Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@12:18:14 GMT

واژگونی کامیون در قزوین به مرگ راننده منجر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۵۰۰۳

واژگونی کامیون در قزوین به مرگ راننده منجر شد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی قزوین، سرهنگ نصرالله بیگلری روز دوشنبه در تشریح این خبر افزود: بامداد امروز حادثه واژگونی کامیون در خط شمالی آزاد راه قزوین – زنجان به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش شد.
وی با بیان اینکه این حادثه حوالی پارکینگ قره باغ در تاکستان به وقوع پیوست، افزود: پس از حضور ماموران در صحنه مشاهده شد راننده کامیون بر اثر ضربات سانحه در دم فوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیگلری گفت: علت این حادثه بنا به تشخیص کارشناسان پلیس راه توجه نکردن به جلو، خستگی و خواب آلودگی راننده اعلام شد.
این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: توقف کوتاه هنگام رانندگی و استراحت کافی نقش موثری در کاهش حوادث دارد و امیدواریم رانندگان و مسافران به این موضوع دقت کافی داشته باشند.
6101*9925
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 آزاد راه خستگی و خواب آلودگی فوت مرکز فوریت های پلیسی مرگ 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۵۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام اظهار داشت: تجاوز به چپ راننده کامیون  در محور دره شهر حدفاصل روستای عباس آباد به زرانگوش ۴  کشته برجای گذاشت.

 در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است.



 متاسفانه ۴ نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت کرده اند.

دیگر خبرها

  • نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد+ فیلم
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌