Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتشار کلیپی تحت عنوان حمله اراذل و اوباش به فروشنده های یک مغازه در خیابان جهرم اراک، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در واکنش به انتشار کلیپی در فضای مجازی با عنوان حمله اراذل و اوباش به فروشنده‌های یک مغازه در یکی از محله‌های اراک اعلام کرد: چند روز قبل در حدود ساعت ۲۱، گزارشی از وقوع یک درگیری در یک مغازه دخانیات فروشی در یکی از خیابان‌های شهرک توحید شهرستان اراک به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و با حضور تیمی از مأموران کلانتری در محل مشخص شد ضاربان که ۳ نفر بودند، با ایراد خسارت و مجروح کردن دو فروشنده مغازه، قبل از حضور تیم گشت انتظامی از محل متواری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس در کوتاه‌ترین زمان ضاربان شناسایی شدند تحقیقات حاکی از آن بود که فروشنده‌های این مغازه از حدود ۵ ماه قبل با این افراد اختلافاتی داشته‌اند.

در ادامه بررسی‌های تکمیلی پلیس همچنین مشخص شد متهمان این پرونده دارای سوابق متعدد کیفری هستند و دو نفر از آنان در چند ماه گذشته به اتهام اخلال در نظم عمومی، قدرت نمایی با سلاح سرد و ایراد ضرب و جرح عمدی دستگیر، به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار کفالت روانه زندانی شده‌اند که پس از سیر مراحل قانونی بعد از چند روز آزاد می‌شوند.

لازم به ذکر است با هماهنگی‌های انجام شده با مرجع قضائی، دستگیری عاملان این درگیری به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفته است که با توجه به متواری بودن متهمان این پرونده، پیگیری‌های پلیس برای دستگیری آنان با جدیت ادامه دارد.

فرماندهی انتظامی استان مرکزی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با هرگونه هنجارشکنی، از مشارکت و همراهی شهروندان در ثبات امنیت پایدار در سطح استان قدردانی کرد و از آنان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۷۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان‌الاقصی| نشست کابینه جنگ برای حمله به رفح

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، با گذشت ۲۰۲ روز از جنگ در باریکه غزه و در شرایطی که رژیم اشغالگر به هیچ کدام از اهداف اعلامی اولیه خود دست نیافته است؛ مقامات این رژیم بر یورش زمینی به استان رفح اصرار دارند. مقامات تل آویو مدعی هستند که بدون این عملیات امکان پیروزی در جنگ را ندارند؛ ادعایی که با تردید محافل صهیونیستی مواجه است.

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی| حزب الله شمال فلسطین اشغالی را با کاتیوشا هدف قرار داد

در این میان ممانعت صهیونیست‌ها از ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه، موجب شیوع شدید گرسنگی و سوءتغذیه به خصوص در میان کودکان شده است.

در سطح سیاسی نیز رسانه‌های عبری‌زبان گزارش دادند که رؤسای ستاد کل ارتش و شاباک امروز برای گفت‌وگو با مقامات مصری در خصوص یورش به رفح به قاهره سفر کرده‌اند.

در همین حال «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید نیز در واکنش به کشف گورهای دسته‌جمعی در غزه، صرفا ابراز نگرانی کرد.

کاربران محترم مهمترین تحولات دویست و دومین روز عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در خصوص یورش به رفح

رسانه‌های عبری‌زبان گزارش دادند که دفتر بنیامین نتانیاهو به وزرا خبر داده است که بعداز ظهر امروز (پنج شنبه) در «نشست مهم» کابینه جنگ در چارچوب آمادگی برای حمله زمینی به رفح شرکت کنند.

حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش اسرائیل در جنوب لبنان

ارتش اشغالگر اسرائیل بامداد امروز اطراف روستاهای «مارون الراس» و «حولا» در جنوب لبنان را چندین مرتبه هدف حمله قرار داد.

۵ شهید در بمباران خانه‌ای در رفح

پهپادهای ارتش اشغالگر اسرائیل بامداد امروز خانه‌ای در شرق رفح را هدف قرار دادند که این حمله تاکنون ۵ شهید در پی داشته است.

دو تن از شهدا کودکان ۶ و ۸ ساله هستند.

شهادت یک جوان فلسطینی در رام‌الله

«خالد عرقاوی» که چندی پیش به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده بود، بامداد امروز در بیمارستان شهر رام‌الله به خیل شهدای فلسطینی پیوست.

الجزایر:کمک‌های هوایی تنها ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند

«عمار بن جامع» نماینده الجزایر در شورای امنیت سازمان ملل در نشست این شورا در خصوص ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه، گفت که این منطقه هم اکنون نیاز به توقف جنگ و ورود حجم گسترده کمک‌ها دارد.

او گفت که هم اکنون پرتاب هوایی کمک‌ها تنها گزینه ورود آب و غذا و دارو به غزه است و این در حالی است که این روش تنها ۳ دهم درصد نیاز اهالی غزه را برآورده می‌کند.

در حال تکمیل...

کد خبر: 1228383 برچسب‌ها رفح

دیگر خبرها

  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • برخورد پلیس فرانسه با شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضدصهیونیستی
  • طوفان‌الاقصی| نشست کابینه جنگ برای حمله به رفح
  • توضیحات زلفی‌گل در خصوص تمهیدات آزمون سراسری
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر
  • توضیحات پلیس درباره طرح نور/ ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس اشغالی/ حمله معترضان به بن گویر
  • فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد
  • دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی