Web Analytics Made Easy - Statcounter

کافو می‌گوید بازیکنان بزرگ هیچ وقت سیر نمی‌شوند و رمز موفقیت‌شان هم همین جاه طلبی است.

طرفداری - کافو، اسطوره برزیلی فوتبال دنیا،

 

عملکرد فعلی وینیسیوس مرا متعجب نکرده است چون از پتانسیلش خبر داشتیم. درست است که همه چیز خیلی سریع پیش رفته ولی او قبلا در برزیل هم نشان داده بود که چه استعدادی دارد. او کریستیانو رونالدو نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز تفاوت و فاصله زیادی بین آنها وجود دارد. کریستیانو در مادرید و پرتغال تاریخ سازی کرد. با این حال وینیسیوس هم همه شاخصه‌های لازم برای تاریخ سازی در مادرید را دارد. برای این کار، او باید فقط روی فوتبال تمرکز کند؛ متعهد و مسئولیت پذیر باشد و جاه طلب باشد. این طور نیست که با صرفا یک بازی خوب یا یک عملکرد خوب در ال کلاسیکو بگوید دیگر تمام است. نه. بازیکنان بزرگ همیشه باید چیزهای جدیدی را در زمین ثابت کنند و موفقیت‌های اخیر، تمرکز و جاه طلبی را از آنها نمی‌گیرد. قضیه به سن ربطی ندارد. وینیسیوس بازیکنی مسئولیت پذیر است. اصولا بازیکنان برزیلی دوست دارند مسئولیت تیم را بر عهده بگیرند به خصوص اگر در باشگاهی چون رئال مادرید باشند. رودریگو؟ او هنوز به زمان نیاز دارد ولی باید مثل وینیسیوس از فرصت‌هایی که نصیبش می‌شود، نهایت استفاده را ببرد.

آینده نیمار؟ او دیگر بازیکن پاری سن ژرمن است و در لیگ قهرمانان اروپا هم برای این تیم بازی کرده است. او دیگر بازیکن بارسلونا نیست. اکنون زمان مناسب و منصفانه‌ای نیست که بگوییم آیا انتقالش به پاری سن ژرمن درست بود یا نه. او این گونه تصمیم گرفت و باید به تصمیمش احترام بگذارید. اگر قرار باشد در آینده به مادرید یا بارسا برود را ما نمی‌دانیم. چیزی که می‌دانیم این است که او با پاری سن ژرمن قرارداد دارد.

مارسلو؟ او یکی از بهترین مدافعان کناری دنیا است. او 12 سال متوالی در بالاترین سطح در رئال مادرید بازی کرده و این دستاوردی بسیار بزرگ و دشوار است. بالا و پایین داشتن فرم بازیکن در طول یک فصل اتفاقی عادی است و اکنون مخصوصا او در افت است ولی مارسلوی واقعی را دوباره خواهیم دید. مهم ترین چیز این است که هم تیمی‌ها و مربی‌اش به او اعتماد دارند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۶۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس

مدافع پرتغالی بارسلونا از تیم رویایی پنج نفره خود رونمایی کرده است.

طرفداری | ژائو کانسلو، مدافع پرتغالی باشگاه بارسلونا تیم رویایی پنج نفره خود را معرفی کرده است.

ژائو کانسلو که این فصل در باشگاه بارسلونا توپ می‌زند و در مجموع از بازیکنان خوب این تیم اسپانیایی بوده است، در گفتگو با سایت fifpro تیم رویایی پنج نفره خود را معرفی کرده است. تیم کانسلو متشکل از یک دفاع، دو هافبک و یک مهاجم است. کانسلو، ادرسون دروازه‌بان برزیلی منچسترسیتی را درون دروازه قرار داده و دیگر مدافع باشگاه منچسترسیتی و البته هم‌تیمی‌اش در تیم ملی پرتغال، روبن دیاز را در خط دفاع گذاشته است.

دو هافبک تیم منتخب او شامل رونالدینیو و برناردو سیلوا می‌شود و در نهایت تک مهاجم تیم او هم کریستیانو رونالدو است. کانسلو دلیل‌اش برای حضور رونالدو به عنوان مهاجم تیم منتخب‌اش گفت:

کریستیانو رونالدو یک افسانه برای کشور من است. او را به خاطر تمام گل‌هایی که زده و به خاطر الهام بخشیدن به جوانان، در این تیم قرار دادم.

تیم منتخب 5 نفره ژائو کانسلو دروازه‌بان: ادرسون دفاع: روبن دیاز هافبک: رونالدینیو و برناردو سیلوا مهاجم: کریستیانو رونالدو تیم منتخب 5 نفره ژائو کانسلو

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم