Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات استان خوزستان نفرات برگزیده این جشنواره توسط هیئت داوران اعلام شدند. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، در اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات استان خوزستان نفرات برگزیده این جشنواره توسط هیئت داوران اعلام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش سرمقاله و یادداشت نفر اول هادی خوش سیما از پایگاه خبری شوشان، نفر دوم علی نواصر از خبرگزاری مهر و نفر سوم امید حلالی‌زاده از پایگاه خبری شوشان توسط هیئت داوران انتخاب شدند.

همچنین محمدی از خبرگزاری ایسنا نفر اول، میعاد آخی از خبرگزاری مهر نفر دوم، و محمدعلی بهوندی از روزنامه قدس نفر سوم به عنوان برگزیدگان بخش عکس معرفی شدند.

در بخش گرافیک و صفحه آرایی نیز نفر اول حسین دلیر از نشریه سلام آبادان، حسین اسکندری از روزنامه فرهنگ جنوب نفر دوم و طیبه بزرگ نیا از روزنامه نور خوزستان به عنوان نفر سوم انتخاب شد.

استقبال گسترده فعالان رسانه‌ای آذربایجان شرقی از چهارمین جشنواره مطبوعات ‌اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان خوزستان برگزار می‌شودانتزاع نصرت آباد از الوند صحت ندارد

معصومه صالحی از روزنامه کارون به عنوان نفر اول، شایان حاجی نجف نفر دوم و زهرا کاظمی منش به عنوان نفر سوم بخش گزارش معرفی شدند.

داوران در بخش خبر هیچ اثری را حائز رتبه‌بندی ندیده بودند همچنین بخش ویژه جشنواره که به حمایت از کالای ایرانی اختصاص داده شده بود تنها محمد آهنگر از خبرگزاری ایکنا به عنوان حائز رتبه دوم اعلام کردند و در رتبه‌های اول و سوم کسی جایزه‌ای دریافت نکرد.

در بخش تیتر نیز تمام مقام‌ها به صورت مشترک اعلام شد که رتبه اول مهدی ربیع از روزنامه قدس و علیرضا شرفی از پایگاه خبری رهیاب، رتبه دوم علیرضا شریفی از پایگاه خبری رهیاب و هادی خوش سیما از پایگاه خبری شوشان، رتبه سوم امل درویشی از خبرگزاری مهر و شاهین سیرگانی از روزنامه توسعه جنوب انتخاب شدند.

منصور آل کثیر، پدرام طاهری از روزنامه قلم امروز و احسان سپهوندی نیز در بخش مصاحبه به عنوان نفرات برگزیده اعلام شدند.

در بخش موضوعی مسائل زیست محیطی استان خوزستان نیز امل درویشی از خبرگزاری مهر نفر اول، شهرزاد امیری از پایگاه خبری نبض شهر نفر دوم و علی سواری از خبرگزاری تسنیم به عنوان نفر سوم انتخاب شدند.

زهرا کاظمی منش از روزنامه نور خوزستان نفر اول و آرش حاجی نجف نفر سوم در بخش موضوعی حادثه تروریستی رژه 31 شهریور به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند و در این بخش جایزه نفر دوم نیز به کسی تعلق نگرفت.

در بخش موضوعی مدافعان حرم امید حلالی‌زاده از پایگاه خبری شوشان نفر اول و  شهرزاد امیری از پایگاه خبری نبض شهر نفر دوم اعلام شدند و جایزه نفر سوم این بخش نیز به هیچ اثری تعلق نگرفت.

همچنین برگزیدگان جشنواره سوگواره اربعین حسینی نیز بدون هیچ گونه رتبه‌بندی در این اختتامیه معرفی شدند.

عدنان جواهری، کمیله جواهری و محمدرضا نبوره از خبرگزاری ایرنا، طیبه قاسمی و مریم کروشاوی از خبرگزاری قدس آنلاین، کوثر کریمی از خبرگزاری مهر و فاطمه طاهری از خبرگزاری فارس نفرات برگزیده بخش خبر سوگواره اربعین حسینی بودند.

مصطفی عبیداوی نفر اول، سید متین هاشمی نفر دوم و وحمد آهنگر نیز نفر سوم بخش عکس و فیلم این جشنواره بودند.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۷۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری هشتمین دوره جشنواره ملی طنز و رسانه «طنز پهلو»، یادمان کیومرث صابری فومنی با حضور عباس حسین نژاد دبیر این رویداد امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت در معاونت امور رسانه‌ای و مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

حسین نژاد در ابتدای این نشست خبری گفت: جشنواره طنز پهلو ۶ دوره به صورت استانی برگزار شده و از دوره گذشته به صورت ملی برگزار می‌شود. سال گذشته در مجموع ۴۶۲ اثر به ما رسید که برخی از مسؤولان استانی آن را بیشتر اعلام کردند، امسال هزار و ۱۲۹ اثر به این رویداد رسیده که در داستان کوتاه طنز ۲۴۴ اثر و در کاریکاتور ۲۲۶ اثر شرکت کردند.

وی افزود: پنج استان بیشتر از بقیه در رویداد مورد اشاره مشارکت داشتند. تهران با ۲۸۹ اثر در رتبه اول و استان‌های اصفهان با ۱۲۵ اثر، فارس ۱۰۱ اثر، قم ۹۵ اثر و خراسان رضوی نیز ۸۴ اثر در رتبه‌های بعدی قرار دارند. یکی از استان‌ها هم در این رویداد شرکت نکرد.

دبیر طنز پهلو در ادامه سخنان خود گفت: اختتامیه این جشنواره روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در فومن برگزار می‌شود. گل آقا یک طنزپرداز مطبوعاتی تراز در تاریخ رسانه بود، حالا که ایشان اهل فومن است چه بهتر که اختتامیه را در این شهر برگزار کنیم تا در مسیر مرکز زدایی و تقویت مشاهیر استانی تلاش کرده باشیم. برگزاری دو نشست آموزشی رسانه‌ای هم با همکاری حوزه هنری و دفتر طنز در دستور کار قرار دارد.

حسین نژاد در مورد داوران این جشنواره گفت: هر بخش این جشنواره را دو نفر داوری می‌کنند که تلاش کردیم داورها از چهره‌های شناخته شده باشند. علی اکبر قاضی زاده و محسن اربابی از همکاران قدیم مجله گل آقا از داوران ما هستند. من هم به عنوان کسی که در روزهای پایانی این مجله در آنجا بودم در این جشنواره حضور دارم، سعید سلیمانپور و امید مهدی نژاد، رضا ساکی، احمد عربانی و مجید خسروانجم هم از داوران این جشنواره هستند.

وی افزود: ما از همه نویسندگان طنز و کاریکاتوریست دعوت کردیم اگر در رسانه‌های خود اثری منتشر می‌کنند در این رویداد حضور پیدا کنند. طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است. ما از فعالان فضای مجازی و بلاگری هم دعوت می‌کنیم در این رویداد حضور داشته باشند. ما سعی داریم به طنزپردازانی که در رسانه‌های غیررسمی طنز تولید می‌کنند هم کمک کنیم تا سطح طنزشان را بالا بیاورند.

دبیر طنز پهلو ادامه داد: طنز که تولید و مشتری آن زیاد شده در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است؛ این پیوند باعث شده طنز و کمدی در فضای مجازی گسترش پیدا کند. من فکر می‌کنم بیشتر هم می‌شود و ما اگر به عنوان متولی رسانه‌ای و مطبوعاتی کشور به آن توجه نکنیم در این حوزه متضرر خواهیم شد. به دنبال ارتقای طنز هستیم، چون معتقدیم طنزپرداز مصلح اجتماعی است و تلاش می‌کنیم به این جایگاه برگردند.

حسین نژاد در پایان گفت: موضوع دادن در جشنواره، توجه به موضوعات مختلف است. در این دوره از جشنواره نیز موضوعاتی چون جمعیت در ایران، غزه، انتخابات، ورزش، گرانی و اینترنت وجود دارد، در کنار این موارد موضوع آزاد را هم در نظر داریم. برای برندگان نیز جوایزی بیشتر از سال گذشته در نظر گرفته شده است. در هر بخش از این رویداد چهار برنده داریم؛ نفرات اول ۱۰ میلیون تومان نفرات دوم ۷ میلیون تومان، نفرات سوم ۵ میلیون تومان و نفرات چهارم (تقدیری) ۲ میلیون تومان دریافت می‌کنند. همچنین تندیسی با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» نیز به برندگان اهدا می‌شود.

کد خبر 6086385 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید