Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:16:19 GMT

فعالیت بسیج جامعه را به موفقیت می‌رساند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۷۴۴۹

فعالیت بسیج جامعه را به موفقیت می‌رساند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله العظمی محمد علی علوی گرگانی بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای بسیج حسن‌آباد فشافویه شهرستان ری با بیان اینکه بسیجیان دارای امتیاز خاصی هستند، افزود: باید بسیجیان قدر خود را بدانند زیرا بسیجیان همیشه در سراسر جامعه فعالیت‌های مؤثری دارند.

وی بیان کرد: بسیجیان با عمل به مأموریت‌های خود منجر به موفقیت جامعه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این استاد سطوح عالی حوزه ادامه داد: امروز عراق هم به تبعیت از جمهوری اسلامی نیروی بسیج را ایجاد کرده است چون وجود بسیج همانند رشته‌ای عمل می‌کند که سر رشته آن رهبری و بزرگان دینی حضور دارند.

وی با اشاره به لزوم رعایت تقوا افزود: خداوند فرمود که اگر همه افراد کنار یکدیگر قرار گرفته و ایمان و تقوا داشته باشند آن‌ها را کمک کرده و گناهان آن‌ها را خواهم بخشید.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه همه غیر معصومین مرتکب گناه می‌شوند، افزود: هیچ کسی نمی‌تواند بگوید که گناه نکرده است اما باید با کسب رضایت الهی زمینه را برای بخشش گناهان فراهم کنیم.

وی بیان کرد: انسان باید ایمان بیاورد و رسالت و امامت را بپذیرد و تقوا داشته باشد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به روایتی از امام رضا(ع) افزود: از امام رضا(ع) سؤال شد که تقوا یعنی چه که ایشان در جواب فرمودند که تقوا اجرای واجبات و ترک محرمات است.

وی بیان کرد: هر نعمتی باید در جای خود استفاده شود بنابراین کسانی که از نعمت خدا برای اموری غیر از رضایت خداوند استفاده می‌کنند کافر هستند.

آیت الله علوی گرگانی گفت: روز قیامت همه انسان‌ها حضور پیدا می‌کنند و به اعمال آن‌ها رسیدگی می‌شود و باید در دنیا از خدا بخواهیم که در قیامت بدی‌های ما را نشان ندهد.

کد خبر 4545943

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله علوی گرگانی قم مراجع تقلید قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۷۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان از کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون توسط سپاه این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سرهنگ احسان جهان‌بخش، صبح امروز، در دورۀ منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی گفت: 80کیلومتر کانال آب‌بر در مزارع لرستان با اعتبار 20میلیارد تومان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون احداث شده‌است.

او با بیان اینکه تمام اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تحقق تولید و ایجاد اشتغال است، اضافه کرد: 812صندوق قرض‌الحسنه در لرستان فعال است.

اجرای 8طرح آب‌رسانی در روستاهای پلدختر توسط سپاه لرستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان با اشاره به فعالیت 14تعاونی سپاه یادآور شد: سپاه این استان از افراد معرفی‌شده برای عضویت در صندوق‌های قرض‌الحسنه حمایت می‌کند.

جهان‌بخش با تأکید به عقب‌ماندگی‌های مداوم لرستان با وجود آب فراوان و خاک حاصلخیز متذکّر شد: اجرای طرح جهاد آب‌‎رسانی در جهت انتقال آب شرب به مناطق محروم این استان است.

او با بیان هدف‌گذاری برای احداث گلخانۀ 3200متری در لرستان، بیان کرد: 80هکتار باغ زیتون توسط سپاه این کاشت شده‌است و توسعۀ این باغ را در دستور کار داریم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان با تأکید به فعالیت شبانه‌روزی برای رونق اشتغال در این استان، اعلام کرد: خدمت‌رسانی سپاه در 160 شهر در حال انجام است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • پاکستان: سفر آیت‌الله رئیسی موفقیت‌آمیز بود/ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • آیت الله هاشمی علیا عنوان کرد؛ لطف الهی به مؤمنان جهت دوری از تعصب جاهلی
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • تقوا و خلوص نیست، شاه کلید موفقیت در مدیریت
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان