Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بهتاش فریبا، با اشاره به حرف‌های اخیر شفر که گفته بود به جای جلسه با اعضای کمیته فنی، ترجیح می‌دهد با دستیارانش صحبت کند، گفت: ما هرگز دوست نداریم به استقلال آسیب بزنیم و همیشه هم این هدف را داشتیم که به تیم کمک کنیم. حرف برای گفتن خیلی زیاد است، چه در مورد اردوی پیش‌فصل، چه در مورد مسائل مالی یا خیلی چیزهای دیگر، اما فعلاً دوست ندارم صحبت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان سه ماه است که کمیته فنی تعطیل شده و جلسه‌ای هم تشکیل نشده است.

 

وی با تأکید بر اینکه استقلال الان نیاز به آرامش دارد، ادامه داد: آقای شفر گفته است که با دستیاران خود صحبت می‌کند. بله، شما سه ماه است که با دستیاران خودتان صحبت می‌کنید. ما هم ترجیح می‌دهیم الان حرفی نزنیم، چون استقلال باید آرامش داشته باشد. این باشگاه نه متعلق به کمیته فنی است، نه متعلق به مدیرعامل و سرمربی. باشگاه استقلال برای هواداران است و همه باید به این باشگاه کمک کنیم. آدم‌های بزرگی مثل رایکوف، ناصر حجازی، منصور پورحیدری و ... به این باشگاه خدمت کردند و رفتند. شفر هم یک روز از استقلال می‌رود.

 

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال همچنین اظهار داشت: هدف ما در این چند ماه کمک کردن بود و همیشه خودمان را هوادار استقلال می‌دانیم. در این پنج شش ماه هم چیزی از باشگاه استقلال نگرفتیم. فقط به ما دو جعبه سوهان دادند که آن هم توسط یک هوادار قمی به باشگاه اهدا شده بود. در واقع این دو بسته سوهان را هم باشگاه به ما نداد! ما پولی نگرفتیم، این در حالی است که قول داده بودند طلب‌های گذشته‌مان را بدهند. البته مطالبات آدم‌های خودشان را دادند! پس وقتی این مسائل را کنار هم می‌گذاریم، به این نتیجه می‌رسیم که ما دنبال منافع شخصی نبودیم.

 

تسنیم

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شفر پیشکسوت استقلال بهتاش فریبا استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش

سیدحسین حسینی این روزها درگیر حواشی عجیبی شده است و یک پایش در کمیته انضباطی است و پای دیگر در تمرینات استقلال.

کاپیتان استقلال پس از بازی با آلومینیوم اراک یکی از هواداران زن استقلال را در آغوش کشید و درنهایت با تصمیم کمیته انضباطی، جمعا به پرداخت ۳۳۰ میلیون تومان و محرومیت از همراهی استقلال در بازی با تراکتور محکوم شد.

تصویری از سیدحسین حسینی کنار دخترش منتشر شده که دیدن آن خالی از لطف نیست.

منبع: خبرورزشی

 

دیگر خبرها

  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • صحبت های علی خطیر درباره واگذاری استقلال / فیلم
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!