Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@18:05:39 GMT

پلمب یک مرکز حلزون درمانی در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۶۰۹۳

پلمب یک مرکز حلزون درمانی در مشهد

یک مرکز حلزون درمانی در مشهد با مجوز دادستانی و همکاری نیروی انتظامی پلمب و متولی آن بازداشت شد.

دکتر «سیدجواد مجتبوی» مدیر طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این مرکز در حالی روز گذشته مورد بازرسی قرار گرفت که متولی آن با عنوان حلزون درمانی چند حلزون را روی صورت چند زن قرار داده بود. حلزون های مورد استفاده در این مرکز که گفته شده وارداتی است، به دامپزشکی خراسان رضوی جهت بررسی بیشتر در خصوص احتمال خطر انتقال بیماری ها ارسال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حلزون درمانی، ممنوع است و مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیست، افزود: هر مرکزی که اقدام به حلزون درمانی کند مداخله گر درمانی محسوب می شود و با تمام این مراکز چه دارای مجوز از دانشگاه علوم پزشکی مشهد باشند و چه نباشند،  برخورد قانونی خواهد شد.

مجتبوی اظهارداشت: حلزون درمانی از سوی مداخله گران درمان معمولا برای زیبایی استفاده می شود و در استفاده از این روش، خطر انتقال بیماری های مشترک بین انسان و حیوان وجود دارد./خبرگزاری صدا وسیما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند..

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

کد خبر 6092187

دیگر خبرها

  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان