Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@21:05:56 GMT

گشایش دفتر خبرگزاری صدا و سیما در گراش

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۷۸۱۳

گشایش دفتر خبرگزاری صدا و سیما در گراش

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، به منظور پوشش و انعکاس بهتر رویداد‌های خبری گراش در رسانه ملی، فاز نخست دفتر خبرگزاری صدا و سیما در این شهرستان با حضور سید تقی سهرابی مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس، به بهره برداری رسید.

سهرابی مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس در مراسم افتتاحیه، به مهمترین رسالت دفاتر خبرگزاری صدا و سیما در شهرستان‌ها اشاره و اظهار کرد: سرعت یکی از اصول مهم در انتقال خبر و پیام است، بنابراین دفاتر خبری شهرستان‌ها با رویکرد حرفه‌ای و امکانات بهتر می‌توانند با سرعت، رویداد‌های شهرستان و مطالبات مردم را به نحو احسن به شبکه‌های ملی منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، به مردم گراش نوید داد که به زودی گیرنده‌ دیجیتال در روستا‌های آغصه و کنگ و ریشه تقویت و با نصب تی سی ۳، شبکه‌های دیجیتال گراش از ۲۰ شبکه به ۳۰ شبکه افزایش خواهد یافت.

فرماندار شهرستان گراش نیز در این مراسم بیان کرد: دفتر خبرگزاری صدا وسیما در شهرستان گراش در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۰۴ متر مربع و ۶۰۰ مترمربع زیربنا، در ۲ طبقه و ۴ واحد مجزا ساخته شده است.

فرودی ادامه داد: برای فاز نخست این دفتر ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده که ۴۵۰ میلیون تومان آن توسط خیرین محلی مرحوم حاج علی حسین شیری و یعقوب ابراهیمی و ۱۵۰ میلیون تومان توسط دولت پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: ۳ فاز دیگر این دفتر شامل استودیو و مهمانسرا در سال‌های آینده به بهره برداری می‌رسد.

شهرستان گراش با ۹ هزار و ۷۷۲ هکتار مساحت و ۵۴ هزار نفر جمعیت در جنوب فارس قرار دارد.

انتهای پیام/چ

افتتاح دفتر خبرگزاری صدا و سیما در گراش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رادیو تولید فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بیا وسط» در هفدهمین قسمت خود به موضوع بررسی شغل همسر و رابطه آن با کیفیت زندگی مشترک می‌پردازد.

این برنامه تولید گروه خانواده شبکه دو که شامل محتوای آموزشی در حوزه ازدواج است، و مخاطب اصلی آن جوانان در شرف ازدواج و خانواده‌های آنان هستند؛ و هفدهمین قسمت آن به کارگردانی و تهیه کنندگی سید یزدان ملک آبادی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش بینی برداشت افزون بر ۶ هزار تن غلات در گراش
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • آبگیری کامل سد و بند‌های خاکی شهرستان گراش
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • اکشن‌های پرفروش هند و کره در آخر هفته سیما
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک