Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد از پلمب ۲۰ مرکز عرضه غیرمجاز گوشت دام در استان خبر داد و گفت: برای ساماندهی کشتارگاه‌های غیرمجاز به همکاری و عزم جدی همه دستگاه‌های متولی نیاز داریم. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

عبدالله بهمنش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: به هیچ عنوان گوشتی را که خارج از پروسه دامداری، میدان دام، کشتارگاه و قصابی به دست مردم برسد را تایید نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ما با قصابی‌ها مشکلی نداریم بلکه با کشتار غیرمجاز دام مشکل داریم، افزود: قصابی‌های اطراف شهر یاسوج دام زنده خود را به کشتارگاه تحویل دهند و 24 ساعت پس از آن با کمترین هزینه لاشه دام ذبح شده را تحویل بگیرند.

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مجوز پلمپ 20 مرکز عرضه غیرمجاز گوشت دام در اطراف شهر یاسوج دریافت شده و به زودی اجرا می‌شود.

بررسی سلامت گوشت قرمز داخلی و وارداتی بر عهده سازمان دامپزشکی استآخرین وضعیت دپو 17 هزار تن گوشت قرمز/ مسئولان درباره بلاتکلیفی 12 هزار تن شفاف‎سازی کنندوضعیت تولید گوشت قرمز در کشور بد نیست/ نظارت‌ها باید بیشتر شود

بهمنش بیان کرد: دام باید در کشتارگاه‌های مجاز و تحت نظارت دامپزشکی که هم کارشناس بهداشتی دامپزشکی حضور داشته و هم روحانی ناظر ذبح شرعی حضور دارد، کشتار شود اما متاسفانه برخی افراد سودجو و فرصت‌طلب، دام را در محل‌های غیراستاندارد کشتار و عرضه می‌کنند.

وی ابراز کرد:  با توجه به عدم بازرسی پیش از کشتار چنین دام‌هایی توسط دامپزشکی، امکان آلودگی محصولات گوشتی عرضه شده و ابتلای مصرف‌کنندگان به بیماری‌های مشترک انسان و دام وجود دارد.

 مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای ساماندهی کشتارگاه‌های غیرمجاز به همکاری و عزم جدی همه دستگاه‌های متولی نیاز داریم، از مردم استان خواست گوشت مورد نیاز خود را از طریق مراکز مجاز تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند.

انتهای پیام/ش

R41452/P/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۷۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • دستگاه آمارگیری کشتار طیور در گناباد تولید شد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار دامپزشکی زرند درباره بیماری تب کنگو
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان