Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@18:24:48 GMT

تعمیر ۲۲ هزار خانه مددجویی به کمک صدقات البرزی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۴۴۰۱

تعمیر ۲۲ هزار خانه مددجویی به کمک صدقات البرزی‌ها

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با بیان خدمات این نهاد به خانوارهای مددجو در زمینه خرید، ساخت و تعمیر مسکن گفت: طبق برنامه تسهیم صدقات برای رفع نیازهای متنوع مددجویان ۲۸ درصد از مجموع صدقه‌های واریزی مردم البرز به صندوق‌های صدقات صرف تأمین هزینه تعمیر مسکن و مابقی با سهم معین صرف هزینه درمان، کمک‌های موردی معیشتی، جهیزیه و امور تحصیلی خانوارهای تحت حمایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه برای تعمیر مسکن مددجویان از ظرفیت گروه‌های جهادی نیز استفاده می‌شود افزود: از ابتدای سال جاری ۱۵۰ واحد مسکونی مددجویی در تعامل با مرکز نیکوکاری سپاه و توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی تعمیر و بازسازی‌ شده است.
محمدی‌فرد اصلی‌ترین نیاز خانوارهای ایرانی را مسکن و سرپناه عنوان کرد و گفت: ۲۲ هزار واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد البرز طی سال‌های فعالیت این نهاد تعمیر و بازسازی‌شده است که حدود ۵۰ درصد هزینه‌های آن از صدقه‌های مردم البرز به کمیته امداد و مابقی از بودجه دولتی تأمین‌ شده است.
مدیرکل کمیته امداد البرز بابیان اینکه حدود ۶۰ درصد واحدهای مسکونی تعمیر شده در شهر کرج و سایر واحدها در شهرهای فردیس، ساوجبلاغ، نظرآباد، کمال شهر، محمدشهر، ماهدشت، اشتهارد، طالقان است یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز ازجمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اجتماعی کمیته امداد محمدی فرد مددجو صدقه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۴۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به کمک رسانی بیش از ۲۰۰ حامی کمیته امداد گفت: جذب حامیان خارج از کشور با قوت در کمیته امداد دنبال می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، جلسه هم‌اندیشی جذب حامیان خارج از کشور با حضور جواد صفاری مدیر کل هماهنگی امور بین‌الملل کمیته امداد کشور، معاونان کمیته امداد، معافی مدیر کل کمیته امداد، روسای ادارات و مسئولان طرح اکرام کمیته امداد استان ویدئو کنفرانسی در ساری برگزار شد.

 میثم معافی مدیرکل کمیته امداد مازندران اظهار داشت: یکی از اهداف کمیته امداد جذب حامی است تا فرهنگ خیر و احسان در جامعه گسترش یابد.

وی با بیان اینکه جذب حامیان خارج از کشور را دنبال می‌کنیم افزود: با گسترش انفاق و کمک به محرومان در بین ایرانیان خارج از کشور این حامیان سفیران ما در خارج از مرز خواهند بود.

معافی تصریح کرد: شناساندن فعالیت‌های امداد و ایجاد اعتماد در میان حامیان ایرانی مقیم خارج از کشور زمینه استفاده از ظرفیت‌ها فراهم می‌شود.

معافی یادآور شد: 220  حامی ایرانی خارج از کشور حمایت از فرزندان ایتام و محسنین کمیته امداد مازندران را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: این حامیان خیراندیش ماهیانه مبالغی را به حساب مستقیم یتیمان و محسنین واریز می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس