Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@04:10:59 GMT

"نگهبان زمین" سریال جدید شبکه پنج

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۴۲۴۲

'نگهبان زمین' سریال جدید شبکه پنج

به گزارش جهان نيوز، این سریال کاری از سیمای خراسان شمالی به تهیه کنندگی و کارگردانی علی میری رامشه و نویسندگی فهیمه سلیمانی و علی دلبر در ۷ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است.

سریال «نگهبان زمین» با بازی نیما شاهرخ شاهی، سیاوش طهمورث و شیوا خسرومهر در استان خراسان شمالی تصویربرداری شده است.

همه سکانس‌های این مجموعه تلویزیونی هفت قسمتی با توجه به واقع شدن منطقه حفاظت شده "میاندشت" (محل زیست یوزپلنگ آسیایی) در شهر جاجرم خراسان شمالی، در این شهر فیلمبرداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مجموعه، داستان زندگی محیط بان جوانی است که در زندگی شخصی خود دچار تردید‌هایی شده است و ماجرا‌های زندگی وی، تمرکز محیط بان جوان را از کار و پیشه اش گرفته و دچار اتفاقاتی می‌کند که…

فرهاد مهادیان، نیلوفر شهیدی، افسانه ناصری، حسین باقریان، حسین توشه، شیوا خسرومهر، کاوه آهنگر، متین گودرزوند، مریم آردیش، مرتضی رحیمی، بهمن فراهانی، باقر شکوهی فرو بازیگران خردسال: فائزه پور رجب و امیر محمد ترکاشوند و فاطمه رضوی نیا با حضور سیاوش طهمورث، رضا توکلی و امیر وثوقی و با هنرمندی علیرام نورایی و نیما شاهرخ شاهی بازیگران اصلی این سریال هستند.

اولین قسمت "نگهبان زمین" سه شنبه ۳۰ بهمن ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

منبع:میزان

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند

تصویربرداری سریال «هشت پا» که محصول مشترک موسسه ناجی هنر و سیمافیلم است و به کارگردانی احمد معظمی، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی علی طالب‌آبادی که در سکوت کامل خبری پیش می‌رفت به‌پایان رسیده و هم‌اکنون در مرحله تدوین و صداگذاری قرار دارد و کارشناسان این موسسه در حال بازبینی این سریال هستند.

یکی از دست‌اندرکاران «ناجی هنر» در گفت‌و‌گو با فارس با بیان اینکه این موسسه منتظر یک باکس خوب از صداوسیما برای پخش این سریال است درباره بازیگرانی که در «هشت پا» به ایفای نقش پرداخته‌اند، گفت: در این سریال سعید چنگیزیان، مینا وحید، افسانه چهره آزاد، احمد نجفی، محمد صادقی و... بازی کرده‌اند.لازم به ذکر است این سریال در ژانر پلیسی و با موضوع مبارزه با مواد مخدر در 13 قسمت تولید شده است.

سردار منتظر المهدی در حاشیه بازدید از پشت‌صحنه سریال «هشت‌پا» اظهار کرده بود: این سریال علاوه‌بر جنبه‌های آموزشی و پیشگیری، دارای داستان و جذابیت‌های بصری خوبی است که قطعاً مخاطبان بسیاری را برای تماشای این سریال به خود جذب خواهد کرد.

احمد معظمی کارگردان «هشت پا» پیشتر درباره این سریال گفته بود: به نظرم این سریال جزو مجموعه‌های پلیسی‌ است که فضای مدرن و به روزی را به تصویر می‌کشد و از این جهت می‌تواند به‌کار پر بیننده‌ای تبدیل شود.

دیگر خبرها

  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • عکس| بازیگران «نون خ» کولبر شدند
  • دوقلوهای پایتخت به ایران باز می‌گردند؟ |‌ عکس
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • هشدار؛ جان زمین در خراسان‌شمالی مکیده می‌شود