Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@03:14:57 GMT

مرغ ارزان می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۵۹۷۰

 محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی از کاهش ۵۰۰ تومانی نرخ مرغ زنده در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۹ هزار و ۵۰۰ تا ۹ هزار و ۸۰۰، مرغ آماده به طبخ میدان بهمن ۱۳ هزار و خرده فروشی‌ها ۱۳ هزار و ۵۰۰ تا ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی افزود: با توجه به کاهش قیمت مرغ زنده پیش بینی می‌شود که از فردا نرخ مرغ در خرده فروشی‌ها کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته یوسفی، شنیده‌ها حاکی از آن است که از امروز دیگر خبری از توزیع گوشت مرغ با نرخ مصوب ۹ هزار و ۸۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار نیست و همواره با نرخ مصوب ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان ستاد تنظیم بازار در حال عرضه است.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با اشاره به اینکه نرخ مصوب ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومانی برای فروش هر کیلو مرغ در خرده فروشی‌ها کارشناسی نیست، بیان کرد: با توجه به افزایش نرخ نهاده‌های دامی، فروش مرغ با نرخ مصوب ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان به زیان مرغداران تمام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بازار نهاده‌های دامی تعریفی ندارد، اظهار کرد: هم اکنون بخشی از نهاده دامی مورد نیاز مرغداران توسط پشتیبانی امور دام و بخش دیگر از بازار آزاد تهیه می‌شود که قیمت در هر دو بخش با نوساناتی روبرو شده است.

یوسفی ادامه داد: زمانیکه وزیر جهاد کشاورزی نرخ مصوب هر کیلو مرغ را ۱۰ هزار تومان اعلام کرد، پشتیبانی امور دام ۲۳ تا ۲۵ درصد قیمت‌های خود را افزایش داد، ضمن آنکه هر کیلو ذرت در بازار آزاد با نرخ یک هزار و ۶۰۰ تا یک هزار و ۷۰۰ و کنجاله سویا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان توزیع می‌شود.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در پایان تصریح کرد: با توجه به جوجه ریزی مناسب در ماه‌های دی و بهمن پیش بینی می‌شود که اگر اتفاق خاصی در بازار رخ ندهد، قیمت مرغ در ایام پایانی سال از مرز ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان فراتر نخواهد رفت. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: گوشت تنظیم بازار کارشناسی جهاد کشاورزی مرغ بازار مرغ مرغ ارزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی

به گزارش همشهری آنلاین، قیمت‌ها در بازار حکایت از نوسان این بازار دارد به طوری که قیمت خودروهای داخلی و خارجی نسبت به روز گذشته دستخوش تغییر شده است.

کاهش ۷ تا ۳۵ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها در بازار؛ شاهین، دنا پلاس، ام وی ام و تیگو چند شد؟ | جدول قیمت ها

کد خبر 848909 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو

دیگر خبرها

  • طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود
  • قیمت طلا به کف رسید؟
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • 12 محصول ایران خودرو و سایپا ارزان شد + جدول قیمت
  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳:۰۰