمايت از توليد ملي با کار و سرمايه ايراني را مطرح فرموده اند که وظايفي را براي دست اندرکاران اقتصاد کشور به همراه دارد که تشويق حضور مردم در اقتصاد، ترغيب مصرف کننده ايراني به خريد کالاي ايراني با حفظ کيفيت جهاني و رقابتي، تأمين و تجهيز مالي بانکها و حضور همه نهادهاي فرهنگي براي فرهنگ سازي اين تحول عظيم و ملي که شرايط به صورت واقعي ومستمر براي تحقق مباني فراهم شود، ازجمله آن ها محسوب مي شود. مديريت منابع ارزي و رسيدگي وتمرکز به اقتصاد دانش بنيان از ديگر محورهاي اساسي نيل به اقتصادمقاومتي است.
* مهم‌ترين الزام براي تحقق اقتصادمقاومتي چيست؟
- تجربه نشان داده است که هيچ اقتصاد دولتي‌اي بدون اصالت‌دادن به رقابت‌هاي داخلي و مردمي و پذيرش قاعده‌هاي بازي رقابتي موفق به تحکيم مباني اقتصادمقاومتي نمي‌شود. محدودسازي حوزه‌هاي اقتصاد دولتي و آزادسازي اقتصاد به شکلي سيستمي، حرفه‌اي، غيررانتي و زيرساختي از پيامدهاي مهم اصل 44قانون اساسي است.
اقتصاد مقاومتي نيازمند برنامه‌ريزي استراتژيک، مردمي‌کردن اقتصاد، درون زايي و برونگرايي از طريق تشويق فعالان بخش خصوصي و رفع موانع و مشکلات پيش روي توسعه وپيشرفت کشور است. بخش خصوصي موتور محرک رشد اقتصادي و صنعتي کشور است و دستمايه اصلي اين بخش، سرمايه‌هاي انساني است که درصورت اعمال مديريت کار آمد، مي تواند اهداف اقتصادي کشور را محقق سازد.
استفاده از تمامي ظرفيت هاي معطل مانده مردمي و دولتي وفعال کردن واحدهاي کوچک ومتوسط اقتصادي وتلاش مجدانه براي قطع وابستگي به نفت از ديگر الزامات کليدي تحقق اقتصادمقاومتي است.
* چرا سرمايه‌هاي انساني مهم‌ترين دستمايه اقتصادمقاومتي به‌شمار مي‌آيند؟
- با مطالعه اي مختصر در دستاوردهاي پژوهشي و تجربي کشورهاي جهان به خوبي مي توان دريافت که سرمايه و منابع انساني مهم‌ترين و پايه‌اي‌ترين عنصر پيشرفت و توسعه جامعه در همه عرصه ها و به ويژه، اقتصادي هستند. مورخان زيادي وجود دارند که تاريخ توسعه و تحول عصرکنوني را بامحوريت نخبگان، کارآفرينان و صاحبان کسب و کارهاي نوين نوشته اند و نقش برجسته آنان را در بهره وري، کارآمدي، خلاقيت ونوآوري و توليد علم و فناوري تشريح کرده اند.
هوش، خلاقيت ونوآوري، کارآفريني و نبوغ نسل هاي دهه هاي هزاره دوم و ادامه آن در هزاره سوم، هم اکنون جهان را به شکلي شگفت‌آور دگرگون کرده اند. باکمي دقت به واقعيات موجود، به خوبي مي‌توان دريافت که دشمنان جمهوري اسلامي درحال حاضر بر دو محور به شدت تأکيد وتمرکز دارند، اول تحريم فناوري‌هاي نوين و دوم نااميد کردن نخبگان، کارآفرينان و نوآوران و فراري دادن آن ها به خارج از کشور. بنابراين، ميدان دادن به نخبگان در عرصه صنعت، تجارت، کشاورزي، فناوري و مقوله هاي دانشي از الزامات اقتصاد مقاومتي است که بانک انصار بادستور کار قراردادن آن با قدرت تمام درپي آن است و با نگاهي به آمارهاي موجود به آساني متوجه خواهيد شد که اين بانک از تمامي کوشش هاي متمرکز بر اين قشر با تمام وجود حمايت کرده است.
اشاره به نکته ديگر بازهم مي تواند به فهم اين گزاره مبني بر اصالت سرمايه هاي انساني در عرصه اقتصادي بهتر ياري رساند و آن ديجيتالي سازي و دانش بنيان کردن عرصه هاي توليدي است. در واقع، ديجيتاليزه کردن حوزه هاي اقتصادي، تجاري و مالي چيزي فراتر از راهبردهاي کسب و کار و اقتصاد وتجارت است و اين امر نيازمند تغيير و تحول در پارادايم ها و مناسبات با مشتريان و طرف هاي تقاضا در حوزه اقتصادي است.
علاوه براين بايد تأکيد کرد تحقق اقتصادمقاومتي بدون مديريت جهادي و استفاده از منابع لايزال فقهي اسلام و به ويژه اقتصاداسلامي و بانکداري بدون ربا موفقيتي حاصل نمي‌شود. امروز بنابر تدبير مقام معظم رهبري ما نيازمند جهاد اقتصادي هستيم و سرمايه هاي انساني ما بايد براي عبور از پيچ‌هاي خطرناکي که دشمنان انقلاب اسلامي براي رويارويي در آن ها کمين کرده اند، تربيت شوند. از سوي ديگر، قطعاً سرمايه هاي انساني هستند که نيروي محرکه «کارآفريني» و «کسب وکارهاي دانش بنيان»خواهند بود واز اين نظر در اقتصادمقاومتي توجه خاص به سرمايه هاي انساني ومشارکت مردمي شده است.
* اولويت هاي اقتصادمقاومتي در بازه زماني فعلي چه هستند؟
- وابستگي به نفت و صنايع معدني يک معضل تاريخي در ايران است. بنابراين، کاهش وابستگي به درآمد نفت، گاز و موادمعدني ديگر که ما را دچار عارضه خام فروشي مي‌کند، يک الزام انقلابي است. از سوي ديگر نيل به اقتصادمقاومتي نيازمند اصلاح بنيادي شبکه بانکي، استقرار نظام رقابتي در حوزه اقتصاد و رعايت اولويت هاي ديگري از جمله مبارزه بافسادهاي ساختاري، اولويت بندي شرکاي تجاري ايران و تحکيم مناسبات با کشورهاي همسو، توجه جدي به حوزه هاي انرژي و صنايع نظامي، گفتمان سازي، مبارزه با فرهنگ تجمل پرستي، نفي تکاثر، مقابله زيرساختي با تحريم‌ها، جلوگيري از خروج سرمايه ها و جذب سرمايه هاي خارجي، اصلاح و تغيير نقش دولت و مردم در تحقق اقتصاد مقاومتي، تثبيت نرخ ارز، اشتغال زائي، ثبات قيمت ها و مهارتورم است. اصلاح ساختار دولتي و مديريت مصرف که باعث تعادل درمصرف جامعه باشد يک حرکت جهادي است و همه دستگاه هاي دولتي و غير دولتي و مردم بايد موضوع پرهيز ازاسراف و استفاده ازتوليدات داخلي را به عنوان يک تکليف ملي درنظر بگيرند.
* لطفا چالش‌هاي پيش روي اقتصاد مقاومتي را بيان کنيد.
- اقتصاد مقاومتي تنها يک نظام اقتصادي با مختصات ويژه نيست. اين اقتصاد يک گفتمان سياسي، اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي است. يعني نيازمند تحولاتي در همه عرصه هاي جامعه با مشارکت آحاد مردم و مسئولان دولتي وحکومتي است تا به موفقيت برسد. بنابراين، چالش‌هاي اين اقتصاد تنها در عرصه اقتصادي قابل شناسايي نيستند. حتي کيفيت و اولويت هاي ما در عرصه هاي گوناگون بر اين عرصه تأثير دارند.
وجود موانع حقوقي، ساختاري، سياسي و فرهنگي متعدد بر سر راه توليد ملي و وجود عوامل متعدد در ايجاد فضاي کنوني براي جذب سرمايه گذاري هاي داخلي و خارجي را بايد به عنوان موانعي بنيادي بر سر راه شکل گيري اين اقتصاد به شمار آورد.ضعف هاي اساسي در حوزه مديريت کلان و مياني شامل فقدان سياستگذاري و به فرمايش رهبرمعظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) تصميمات خلق الساعه، نبود راهبردهاي اثربخش، ضعف هاي نظارتي و پايين بودن سطح بهره وري سيستم ها و ناکافي بودن کارايي نيروي انساني همچنين، عادات اجتماعي و اقتصادي نادرست مردم و مصرف کنندگان، حاکميت فرهنگ مصرف گرايي مغاير با آموزه هاي ديني هم بايد به اين چالش ها اضافه شوند. ضعف در حوزه بانکي و مالي، به عنوان مثال مشکل بازارغيرمتشکل پولي، افزايش نقدينگي، اختلالات بازار ارزي و مطالبات معوق را نبايد دست کم گرفت. تورم، رکود، فساد، رانت و بيکاري چالش هاي جدي اي براي پيشرفت اقتصاد کشور هستند.
افزايش بي رويه تورم و کاهش ارزش پول ملي، وابستگي به درآمدهاي فروش نفت خام، اجراي ناقص سياست هاي اصل 44قانون اساسي و خصوصي سازي معيوب، نظام مالياتي ناکارآمد، ضعف‌هاي زيرساختي و گمرکي، فقدان الگوهاي مصرف بهينه، واردات بي رويه، بوروکراسي اداري غيرحرفه‌اي و چالش‌هايي از اين دست مانع پيشرفت اقتصادي مي‌شوند.
* راه کارهاي تسهيل در اهداف اقتصاد مقاومتي کدام هستند؟
سياست گذاري هاي علمي و پژوهش محور، اصلاح ساختارهاي توليدي، اصلاح نظام بانکي و بهبود الگوهاي مصرف را پيشنهاد مي کنم. سرمايه گذاري هاي کارآمد و اثربخش و اصلاح هاي بهره ورانه روندهاي کار وتوليد مي تواند به بهبود اقتصاد کشور بينجامد. رونق مستمر توليد داخلي و کاهش واردات هم مي تواند موجبات استقلال اقتصادي و قطع وابستگي را فراهم کند. ارتقاي سرمايه هاي انساني و توسعه فناوري هاي اطلاعات و دانش بنيان راه حل سودمندي است. اشتغالزايي و رفع بيکاري، مبارزه با فقر، حل معضل تورم و رکود، اصلاح نظام حقوق و دستمزد، تامين کالاهاي اساسي با اختصاص به موقع ارز، گسترش ارتباطات اقتصادي با کشورها و بلوک‌هاي منطقه‌اي و جهاني قابل اعتماد، استفاده از مديريت جهادي و اتکا به روحيه جهاد اقتصادي را بايد سرلوحه فعاليت‌هايمان قراردهيم.
خودداري از اسراف، مبارزه با تجمل پرستي، ذخيره سازي کالاهاي اساسي، هوشمندسازي مردم نسبت به دشمنان و بسيج آنان براي ايفاي نقش در بحران ها و افزايش اقتدار دفاعي و امنيتي به عنوان بستر ضروي براي بحران زدايي از نظام اقتصادي را هم بايد به اين راهکارها افزود. البته بديهي است که هريک از اين راهکارها به ده ها شرط و الزام و زمينه نيازمنداست که بايد براي تحقق هرکدام، پيوست‌هاي فرهنگي، آموزشي و گفتمان سازي‌هاي ملازم با آن‌ها را تدوين کرد.
* دستاوردهاي بانک انصار در اقتصادمقاومتي چه هستند؟
- دستاوردهاي بانک انصار در راستاي تحقق اقتصادمقاومتي در حوزه پولي و بانکي بسيار زياد است. ازجمله آن‌ها مي‌توان به ايجادهسته‌اي علمي متشکل از متخصصان نظري‌واجرايي تحت‌عنوان شوراي عالي راهبري اقتصادمقاومتي اشاره کرد که داراي چندين کميته تخصصي با افراد متعهد، متخصص و با روحيه جهادي آماده همکاري با نظام بانکي است. متمرکزکردن کليه نيروهاي بانک اعم از معاونت‌ها و مديريت‌ها و ادارات حول محور اقتصادمقاومتي به گونه اي صورت گرفته که دغدغه فکري همه آن ها نيل به اهداف اين سياستها در حوزه بانکي است.
تهيه مدل ريل‌گذاري بانک ها براي ايفاي نقش در اقتصادمقاومتي يک دستاورد بي نظيراست. اين الگو مشتمل بر چگونگي اقدام بانکها و استخراج مضامين اجرايي سياستهاي 24گانه است که در بانکها تفسيرعملياتي دارند و مصاديق اقدام بانکها در هريک از مضامين استخراج شده هستند و توسط رييس کل بانک مرکزي رونمايي شده است. بانک انصار حتي با شرکت هاي استارت آپ مثل توسن و فناپ هماهنگي کرد و آن ها هم آماده مساعدت به پيشرفت ملي اين الگو هستند. اين بانک در راستاي اجرايي‌کردن مدل بيش از گذشته با اشراف اطلاعاتي و عملياتي بر تسهيلات پرداختي خود، مسير انطباق با سياستهاي اقتصادمقاومتي را هموار کرده است.
دستاورد ديگر تجربه عملي و عبور از تئوري و ايجاد زمينه آموزش اين الگو به ديگران است. همزمان با پياده سازي مدل، بانک توانست نيروهاي انساني را در بانک با موضوع اقتصادمقاومتي به صورت سيستمي آشنا کند تا بتوانند تجربه اجرايي آن را به ديگران منتقل کنند. برگزاري نخستين نشست قاعده گذاري نظام ارزي در راستاي اقتصادمقاومتي گام ديگري است که براساس آن، تحقق اقتصادمقاومتي براساس يک نظام ارزي کارآمد تسهيل مي شود. ديدار با مديران عامل شرکت هاي توليدي، کارآفرينان و صاحبان کارخانجات مختلف با تأکيد بر توسعه ظرفيت‌هاي صنعتي کشور به اتکاي سرمايه‌هاي داخلي در راستاي توسعه ظرفيت هاي صنعتي کشور ره آورد شايسته ديگر بانک انصار است.
ساخت نخستين سرود ملي اقتصاد مقاومتي در راستاي فرهنگ سازي و استفاده از ابزارهاي فرهنگي را بايد کاري فاخر و مباهات‌آميز از سوي بانک انصار تلقي کرد که نتيجه خلاقيت‌هاي سرمايه هاي انساني اين بانک است. افتتاح شعب نمونه بانکداري اسلامي در مناطق داراي ساکنين اهل سنت را هم بايد به اين ها اضافه کرد که پيامدهاي مثبت گوناگوني براي کشور دارد. همچنين، دستاورد ديگر همراه سازي ساير نهادهاي مالي دخيل در اجراي اقتصادمقاومتي و گفتمان سازي اين موضوع در سطح بانک ها و سطح ملي از طريق رسانه هاست که نتيجه کار حوزه روابط عمومي بانک انصار بوده است. درسال گذشته هم بيش از 70درصد منابع بانک به حمايت از شرکت هاي کوچک ومتوسط و ارتقاي قدرت خريد مردم در قالب طرح هاي مختلف، ازجمله «حاتم» يا حمايت از توليدملي اختصاص داده شده است. کار ديگري که بانک انصار با جديت تمام پيگيري کرده، حمايت از صنعتگران و سازمان هاي توليدي و استارت آپ‌ها و جشنواره هاي مختص سوق جوانان مستعد کشور به امور کارآفريني و خلاقيت است.
ما حتي در حوزه صنايع دستي که در همه دنيا محور توسعه، اشتغال و تحرک اقشار متوسط و پايين جامعه است از هيچ حمايتي دريغ نکرده‌ايم. اشتغال‌زايي در صنايع متوسط و کوچک منشأ توليد ثروت براي صاحبان اين صنايع است و اين حمايت ها مي تواند به پياده سازي سند راهبردي اقتصاد کشور که در سال اقتصاد مقاومتي تدوين و ابلاغ شده است، کمک کند. در عرصه نظري هم بانک انصار پيشتاز زمينه سازي انجام اصلاحات اساسي در شبکه بانکي در راستاي اقتصادمقاومتي است که برگزاري کنفرانس توسعه مديريت پولي و بانکي، چاپ فصلنامه توسعه مديريت پولي و بانکي، خريد خدمت سربازي از طريق مشارکت در تحقيقات بنيادي، همکاري با دانشگاه‌هاي معتبرکشور و ده ها تحقيق و همکاري با دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام براي گفتمان‌سازي اين اقتصاد و اموري نظير اين‌ها را بايد دستاوردهاي بانک انصار در اين حوزه به شمارآورد.
منظومه اقدامات و دستاوردهاي بانک انصار در راستاي تحقق منويات ومطالبات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) در حوزه اقتصادمقاومتي و مقاوم ساختن اقتصاد کشور در برابر تکانه هاي ناشي از سناريوهاي دشمنان نظام و ملت ايران در ميدان جنگ اقتصادي محصول نصرت الهي، همت و انگيزه صادقانه وخالصانه مديران و همکاران ما در اين مجموعه است که شکر اين نعمت را بر خود واجب مي‌دانيم.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت

دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه با صدور پیامی نود و نهمین سالروز تأسیس این بانک را به خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت. - اخبار بازار -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، متن پیام دکتر ابراهیمی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
چهاردهم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس بانک سپه آغاز فصلی نو در سپهر اقتصادی کشور و نوید‌بخش خودباوری و اتکاء به سرمایه‌های مادی و معنوی فرزندان این مرز و بوم است. نخستین و بزرگترین بانک کشور با گذر از نزدیک یک قرن تلاش و خدمت صادقانه، در نودونهمین سالروز تاسیس خود همچون درختی تناور ریشه در اعتماد عموم مردم و مشتریان گرانقدر خود دارد و نام، آوازه، قدمت، اعتبار، موفقیت‌ها و دستاوردهای آن بر بلندای نظام پولی و مالی کشور می درخشد.
بی‌تردید دوام و قوام بانک سپه بر همت بلند و اراده راسخ مدیران و کارکنان خدوم این بانک استوار شده و طی نود و نه سال فعالیت، به پشتوانه سرمایه بزرگ انسانی خود، با عبور از حوادث گوناگون و امواج پرتلاطمی همچون جنگ، تحریم، تنگناهای اقتصادی و سنگ‌اندازی‌های بدخواهان این ملک و مملکت، توانسته است سربلند و پرقدرت به مسیر خود ادامه دهد و بر قله‌های رفیع پیشرفت و افتخار بایستد.
خدمت به مردم، کسب دستاوردهای مختلف در شبکه بانکی کشور و تلاش برای شکوفایی اقتصادی و خودکفایی میهن عزیزمان، مدال افتخار و مایه مباهات بانک بزرگ و با اصالت سپه است؛ بانکی که امروز با نقش‌آفرینی در اقتصاد ایران اسلامی، پشتیبانی از اَبرپروژه‌های کلان ملی و حمایت از اقشار مختلف مردم، سرمایه‌ای بی‌بدیل برای کشور محسوب می‌شود.
اینک در نود و نهمین سالروز تاسیس بانک سپه، یاد، نام و اقدامات ارزشمند پیشکسوتان بانک به ویژه شهدای والامقام آن را گرامی می داریم و در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده، هم پیمان می‌شویم که همه توان و تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار گیریم و از هیچ اقدامی در مسیر رشد، شکوفایی اقتصادی، خدمت به عموم هموطنان و عزت و سربلندی کشور دریغ نورزیم.
اینجانب فرارسیدن چهاردهم اردیبهشت ماه، سالروز تأسیس نخستین بانک ایرانی را به همه مدیران، کارکنان پرتلاش و مشتریان عزیز تبریک و شاد‌باش عرض می‌کنم و با تقدیر از تلاش‌های ارزنده شما گرامیان، سربلندی، توفیقات روزافزون و بهروزی بانک بزرگ سپه و کارکنان خدوم آن را از پیشگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

                                                                                                                                            آیت اله ابراهیمی
                                                                                                                                          مدیرعامل بانک سپه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • وابستگی اقتصاد به بانک‌ها چالش‌آفرین است
  • بانک‌های خصوصی استان کرمان هیچ کمکی به استان نمی‌کنند
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • میوه های فرهنگ و موشک را در اقتصاد بچینید