Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-08@23:45:21 GMT

رضا عطاران بازیگر فیلم کمال تبریزی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۶۲۱۹

به گزارش پارس نیوز، فیلمنامه سینمایی «طبقه حساس ۲» در حال نگارش است که کارگردانی آن را کمال تبریزی و تهیه کنندگی را جواد نوروزبیگی بر عهده دارد. همچنین برای بازی در این فیلم با رضا عطاران مذاکره شده است. 

گفتنی است سال ۱۳۹۲ فیلم سینمایی «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی، تهیه کنندگی جوادنوروزبیگی و نویسندگی پیمان قاسمخانی تولید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگرانی چون رضا عطاران، پانته آ. بهرام، محمدرضا فروتن، بهاره رهنما، آزاده صمدی، سوگل قلاتیان، عرفان ناصری، هوتن شکیبا، پیمان قاسم خانی، محمد بحرانی، رضا بهبودی، بهادر مالکی، کاظم سیاحی، لیلی فرهادپور، حسین افشار، اصغر قاسمخانی، بهرام ابراهیمی، رضا کریمی، نادر فلاح، شاهرخ دولکو و شبیر پرستار در آن بازی کردند.

در خلاصه داستان «طبقه حساس» آمده بود:

مردی بعد از مرگ همسرش او را در یک قبر دو طبقه دفن می‌کند؛ اما پس از مدتی که سر مزار می‌رود متوجه می‌شود مردی غریبه در طبقه دوم دفن شده است.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کمال تبریزی بازی فیلم سینمایی پرستار مرگ کمال تبریزی فیلم پارس بازیگر رضا عطاران پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای پرونده قتل مردی جوان در بشکه اسید

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از افشای پرونده قتل مردی جوان در بشکه اسید خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ اواخر اسفندماه سال گذشته، مرد جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و با طرح شکوائیه‌ای گفت که چند روزی است برادرش که به‌صورت مجردی در خانه‌اش زندگی می‌کرد، ناپدید شده و تلفن همراهش نیز خاموش است. این فرد گفت که ساعتی پیش نیز دوست برادرش با او تماس گرفته و مدعی شده که محسن یک نفر را به قتل رسانده و برای اختفای جسد و معدوم کردن مقداری مشروبات الکلی، به کمک نیاز دارد!

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد:‌ تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی (ویژه فقدان)  تحقیقات ابتدایی خود را آغاز کردند و در نخستین‌ گام دوست فقدانی به‌ هویت معلوم را هدف بازجویی قرار دادند. این فرد در اظهارات ضد و نقیضی به کارآگاهان گفت هنگامی که محسن از طریق تماس تلفنی درخواست کمک کرده به خانه‌اش رفته اما فقط مشروبات الکلی را معدوم کرده و جسدی ندیده است. البته به هیچ عنوان نیز قبول نکرده که جسد را مخفی کند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی گفت: در ادامه تحقیقات اقدامات اطلاعاتی کلید زده و در جریان آن مشخص شد چند روز قبل از اینکه فقدانی این فرد اعلام شود، از کارت بانکی‌ او در یک مغازه مصالح‌فروشی، یک بشکه خریداری شده است. همین سرنخ کافی بود تا گره‌ این پرونده مرموز باز شود. در همین راستا نیز کارآگاهان به سراغ مغازه مصالح‌فروشی رفته و با بازبینی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند زن جوانی این بشکه آبی‌رنگ را خریداری کرده است. در ادامه اقدامات اطلاعاتی حاکی از آن بود که زن جوان نامزد همان دوست فقدانی است که چند روز قبل مورد بازجویی قرار گرفته بود.

ولیپور گودرزی  ادامه داد: همین کافی بود تا دوست فقدانی نامزدش با دستور قضائی دستگیر شوند. زن جوان در همان بازجویی‌های اولیه گفت که چند وقت قبل نامزد کرده و برای خرید لوازم به همراه فقدانی به‌سمت جنوب تهران رفته‌ است، اما او ناگهان ترمز کرد و به‌ بهانه‌ اینکه جای پارک نیست کارت بانکی و رمزش را به او داده و درخواست کرده تا به مغازه مصالح‌فروشی برود و یک بشکه بخرد. این زن مدعی شد پس از اینکه خرید را انجام داده بشکه را داخل صندوق عقب گذاشته و به‌سمت خانه فقدانی رفته‌اند. در آنجا هم نامزدش با بشکه به خانه مجردی فرد فقدانی رفته و حدود بیست دقیقه بعد هم به پایین آمده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اضافه کرد: با قوت گرفتن فرضیه به قتل رسیدن فرد فقدانی توسط زن و مرد جوان، تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی به‌صورت ویژه‌ای توسط کارآگاهان کلید زده شد و بررسی‌ها نشان داد که اوایل فروردین‌ماه امسال، جسد سوخته یک مرد در داخل یک بشکه آبی‌رنگ در گردنه برگ‌جهان در منطقه لواسانات به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شده است. در جریان این پرونده مرد جوانی به قتل رسیده و عاملان جنایت،  جسد را به‌همراه محلول اسید داخل بشکه قرار داده و پس از انتقال به ارتفاعات گردنه برگ‌جهان پا به فرار گذاشته‌ بودند.
 
وی افزود: با توجه به شباهت سرنخ‌های موجود در پرونده فرد فقدانی و جسد کشف‌شده در لواسانات، خانواده فقدانی برای آزمایش‌های DNA راهی پزشکی قانونی شدند که با آزمایش‌های انجام شده  مشخص شد که جسد سوخته متعلق به همین فرد فقدانی است. همزمان اقدامات فنی نیز نشان داد که دوست فرد فقدانی نیز با پسر جوانی برای از بین بردن جسد به‌صورت پیامکی در ارتباط بوده است.

ولیپور گودرزی ادامه داد: در مرحله بعدی، کارآگاهان پسر جوان را بازداشت کردند که او در جریان بازجویی‌ها گفت که دوست فقدانی مرتکب قتل شده است. این فرد در تشریح ماجرا گفت که دوست فقدانی چندی قبل با او تماس گرفته و درخواست کرده به‌ازای دریافت پول یک جسد را از بین ببرد. این فرد نیز به آدرسی که دریافت کرده بود رفته و جسد و محلول اسید را با کمک یکدیگر داخل بشکه آبی‌رنگ ریخته است. پس از آن هم به‌تنهایی بشکه را به ارتفاعات گردنه برگ‌جهان برده و بلافاصله فرار کرده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: پس از تکمیل پازل‌های پرونده و اعترافات پسر جوان و نامزد دوست فقدانی به جرم خود، دوست فقدانی همچنان منکر هرگونه ارتکاب جنایت بوده و به قتل اعتراف نکرد. اما تحقیقات جنایی همچنان ادامه دارد. با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افشای پرونده قتل مردی جوان در بشکه اسید
  • ببینید | فریادهای تهیه‌کننده سریال‌های خاطره‌انگیز رضا عطاران بر سر فرد محکوم در پرونده مرگ مشکوک زهره فکور صبور در صحنه دستگیری!
  • جزئیاتی جالب درباره دنیای پرزرق و برق و باشکوه بازیگری بهرام افشاری
  • فیلم/ اژه‌ای: قاضی سرمایه تمام و کمال قوه قضاییه است
  • پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یکی از مسایل مهم و محوری در ایلام است
  • نجات مردم میان‌سال خرم‌آبادی از عمق چاه ۲۵ متری
  • بهادر زمانی بازیگر نقش همایون در سریال قطب شمال کیست + بیوگرافی
  • ببینید | بغض معلم تبریزی برای بزرگ‌ترین غصه‌اش روی آنتن تلویزیون
  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد