Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در حاشیه جلسه علنی روز دوشنبه مجلس محمد حسینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در جمع خبرنگاران گفت: ۹ نماینده مجلس نامه‌ای به رئیس جمهور نوشتند که ناظر به گزارش دیوان محاسبات در تفریغ بودجه ۹۵ است که رئیس دیوان محاسبات آن را در ۴ بهمن سال ۹۶ قرائت کرد.

وی توضیح داد: طبق این گزارش مبالغ حاصل از فروش گاز باید به حساب خزانه و سهم فروش صادراتی گاز باید به حساب صندوق توسعه ملی واریز شود که این رقم‌ها به حساب خزانه برگشت داده نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی رغم اینکه یک سال از قرائت گزارش تفریغ بودجه می‌گذرد ولی هنوز این موضوع تعیین تکلیف نشده و ما از رئیس جمهور خواسته‌ایم به این وضعیت رسیدگی کند چون مسئولیت کار با رئیس سازمان برنامه و بودجه است.

نماینده تفرش ادامه داد: البته ادله آقای نوبخت آن است که عدم واریز ربطی به او ندارد و به مسئولان دستگاه‌های اجرایی بر می‌گردد. حال اینکه کارگروهی به دبیری رئیس سازمان برنامه و بودجه مسئولیت تسویه حساب بین وزارت نفت و دولت را عهده‌دار است. ما به خاطر عدم اعمال تسویه حساب آقای نوبخت را مسئول مستقیم می‌دانیم کما اینکه ایشان خود را مبرا می‌دانند.

حسینی افزود: آقای نوبخت نامه‌ای به رئیس‌جمهور با محتوای شکوائیه از نمایندگان نوشته، همچنین نامه‌ای به رئیس مجلس با عنوان شکایت از نمایندگان امضا کننده نوشته و خواستار بررسی این موضوع در هیأت نظارت شده است.

به گزارش مهر، احمد امیر آبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس نیز در همین رابطه گفت: هنوز نامه‌ای به هیأت رئیسه ارائه نشده است.

همچنین محمد جواد جمالی سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان نیزگفت: این موضوع را از زبان صادقی شنیده است ولی هنوز رسماً نامه‌ای به هیأت نظارت داده نشده است.

کد خبر 4546017

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد حسینی مجلس شورای اسلامی محمدباقر نوبخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در دولت سیزدهم ساخته شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی زهره‌ای صبح سه‌شنبه در دیدار با استاندار خراسان شمالی که در استانداری برگزار شد، حمل و نقل و نهضت ملی مسکن را مهم‌ترین رسالت دولت و وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد.

به وی به آمار به روز شده طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و افزود: بر اساس آخرین آمار به روز شده بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ساخته شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: مشکلات تهیه زمین و یا موانع بانکی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در برخی استان‌ها وجود دارد.

زهره‌ای در ادامه اظهار کرد: آسیب‌شناسی لازم در خصوص مشکلات اجرای طرح نهضت ملی مسکن انجام شده و در اکثر این استان‌ها حل شده اما در نهایت نیازمند عزم جدی استان‌ها هستیم.

وی بر پیگیری جدی حل مشکلات پل خندقلو و مصوبات سفر رئیس جمهور تاکید کرد .

در ادامه استاندار خراسان شمالی نیز گفت: تا کنون تعهدات استانی در خصوص مصوبات  سفر رئیس جمهور به استان محقق شده است .

محمدرضا حسین نژاد افزود: در انجام تعهدات وزارت راه و شهرسازی در خصوص سفر رئیس جمهور باید تسریع شود زیرا بیشترین مصوبات در ارتباط با این وزارت خانه است.

کد خبر 6099151

دیگر خبرها

  • ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در دولت سیزدهم ساخته شده است
  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیسی ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است