Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@08:21:45 GMT

دکتر سلطانی‌فر با برنامه کارنامه گفتگو کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۴۹۹۲

دکتر سلطانی‌فر با برنامه کارنامه گفتگو کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفتگویی را با برنامه کارنامه شبکه استان گیلان انجام داد.

در پایان این گفتگو وزیر ورزش و جوانان یادداشتی را در دفتر خاطرات این برنامه نوشت.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گیلان پیروزی انقلاب اسلامی ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر بهداشت با ساکنان منطقه ۱۸ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، همزمان با سفر رئیس جمهور به جنوب تهران، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منطقه ۱۸ رفت و با برپایی میز خدمت در دیدار چهره به چهره، پای صحبت ساکنان این منطقه نشست.

دکتر عین اللهی در حاشیه این دیدار، کمبود برخی دارو‌ها، پوشش بیمه‌ای دندانپزشکی و مسائل درمانی اتباع را از جمله مسائلی برشمرد که در این دیدار ساکنان منطقه ۱۸ تهران مطرح کردند.

وزیر بهداشت با اشاره به موضوع کمبود برخی دارو‌های خاص گفت: در این منطقه داروخانه‌هایی را که داریم فعال هستند، اما نیاز داریم که تقویت شوند.

دکتر عین اللهی افزود: داروخانه‌هایی مانند ۱۳ آبان که در برخی مناطق وجود دارد باید در این منطقه هم تاسیس کنیم تا مردم بتوانند دارو‌های خاص را راحت‌تر تهیه کنند.

وزیر بهداشت همچنین گفت: نمونه برخی دارو‌های خارجی را شرکت‌های دانش بنیان تولید کردند، اما برخی افراد همچنان اصرار دارند که از دارو‌های خارجی استفاده کنند که این موضوع نیاز به فرهنگ سازی دارد با این وجود اگر متخصصان تاکید کنند برخی دارو‌ها را باید وارد کنیم، حتما تامین می‌کنیم.

دکتر عین اللهی در ادامه گفت:بیمارستان یافت آباد مرکز درمانی این منطقه است که به صورت خیریه اداره می‌شود قرار است از این بیمارستان بازدید کنیم و کمبود‌هایی که دارد، شناسایی و به برطرف شدن این کمبود‌ها کمک کنیم.

وزیر بهداشت درباره برخی مسائلی که مردم درباره پوشش بیمه‌ای دندانپزشکی مطرح کردند هم گفت:در وزارت بهداشت بنا این است که شمار مراکز دولتی دندانپزشکی را زیاد کنیم و تا امروز ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی ایجاد کردیم، اما بیشتر شدن شمار این مراکز را در دستور کار داریم.

دکتر عین اللهی افزود:همچنین سعی داریم مراکز دولتی دندانپزشکی را دو یا سه شیفته کنیم تا از دندانپزشکان بیشتری استفاده کنیم و تنها راهی که می‌توان خدمات دندانپزشکی را افزایش دهیم، افزایش تعداد مراکز است.

وزیر بهداشت همچنین گفت: دنبال این هستیم که برخی قسمت‌های دولتی را برون سپاری کنیم و اگر افرادی آماده هستند، قرارداد همکاری ببندند، آماده هستیم امکانات را در اختیار آنها قرار دهیم که با امکانات و تعرفه دولتی به مردم خدمت رسانی کنند.

دکتر عین اللهی همچنین گفت: یکسری مسائلی را که شهروندان منطقه ۱۸ مطرح کردند خارج از مسائل پزشکی و بهداشتی بود که به قسمت مربوطه منتقل می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • دیدار وزیر بهداشت با ساکنان منطقه ۱۸ تهران
  • هشدار روسیه در مورد احتمال استقرار تاسیسات هسته‌ای ناتو در لهستان
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • بررسی وضعیت عفاف و حجاب در برنامه «آرمان»
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است