Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و هفتمین جلسه کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی و ورزش کشور صبح امروز با حضور نمایندگان نهادها و دستگاه‌های عضو به ریاست عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، عبدالحمید احمدی در ابتدای این جلسه ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی در کشور اخیر گفت: شهید و مجروح شدن تعدادی از پاسداران انقلاب در چندین منطقه کشورمان را به شدت محکوم می‌کنیم و به بازماندگان آنها، رهبر معظم انقلاب و مردم انقلابی تسلیت عرض می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور هوشمندانه و درخشان مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تجدید بیعت دوباره‌ای بین مردم و آرمان‌های انقلاب بود که یک بار دیگر ثابت کرد تلاش‌های دشمن برای خدشه وارد کردن به اراده مردم ناکام مانده است و تأثیری در اراده مردم ندارد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: باید اشاره کنیم که برنامه‌ریزی برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت همه دستگاه‌ها و به صورت گسترده از سال قبل آغاز شده بود و در کنار کمیت و کیفیت مناسب با تنوع بسیار خوبی در سراسر کشور برگزار شد. جامعه ورزش هم علاوه بر مشارکت گسترده در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، در روز ۲۲ بهمن هم با تمام توان در میدان حاضر شدند که حامل پیام بزرگی بود.

احمدی تاکید کرد: کلیه دستگاه‌ها و نهادها از جمله وزارت ورزش و جوانان هم در فجر چهلم به طرز معناداری در میدان حضور داشتند و علاوه بر فعالیت‌های متنوع و گسترده شاهد افتتاح پروژه‌های مهم ورزشی عمرانی هم بودیم که در اختیار مردم قرار گرفت. همچنین جامعه ورزش با حضور گسترده در مرقد امام خمینی (ره) در ایام دهه فجر تجدید میثاق باشکوهی با آرمان‌های امام راحل و بنیانگذار جمهوری اسلامی داشت.

در این نشست همچنین علاوه بر ارائه گزارشات مختلف، نمایندگان دستگاه‌های مختلف نظرات خود را در خصوص نحوه حضور و رفتار قهرمانان و شخصیت‌های معروف ورزشی در فضای مجازی بیان کردند و بنا شد در آینده نزدیک این جلسات با نشست‌های تخصصی پیگیری و نتایج آن اعلام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عبدالحمید احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در تشریح این خبر، اظهار داشت: مرزداران این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی در مسیر‌های احتمالی عبور کالای قاچاق، توانستند ۳ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق را توقیف کنند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از خودرو‌های توقیفی تعداد ۵۳۰ دستگاه گوشی هوشمند، ۷۲۰ عدد لیوان آلومینیومی و ۵۸۰ عدد درب ظرف و قوطی و یک دستگاه فلزیاب و چند قلم کالای دیگر را کشف کردند.

سردار احمدی با اشاره به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی کشفیات، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ۲ نفر متهم دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز توقیف که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در خاتمه ضمن تاکید بر لزوم مقابله و مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاقچیان اذعان داشت: مرزبانان غیور استان آذربایجان غربی در راستای انسداد کنترل نوار مرز و مقابله و مبارزه با جرائم و تخلفات مرزی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد
  • گزارشی از تولد رادیو در ایران؛ از هیاهوی مردم در میدان توپخانه تا نخستین آوازخوانان
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم