Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین_ میلاد شعیبی گفت: شبکه جوانان رضوی پویاترین، کامل ترین و جامع ترین شبکه کشور است.

میلادشعیبی دبیرشبکه جوانان رضوی کشور در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: شبکه جوانان رضوی پل ارتباط مردمی موثر جوانان آستان قدس رضوی با مردم است که در سالیان متوالی و در ۱۱ سال گذشته، فعالیت های مردمی مناسب در سطح کشور از سوی این شبکه انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهمترین برنامه های این شبکه در سالجاری، اجرای طرح «زیر سایه خورشید» است که این طرح در ۲ هزار و ۱۰۰ نقطه کشور با ۱۱ هزار برنامه فرهنگی در مدت ۱۰ روز و همچنین در ۱۱ کشور خارجی اجرا شد؛ فعالیت دیگری همچون دوره تربیتی با میزبانی ۲ هزار دانش آموز جوان پایه دهم و یازدهم در مشهدمقدس برگزار شده است.

شعیبی یادآور شد: باتوجه به جنگ نرم دشمن و با بررسی هایی که در شورای فکری و اندیشمندان جوانان و دبیران استان ها صورت گرفت، بهترین فعالیت هایی مدنظر ورود به فعالیت های حوزه جوانان است که در این زمینه موفق شدیم که یک دوره معرفتی را در حوزه جوانان طراحی کنیم و ۷ جلد کتاب کاربردی مهارتی طراحی شد که مورد استقبال علما صورت گرفت؛ دوره عملیاتی و دوره تربیت مربی برای آن تعریف شد.

دبیر شبکه جوانان رضوی کشور اضافه کرد: علاوه بر برنامه های اجرایی همچون زیرسایه خورشید،سعی کرده ایم تا به فعالیت های تربیتی جوان اعم از جوان بالای ۱۵ سال توجه داشته باشیم که در این رستا به دنبال مدل های تربیتی صحیح برای مقابله با فعالیت های جنگ نرم دشمن هستیم. 

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳ هزار تشکل مردم از سوی شبکه جوانان آستان قدس رضوی کشور ایجاد می شود که این جوانان متشکل از  خانم و آقا هستند.

شعیبی تصریح کرد: در سالجاری نزدیک به ۱۰ هزار جوان فعال متشکل از مسئولان در تشکل ها حضور دارند و این جوانان در عملیات زیر سایه خورشید در مناطق مختلف استان های کشور حضور می یابند و ۷ میلیون مخاطب مستقیم مردمی در این شبکه ها وجود دارد.

دبیر شبکه جوانان رضوی کشور ادامه داد: شبکه جوانان رضوی در استان قزوین یکی از فعال ترین، پویا ترین و برنامه ریزی ترین شبکه ها در سطح کشور است و در سال جاری فعالیت های مناسبی در سالجاری در این استان انجام شده است.

وی مطرح کرد: رده سنی مخاطبان ما رده سنی جوان است و افراد ۱۳ الی ۱۴ سال به بالا عضو مخاطبان جوان هستند.

شعیبی تصریح کرد: شبکه جوانان رضوی پویاترین، کامل ترین و جامع ترین شبکه کشور بوده که با فعالیت های فرهنگی مختلفی از سوی این شبکه انجام شده است.

دبیر شبکه جوانان رضوی کشور افزود: امیدواریم در سال های آینده، دوره های آموزشی در سطح استان ها دوره های تربیت مربی نیز از سوی تشکل های شبکه جوانان برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین شبکه جوانان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلی نجفی عصر پنج شنبه در نشست صمیمی مدیران تبلیغات اسلامی گیلان با مدیران آموزش و پرورش با اهمیت نقش دانش آموزان به عنوان آینده سازان نظام اظهار کرد: آینده کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران با دستان دانش آموزان این مرز و بوم ساخته خواهد شد بنابراین نقش استراتژیک آموزش و پرورش در زمینه رشد آینده سازان ایران اسلامی غیر قابل انکار است.

وی با بیان اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان آمادگی دارد با آموزش و پرورش در سه محور فرهنگیان، دانش آموزان و والدین فعالیت مشترک داشته باشد، افزود: یکی از مهم‌ترین زمینه‌های همکاری در حوزه نوجوانان و جوانان است و با توجه به اینکه بنیاد ملی نوجوانان در سازمان تبلیغات اسلامی در حال فعالیت بوده، فعالیت‌هایی چون «دختران حاج قاسم» و «رویداد نوآوین» ویژه پسران می‌تواند در سطح نوجوانان و دانش آموزان در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به اعلام آمادگی این سازمان در برگزاری دوره‌های آموزش «ضمن خدمت» معلمان افزود: سازمان تبلیغات جز معدود ارگان‌هایی است که مجوز برگزاری دوره ضمن خدمت برای سایر ارگان‌ها را دارد اگر چه این موضوع در گیلان خیلی مسبوق به سابقه نبوده اما در استان‌های دیگر متداول است.

نجفی با بیان اینکه امروز یکی از مطالبات جدی از سازمان‌ها و نهادها مساله عفاف و حجاب است، تصریح کرد: در صورت توافق بین آموزش و پرورش استان و اداره کل تبلیغات این آمادگی وجود دارد تا دوره «اخلاق اداری و کارمندی» با محوریت «عفاف و حجاب» با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار گردد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به ظرفیت مدارس «صدرا» و آمادگی سازمان تبلیغات برای حمایت از کادر مدرسه و اجرای کامل سند در فعالیت مستمر این مجموعه مدارس گفت: در مدارس «صدرا» برنامه‌ریزی برای معلمان، دانش آموزان و والدین با برنامه‌های مختلف فرهنگی در راستای سند صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از پیشنهادات وزیر آموزش و پرورش اجرای سند تحول در سطح مدارس صدرای کشور بود، گفت: قطعاً همکاری با آموزش و پرورش و این مدارس ثمرات بهینه‌ای را برای نظام آموزشی و فرهنگی خواهد داشت.

نجفی با تاکید بر اینکه مدارس «صدرا» در چهارچوب کامل آموزش و پرورش و در راستای سند تحول است، افزود: این آمادگی وجود دارد تا در راستای کمک عمرانی، مخارج مدرسه و فعالیت‌های فرهنگی، علمی و تحصیلی حمایت‌های قابل توجهی داشته باشیم.

کد خبر 6088822

دیگر خبرها

  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • متلاشی شدن ۴۵۴ باند تبهکاری در ترکیه در ۱۰ ماه گذشته
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند
  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود
  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود