Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

۶ ایستگاه از خطوط ۶ و ۷ تا پایان سال آماده بهره‌برداری هستند. علی امام، مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه با اعلام این خبر گفت: در تلاش هستیم ۹ کیلومتر جنوبی از خط ۶ را با سه ایستگاه دولت‌آباد، بعثت و میدان شهدا تا پایانه سال آماده افتتاح کنیم.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، امام با اشاره به تسریع عملیات آماده‌سازی در خطوط ۶ و ۷ گفت: درحال‌حاضر فعالیت‌های ساختمانی در این سه ایستگاه به پایان رسیده و برای تجهیز این ایستگاه‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم که درصورت عدم بروز مشکل خاص تا پایان سال آماده بهره‌برداری اولیه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه با اشاره به آخرین وضعیت تجهیز خط هفت نیز گفت: بخش شمالی این خط حدفاصل ایستگاه شهید نواب صفوی تا میدان صنعت شامل ۷.۵ کیلومتر با دو ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس و میدان صنعت در مرحله سیگنالینگ است.

او خاطرنشان کرد: تجهیزات باقی‌مانده این خط هفته گذشته ترخیص و هم‌اکنون درحال نصب است.

امام تصریح کرد: ایستگاه هلال‌احمر که در مسیر افتتاح‌شده خط هفت قرار داشت و در تیرماه سال گذشته به‌دلیل عدم تکمیل افتتاح نشد در این مرحله، افتتاح خواهد شد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مترو تهران علی امام خط 6 و 7

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۷۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مهرداد آهکی افزود: با توجه به اینکه گردنه زاغه ملایر جزء محور‌های پرتصادف و حادثه خیز استان بشمار می‌آمد که سالانه شاهد تصادفات رخ‌به‌رخ منجر به فوت در این گردنه بودیم، در سال گذشته با استفاده از ظرفیت گروه امانی اداره کل اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی (نیوجرسی) به طول ۳/۵ کیلومتر در این گردنه به پایان رسید.

او با اشاره به فرسوده بودن سیستم‌های روشنایی موجود در گردنه زاغه تصریح کرد: به‌منظور ارتقاء ایمنی و رفع خاموشی‌های مکرر، عملیات نوسازی و انتقال سیستم روشنایی به رفوژ وسط در دستور کار اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان قرار گرفت که هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۹۸٪ آماده بهربردای است.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: طبق گزارش و آمار پلیس راه استان بعد از نصب نیوجرسی تعداد تصادفات منجر به فوت در گردنه زاغه به صفر رسیده است و این گردنه نیز از نقاط حادثه‌خیز استان خارج شده و هم اکنون جزء گردنه‌های ایمن استان همدان محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است