Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:23:48 GMT

2 محموله قاچاق در کردستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۶۷۵۷

2 محموله قاچاق در کردستان کشف شد

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی کردستان گفت: 2 محموله قاچاق کالا به ارزش 2 میلیارد و 780 میلیون ریال در این استان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا سردار علی آزادی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در مسیر بیجار - دیواندره ماموران انتظامی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و در بازرسی از آن سه هزار و 763 ثوب البسه خارجی و یک دستگاه کولر خارجی به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: ماموران فرماندهی انتظامی سروآباد نیز در راستای مبارزه با قاچاق کالا، هنگام کنترل خودروهای عبوری در این شهرستان یک خودروی سواری پژو را متوقف و در بازرسی از آن موفق به کشف برخی اقلام قاچاق مانند گوشی تفلن همراه و برنج خارجی قاچاق به ارزش 580 میلیون ریال شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان دهگلان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، خبر از دستگیری 2 سارق موتورسیکلت در این شهر داد و اظهار داشت: ماموران کلانتری 11 موفق به دستگیری این سارقان شدند که به پنج فقره سرقت اعتراف کردند.
سرهنگ علی عزیزی اضافه کرد: با دستگیری این سارقان 2 دستگاه موتور سیکلت مسروقه نیز از آنها کشف و ضبط شد.
6108 / 3034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي كشف قاچاق كردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد

علیرضا لطفی در جمع خبرنگاران گفت: ماموران نیروی انتظامی محموله قاچاق را از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: این پرونده که شامل قاچاق پارچه و فندک به ارزش ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال بود، در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا و ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودروی حامل کالا محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق