Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر سوییس در تهران طی دیداری با وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان بر علاقمندی کشورش برای حفظ و توسعه روابط با ایران تاکید کرد.

فرهاد دژپسند در این دیدار که در محل وزارت اقتصاد برگزار شد، طی سخنانی، با اشاره به سابقه طولانی روابط بین دو کشور و تصویر مطلوب سوییس به عنوان کشوری مستقل و دارای امنیت کامل برای سرمایه گذاری، نزد مردم ایران اظهار داشت: متناسب همین تصویر، انتظار ما، توسعه هر چه بیشتر همکاری‌های دوجانبه ایران و سوییس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دژپسند با اشاره به توافقات حاصله در سفر اخیر رئیس جمهوری کشورمان به سوییس، خواستار تسریع در اجرای توافقات حاصله از سوی دولت این کشور شد و نقش سفیر این کشور را در این خصوص قابل توجه خواند.

دژپسند در ادامه، آمادگی کشورمان را برای توسعه مناسبات اقتصادی بویژه در سطح منطقه‌ای را اعلام نمود.

بر اساس این گزارش، "مارکوس لاتینر" سفیر سوییس نیز طی سخنانی در این دیدار، ضمن اعلام آمادگی برای هر گونه همکاری در زمینه توسعه همکاری‌های فیمابین، خواستار حضور نمایندگانی از وزارت اقتصاد در کمیته مشترک اقتصادی دو کشور شد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: امور اقتصادی و دارایی ایران اقتصاد سرمایه مردم ایران دولت سوییس دژپسند همکاری های دوجانبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت بهداشت از اعلام آمادگی وزارت بهداشت ایران برای همکاری در زمینه تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از وبدا، دکتر احمد نجاتیان در نشست تخصصی سلامت اجلاس ایران-آفریقا با اشاره به توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در توسعه زیرساخت‌های نظام سلامت ازجمله ایجاد ۱۶ هزار تخت بیمارستانی و توسعه مراکز بهداشتی و درمانی، شرکت‌های بیمارستان سازی و انجمن تخصصی مربوطه را یکی از ظرفیت‌های اساسی کشور برای صدور خدمات فنی و مهندسی در قالب ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی دانست.

وی در ادامه تاب‌آوری را از مؤلفه‌های اصلی نظام سلامت ایران عنوان کرد و گفت: وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران با ۶۰۰ هزار نیرو در شرایط و بحران‌های مختلف وظیفه تأمین، حفظ و ارتقای سلامت را به‌خوبی انجام داده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت بهداشت، از برگزاری ۳۰ میلیون نفر ساعت دوره آموزشی ضمن خدمت در وزارت بهداشت خبر داد و تصریح کرد: ظرفیت‌های آموزشی ایران در حوزه سلامت توسط وزارت بهداشت و موسسه عالی توسعه و تربیت مدیران نظام سلامت (معتمد) قابل‌گسترش در قاره آفریقا است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت 
  • کمیسیون اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار شد/ پیش‌بینی افزایش تجارت به ۳۰ میلیارد دلار
  • ◄ فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت
  • اعلام آمادگی آفریقای مرکزی برای توسعه همکاری‌های معدنی با ایران
  • بذرپاش عازم ابوظبی شد
  • گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات بعد از ۱۰ سال
  • آمادگی ایران برای همکاری صنعتی با آفریقا/ رابطه برد_برد می‌خواهیم
  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد