Web Analytics Made Easy - Statcounter

بلاسم، از برگزاری جشنواره قرآن، عترت و نماز دانش آموزان خوزستان در سه قطب خبر داد و گفت: شهرهای الوارگرمسیری، گتوند و بندرامام سه قطب میزبان این دوره از مسابقات هستند.

«علی بلاسم»، در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: شانزدهمین جشنواره قطبی قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان خوزستان اسفندماه در سه قطب الوارگرمسیری، گتوند و بندرامام برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان، افزود: قطب یک به میزبانی الوارگرمسیری (۱ اسفند) با حضور نمایندگان شهرهای ناحیه 2 اهواز، بستان، حمیدیه، دزفول، سردشت، شاوور، کارون، شوش، سوسنگرد، اندیمشک، ناحیه 4 اهواز و الوار گرمسیری برگزار می شود.

 

وی گفت: همچنین جشنواره قرآن در قطب 2 به میزبانی شهرستان گتوند، (8 و 9 اسفند) برای پسران و (10 و 11 اسفند) برای دختران با حضور دانش‌آموزان شهرهای گتوند، باغملک، صیدون، لالی، دهدز، اندیکا، شوشتر، ناحیه یک اهواز، هفتکل، عشایر، ناحیه سه اهواز، باوی، ایذه و مسجدسلیمان اجرا می‌شود.

 

بلاسم، اضافه کرد: شهرهای رامهرمز، امیدیه، بندر امام، خرمشهر، اروندکنار، رامشیر، هندیجان، زیدون، آغاجاری، بهبهان، شادگان، ماهشهر و آبادان در قالب قطب سه به میزبانی بندرامام، (15 و 16 اسفند) مسابقات پسران و (17 و 18) اسفند مسابقات دختران برگزار می‌شود.

 

وی در پایان گفت: در هر کدام از قطب‌ها 700 دانش‌آموز پسر و 550 دانش‌آموز دختر حضور دارند که در نهایت برگزیدگان این مسابقات به مرحله نخبگان مسابقات قرآن دانش‌آموزی خوزستان که فروردین 1398 در شهرستان رامهرمز برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

 

پایان پیام/644

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان اردبیل زاهدان شهید مدافع وطن اصفهان شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل دارالشهدای آران و بیدگل هرمزگان مسابقات قرآن دانش آموزان قرآن وعترت استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، این مسابقه با حضور ۴۵۰ دانش آموز از شهرستان‌های سروستان، فسا، شیبکوه و ششده و قره بلاغ در رشته‌های قرآن نماز و عترت برگزار شد.

در پایان بیست و دومین دوره مسابقات مقدماتی قرآن کریم دانش آموزان نفرات برتر به مسابقات استانی راه یافتند.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد