Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@12:11:01 GMT

فرمانده سپاه لرستان: گرانی خیلی ربطی به تحریم ندارد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۷۹۶۱

فرمانده سپاه لرستان: گرانی خیلی ربطی به تحریم ندارد

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه گرانی خیلی ربطی به تحریم ندارد، گفت: ‌بخشی از این گرانی به دلیل این است که برخی افراد روحیه خود را باخته‌اند. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد سردار مرتضی کشکولی عصر امروز در نشست سیاسی شورا و نخبگان بسیج اقشار که در سالن جلسات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برگزار شد با اشاره به وضعیت فعلی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ازنظر بنده  وضعیت فعلی انقلاب اسلامی علی‌رغم  فشارهای معیشتی و بی‌بندوباری نظارتی در بازار بسیار خوب است و برعکس وضعیت دشمنان بسیار مضطر و جبهه‌شان از هم فروپاشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وضعیت بیرونی و داخلی کشور بسیار خوب است ولی از آنچه مربوط به مدیران است مشکل‌داریم بنابراین باید اشکالات داخلی را رفع کنیم و آزادی و جمهوریت را پاس بداریم.

گرانی‌ جولان می‌دهد؛ سازمان حمایت سرگرم برگزاری همایش میلیاردیامام جمعه ساری: مسئولان با مهار گرانی قدردان حضور حماسی ملت در 22 بهمن باشندآیت‌الله علوی‌گرگانی: مردم در فشار شدید اقتصادی هستند؛ دولت مشکل گرانی را برطرف کند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: هیچ فردی در جامعه سهم خاصی از انقلاب ندارد بلکه انقلاب متعلق به مردم است ولی اشکالاتی در بلوغ مردم است که باید باگذشت زمان و تجربه  برطرف شود تا ارزش رأی مردم بالا برود و رأی خود را به شام، هیجان سیاسی و قومیتی نفروشند.

وی با اشاره به وضعیت فعلی  اقتصادی کشور بیان کرد: گرانی خیلی ربطی به تحریم ندارد بلکه بخشی از این گرانی به دلیل  این است که برخی افراد روحیه خود را باخته‌اند، در حال حاضر نیز ثابت شد که گرانی ارز ربطی به تحریم نداشت و برای این بود که بدهی خود را به بانک‌های خصوصی پرداخت کنند و کمک به مردمی باشد که در بانک‌های خصوصی حساب داشتند.

کشکولی با ابراز گلایه از حزب الهی‌ها، صاحب‌نظران و نخبگان گفت: متأسفانه همه پاسداران، روحانیت، بازاری‌های انقلابی، نخبگان و استادهای انقلابی دانشگاه‌ها در همه صحنه‌ها از انقلاب اسلامی دفاع نمی‌کنند، چرا باید ولی‌فقیه همواره مظلوم باشد ؟ چرا همه بار بر دوش ولی‌فقیه باشد درحالی‌که یک اشاره نخبگان و حزب الهی‌ها و صاحب‌نظران می‌تواند صحنه را عوض کند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی نعمت‌های فراوانی دارد، هرکسی هم که به انقلاب اسلامی فحش می‌دهد می‌گوید خوبی‌هایی هم دارد در همین راستا صاحب‌نظران می‌توانند سکوت نکنند و با آرامش از انقلاب دفاع کنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: براساس آمار بازاریان و فرهنگیان بیش از 75 درصد ولایتی هستند و  پس از 40 سال با تکرار 22 بهمن علی‌رغم فشارها و تهدیدهای دشمنان مردم در راهپیمایی شرکت می‌کنند چرا که متن جامعه ایران  همراه  با انقلاب است و دست از این انقلاب برنمی‌دارند.

وی با اشاره  بیانات مقام معظم رهبری درگام دوم انقلاب اظهار داشت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند  اگر سه‌گام جامعه و خودمان را اصلاح کنیم طلوع خورشید ولایت را شاهد خواهیم بود.

کشکولی افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند فکر نکنید اگر انقلاب اسلامی شکست بخورد به زمان شاه برمی‌گردیم بلکه قتل و عام در مملکت راه می‌افتد و اسمی از دین ، مسجد وجود ندارد بر همین اساس همه ما در دفاع از انقلاب اسلامی و روشنگری سهم داریم ولی نباید به مردم دروغ بگوییم بلکه ضعف‌ها و اشکالات رانیز بیان کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بابیان اینکه در جامعه دو ایراد اساسی داریم که یکی به نهادها و دیگری به مردم برمی‌گردد عنوان کرد: مردم خوب رأی نمی‌دهند و باید به آن‌ها بگوییم به پاک دست رأی بدهید نه دزد. به افرادی که متدین نیست و سابقه خوبی ندارد رأی ندهید چراکه دین‌داری بسیار مهم است و اگر دین و خداترسی باشد کسی به دنبال دزدی و فساد نمی‌رود همچنین مردم باید به کسی رأی بدهند که نوکر آن‌ها باشد نه آقا و از نگاه ارباب‌ورعیتی به مردم نگاه کند و مهم‌تر از همه باید کاربلد باشد.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی فدوی ظهر چهارشنبه در نشست بررسی ابعاد و پیامدهای وعده صادق در دانشگاه حکیم سبزواری اظهار کرد: اصلی‌ترین عامل پیروزی جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق نه موشک‌ها و امکانات نظامی، بلکه اراده و قدرتی بود که ریشه در انقلاب اسلامی دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: همین اراده منبعث از انقلاب اسلامی است که تصمیم می‌گیرد در برابر همه دنیای کفر و استکبار بایستد.

وی ادامه داد: این عملیات انتقامی، نه اقدامی مخفیانه که حرکتی بسیار آشکار و علنی بود که ۲ تا پنج ساعت پیش از آن، یعنی از زمان شلیک موشک و ارسال پهپادها، همه دنیا از قصد ما خبردار شدند.

فدوی با اشاره به ابعاد مختلف عملیات وعده صادق، گفت: این عملیات برای دنیای استکبار وحشتناک بود، زیرا در مقابل ما تنها اسرائیل نیست و این حرکت برای قدرت‌های به اصطلاح اتمی دنیا شامل آمریکا، انگلیس، فرانسه نیز شکست بزرگی بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به خباثت‌ها و جنایت‌های مستکبران و رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گفت: آمریکایی‌ها از روز اول فرمانده کار بودند و این فرماندهی را همچنان برعهده دارند.

وی توانمندی‌های سپاه را برای دشمنان ناشناخته دانست و گفت: این توانمندی‌ها به وعده خدا به عنوان خالق وصل است و اگر خداوند طرف کسی باشد، امکان ندارد که طرف مقابل او پیروز شود.

فدوی، افزود: ما باید در هر شرایطی تکلیف خود را انجام دهیم و به نتیجه کاری نداشته باشیم زیرا خداوند ضمانت کرده است که جبهه حق همیشه پیروز خواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم در قانون اساسی ما هم آمده است، گفت: بیش از ۹۲ درصد کشورهای دنیا علیه صهیونیست‌ها و آمریکا تظاهرات کردند و این حرکت انقلاب اسلامی است که در کل عالم ادامه می‌یابد تا به ظهور ختم شود.

وی ادامه داد: ستون پنجم دشمن در همه جبهه‌های اقتصادی، فرهنگی، رسانه و فضای مجازی فعال است و باید با هوشیاری و تدبیر همه مسؤولان اجرایی کشور، کاری کنیم که تصمیمات درست اجرایی شود.

فدوی در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال ورود این نیرو به صنعت خودروسازی، گفت: سپاه تکلیف مدار است و بر این اساس خود تکلیف خود را مشخص نمی‌کند، بلکه زیر نظر مستقیم ولی فقیه عمل می‌کند و هر جا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند.

گفتنی است؛ در این آئین که به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد، رئیس این دانشگاه به نمایندگی از مردم دیار سربداران، نشان عالی سربداران را به پاس دلاورمردی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سردار فدوی اعطا شد.

کد خبر 6088072

دیگر خبرها

  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد