Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان جیرونا، پیروزی تاریخی روز گذشته بر رئال مادرید در برنابئو را به رهبران استقلال طلب کاتالونیا که در مادرید زندانی هستند، تقدیم کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته یک نتیجه عجیب و غیرمنتظره در برنابئو رقم خورد و رئال 1-2 به جیرونای رده هفدهمی باخت. تیم کاتالان در این فصل سه بار به رئال باخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک بار در لالیگا و دوبار هم درکوپا دل ری ولی روز گذشته در حالی که نیمه اول را با یک گل بازنده به رختکن رفته بود، در نیمه دوم دو گل به ثمر رساند و پیروز از میدان خارج شد.

 

 

 

 

لکس گرانل، کاپیتان جیرونا در پایان بازی به خبرنگاران گفت:« بازی مهمی برای ما بود چرا که شرایط خوبی در جدول نداشتیم و انتقادات زیادی از ما می شد. سه امتیاز برای ما اهمیت بالایی داشت و این برد از لحاظ روحی به ما کمک زیادی خواهد کرد.

رئال بازی را بهتر شروع کرد و در نیمه اول تیم برتر بود ولی وقتی در نیمه دوم گل تساوی را زدیم، ترس در چهره آنها پیدا بود و خطر از دست رفتن امتیاز را حس می کردند. می دانستیم که توانایی ضربه زدن به رئال را داریم. هر چه از بازی می گذشت؛ این حس در ما تقویت می شد و در نهایت با تلاش همه بازیکنان پیروز شدیم.»

 

گرانل در ادامه افزود:« سال گذشته در زمین خودمان توانستیم رئال را شکست دهیم و معتقدم آن پیروزی با ارزش تر بود چرا که کاتالونیا در شرایط بحرانی به سر می برد. این برد را هم به رهبران زندانی کاتالونیا تقدیم می کنم.»

 

رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۵۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شکست شب گذشته بارسلونا برابر خیرونا در رقابت‌های لالیگا باعث شد که قهرمانی رئال مادرید در این مسابقات مسجل شود و بازیکنان و هواداران این تیم پس از آن به جشن و خوشحالی مشغول شوند.

بسیاری از آنها با انتشار تصاویری در صفحات رسمی‌شان در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند و یکی از آنها وینیسیوس بود که از این فرصت استفاده کرد تا بار دیگر طعنه سنگینی به بارسلونا زده باشد.

این بازیکن برزیلی که در چند ماه اخیر بارها از سوی هواداران بارسا با توهین‌های نژادپرستانه و آرزوی مرگ روبه‌رو شده پستی را در صفحه‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) بازنشر کرد که ستاره‌های جوان رئال مادرید را نشان می‌داد و تعداد جام‌هایی که آنها در طول این مدت کسب کرده بودند را شمرده بود.

وینیسیوس توضیح کوتاهی درباره این پست نوشت: «عصر جدید» اما این جمله در واقع تنه سنگینی به بازیکنان بارسا بود چون بسیاری از آنها پس از پیروزی تیمشان برابر رئال مادرید در رقابت‌های سوپر جام فصل گذشته از عبارتی مشابه استفاده کرده بودند و این بازیکن در واقع این موضوع را در این شب تلخ برای بارسا به آنها یادآوری کرد.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • 12 قهرمانی در لیگ؛ داوید آلابا در آستانه رسیدن به رکورد تاریخی رایان گیگز
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • بارسلونا قهرمانی را تقدیم رئال مادرید کرد
  • رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد