Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@22:17:55 GMT

رتبه دوم خوزستان در مطبوعات کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۵۹۳۹

رتبه دوم خوزستان در مطبوعات کشور

خوزستان- رسانه قدس آنلاین خوزستان توانست در سومین جشنواره مطبوعات خوزستان صاحب ۴ اثر برتر در زمینه های خبر اربعین، مقام نخست تیتر نویسی و مقام سوم عکس جشنواره مطبوعات شود.

به گزارش قدس آنلاین؛ در سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان خوزستان که امروز ۲۹ بهمن در محل تالار مهتاب کتابخانه مرکزی اهواز و  با حضور سید محمدرضا دربندی مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رتبه دوم خوزستان در میان مطبوعات کشور

محمد جوروند مدیرکل ارشاد اسلامی استان از رتبه دوم خوزستان در میان مطبوعات کشور خبر داد و گفت: گام های موثری در اعتلای دانش رسانه ای استان برداشته ایم و امیدواریم ادامه داشته باشد.

۴۳۱ اثر

جوروند با اطلاع به اینکه  ۴۳۱ اثر به دبیرخانه مطبوعات ارسال شده، عنوان کرد: در سه گروه تخصصی (سرمقاله، عکس، گرافیک و صفحه آرایی، تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش)، بخش ویژه (شعار سال ٩٧ حمایت از کالای ایرانی) و بخش مدافعان حرم (حمله تروریستی٣١ شهریور اهواز) به دبیرخانه ارسال شد که پس از بررسی آثار توسط هیات داوران در هر بخش ٣ نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

وی افزود: هیات داوران این جشنواره محمد مختاریان (صحفه آرایی و عکس)، علی اکبر قاضی‌زاده (سرمقاله)، فریدون صدیقی (مصاحبه)، علیرضا کتابدار (تیتر و خبر) مهرداد خلیلی (گزارش، بخش ویژه و موضوعی) بوده اند.

در ادامه مراسم غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان با تشکر از رسانه های پرسشگر که بر غنای رسانه ها افزوده اند، اذعان داشت: تحقیق و تحلیل شما درباره استان صدای خوزستان را به کل کشور رسانده است.

شریعتی  ابزار امیدواری کرد جشنواره در مقام تکریم به امر آگاهی رساندن و خبر رسانی پیش از پیش باشد و وظیفه خطیر و سنگین آگاهی دادن به جامعه توسط خبرنگاران شایسته صورت گیرد.

لازم به ذکر است رسانه قدس آنلاین خوزستان توانست در این جشنواره صاحب ۴ اثر برتر در زمینه های خبر اربعین توسط «طیبه قاسمی، مریم کروشاوی» نفر نخست تیتر برتر توسط «مهدی ربیعی» و مقام سوم عکس توسط «محمد علی بهوندی» جشنواره مطبوعات شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استاندار خوزستان غلامرضا شریعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۵۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است

سرمربی موقت تراکتور گفت: فلسفه فوتبال ما مثل فولاد خوزستان، ارائه بازی تهاجمی و تماشاگر پسند است.

به گزارش ایسنا، حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی با فولاد خوزستان، اظهار کرد: ابتدا از اهالی رسانه استان خوزستان، بابت عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی به دلیل ساعت پرواز تیم، عذرخواهی می‌کنم. احترام زیادی برای رسانه‌ها قائل هستم.

او ادامه داد: بازی تراکتور و فولاد خوزستان برای تیم میزبان بسیار مهم و حیاتی است و قطعاً تیم حریف هجومی بازی می‌کند. ما هم باید هوشیار بوده و با انضباط بازی کنیم. البته مطمئن باشید تیم تراکتور هم بازی تدافعی انجام نخواهد داد و فلسفه ما ارائه بازی تهاجمی و هوادار پسند است. 

سرمربی موقت تراکتور افزود: فردا برای دفاع از اعتبار خود فوتبال بازی می‌کنیم و نیم نگاهی نیز به ارتقای جایگاه‌مان در جدول لیگ برتر داریم. دیدار فولاد خوزستان و تراکتور، بازی زیبایی می‌شود و تماشاگران از تماشای آن لذت خواهند برد.

مطهری درباره انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور مسابقه با فولاد، تصریح کرد: دکتر بیژن حیدری از داوران باتجربه و کم اشتباه فوتبال کشورمان است و انشالله قضاوت خوبی را مثل همیشه از ایشان ببینیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت جهش نوین نشریات دانشجویی در جهت حل مساله دانشگاه‌ها
  • تور رسانه‌ای شهرداری شهرکرد هم‌زمان با روز شهرکرد برگزار می‌شود
  • شمسایی: جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد نفع دارد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه
  • شمسایی: منفعت برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه است
  • برگزاری امتحانات نهایی با حضور ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی
  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند