Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@09:01:35 GMT

گزارش زنده؛ پرسپولیس صفر- پدیده صفر

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۷۴۳۴

گزارش زنده؛ پرسپولیس صفر- پدیده صفر

شاگردان برانکو برای صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی کار دشواری مقابل پدیده دارند.

 

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و پدیده در حالی در دور یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که در لیگ برتر نیز رقابت تنگاتنگی در بالای جدول دارند و به دنبال قهرمانی هستند، اما سرخ پوشان امیدوار هستند در مسابقه امروز مثل دو دیدار اخیر لیگ به برتری برسند و حریف سپاهان در مرحله بعد شوند، اما در آن سوی میدان شاگردان یحیی گل‌محمدی نیز به دنبال جبران ناکامی‌ها برابر پرسپولیس هستند و سعی دارند با کسب پیروزی، یک قدم به کسب موفقیت در جام حذفی نزدیک‌تر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های پرسپولیس و پدیده را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:


مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی؛ دوشنبه: 97/11/29 ؛ ساعت 17:15
استادیوم: آزادی/ تماشاگر: ...
داور: اشکان خورشیدی؛ کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی و آرمان اسعدی؛ داور چهارم: حسن اکرمی/ کمک داوران اضافی: یاسر همرنگ و محمد عطایی؛ ناظر: ایرج نظری.

 


پرسپولیس

 

علیرضا بیرانوند سید جلال حسینی شجاع خلیل‌زاده مهدی شیری شایان مصلح کمال کامیابی‌نیا احمد نوراللهی سروش رفیعی سیامک نعمتی مهدی ترابی علی علیپور


سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 


پدیده مشهد

 

میلاد فراهانی محمدحسین مرادمند سید عبدالله حسینی مرتضی منصوری علی نعمتی مسعود ریگی اکبر صادقی محمد قاسمی‌نژاد امین قاسمی‌نژاد محمدمهدی مهدی‌خانی یونس شاکری


سرمربی: یحیی گل‌محمدی

 


لحظات حساس


؟؟؟؟؟؟

 


در حاشیه


* ترکیب پرسپولیس در بازی امروز، نسبت به مسابقه اخیرش در لیگ برتر برابر استقلال خوزستان 3 تغییر داشته که احمد نوراللهی، سروش رفیعی و سیامک نعمتی جانشین بشار رسن، امید عالیشاه و ماریو بودیمیر شدند.

* سعید صادقی و حسین مهربان، دو بازیکنی هستند که برخلاف دیدار اخیر پدیده مقابل صنعت نفت آبادان در ترکیب حضور ندارند و به جای آنها محمد قاسمی‌نژاد و یونس شاکری بازی می‌کنند.

پدیده شهر خودرو پرسپولیس تهران جام حذفی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده شهر خودرو پرسپولیس تهران جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می‌شود.

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران از لیگ برتر و تیم چادرملوی اردکان، از لیگ یک به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

کد خبر 6089989

دیگر خبرها

  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم بعد از سه سال
  • یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • پرافتخارترین تیم های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند
  • پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند!
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس