Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصاف پرسپولیس و پدیده در چارچوب جام حذفی با تساوی یک بر یک پایان یافت.

به گزارش ایسنا، از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، پرسپولیس از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده بود. این دیدار در با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و به وقت‌های اضافه رفت.

نیمه نخست

شاگردان گل‌محمدی بهتر از حریف بازی را شروع کردند و در دقیقه دوم این دیدار به طور جدی دروازه بیرانوند تهدید شد که مهدی شیری از روی خط توپ را دور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل: پدیده در ادامه بازی خوب و هجومی خود، توانست در دقیقه ۱۲ روی ضد حمله تند و تیز، خط دفاع پرسپولیس را غافلگیر کرد و محمدمهدی مهدی‌خانی در موقعیت تک به تک با علیرضا بیرانوند توپ را به سمت دروازه شوت زد که تلاش مصلح برای جلوگیری از ورود توپ به دروازه کافی نبود و توپ با دخالت این بازیکن به گل پدیده تبدیل شد.

گل: در دقیقه بیستم این دیدار پرسپولیس با ارسال مهدی ترابی از روی کرنر و ضربه سر شایان مصلح به گل تساوی دست یافت. مصلح با این گل، توانست ناکامی در جلوگیری از گل پدیده را جبران کند.

در ادامه بازی پایاپای شد اما هر دو تیم به دنبال زدن گل پیروزی‌بخش بودند که در دقیقه ۲۳، پدیده حمله دیگری را تدارک دید که این بار بیرانوند زودتر از بازیکن حریف، توپ را گرفت که در ادامه به یک درگیری جزئی هم ختم شد.

نیمه دوم

با شروع نیمه دوم، از حملات دو تیم در نیمه نخست کاسته شد و در معدود موقعیت‌های ابتدای این نیمه، پرسپولیس در دقیقه ۶۰ دروازه فراهانی را تهدید کرد. دقایقی بعد مهدی ترابی با عبور از خط دفاعی پدیده، با فراهانی تک به تک شد و با عبور از این دروازه‌بان، در شرایط نه چندان مساعد شوت زد که توپ به تور کناره دروازه اصابت کرد.

پرسپولیسی‌ها که علاقه‌ای به تساوی خانگی و ۱۲۰ دقیقه‌ای شدن بازی نداشتند، بر فشار حملات خود افزودند اما دفاع پرتعداد پدیده در برابر حملات یاران برانکو ایستاد و اجازه گلزنی به این تیم را نداد. در دقیقه ۷۷ این دیدار، کمال کامیابی‌نیا با ضربه سر دروازه فراهانی را تهدید کرد.

دقایقی بعد علی علیپور با ضربه سر محکم خود فراهانی را به زحمت انداخت و این توپ هم گل نشد تا کماکان بازی بدون گل دنبال شود. در نهایت تلاش دو تیم در نیمه دوم جواب نداد و بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا چهره تیم پیروزی در وقت‌های اضافه یا ضربات پنالتی مشخص شود.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (محمد نادری ۸۸)، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالله‌ی، سروش رفیعی (بشار رسن ۶۰)، سیامک نعمتی (ماریو بودیمیر ۷۲)، مهدی ترابی و علی علیپور.

ترکیب پدیده: میلاد فراهانی، محمدحسین مرادمند (کارت زرد)، سید عبدالله حسینی، مرتضی منصوری، علی نعمتی، مسعود ریگی، اکبر صادقی، محمد قاسمی‌نژاد، امین قاسمی‌نژاد، محمدمهدی مهدی‌خانی (صدرخانی 3+90) و یونس شاکری (کارت زرد).

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پديده مشهد تيم فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۸۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی میزبان ولورهمپتون بود. شاگردان پپ گواردیولا در نیمه اول به پیروزی ۳-۰ رسیدند و در ۴۵ دقیقه دوم هم یک گل دیگر به ثمر رساندند تا به پیروزی ۴-۱ برسند.

طبق انتظار بازی با برتری سیتی شروع شد. پس از دقایقی حفظ توپ، در دقیقه ۱۰ پاس برناردو سیلوا در مقابل دروازه به یوشکو گواردیول رسید. او قبل از شوت‌زنی توسط مدافع ولورهمپتون سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. دو دقیقه بعد ارلینگ هالند پشت توپ ایستاد و بازی را ۱-۰ کرد.

در دقیقه ۱۸ سانتر برناردو سیلوا به روی دروازه با ضربه سر هالند می‌رفت که تبدیل به گل دوم شود اما دروازه‌بان به خوبی آن را دفع کرد.

در ادامه این منچستر سیتی بود که بازی را در اختیار داشت اما موقعیت جدی‌ای خلق نکردند تا اینکه در دقیقه ۳۵ سانتر عالی رودری به روی دروازه با ضربه سر عالی هالند وارد دروازه شد.

برتری سیتی در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه پیدا کرد. پس از خطای نلسون سمدو بر روی هالند، داور باز هم به سود سیتی پنالتی گرفت و ستاره نروژی خط حمله با گل کردن این پنالتی موفق به ثبت هت‌تریک شد.

نیمه دوم با گل ولوز آغاز شد. در دقیقه ۵۳ سانتر بلگراد به روی دروازه را ادرسون به‌صورت ناقص دفع کرد اما در ادامه هوانگ به توپ رسید و دروازه را باز کرد.

ثانیه‌هایی بعد هالند به خوبی پاسخ این گل را داد. پاس بلند فودن از زمین خودی به ستاره نروژی رسید و او توانست پس از ورود به سمت راست محوطه جریمه، با یک ضربه فنی زیبا دروازه را باز کند.

در دقیقه ۶۰ هالند فرصت زدن گل پنجم را هم داشت. جایی که پاس گواردیول در محوطه جریمه به او رسید اما ضربه‌اش را دروازه‌بان دفع کرد.

در ادامه سیتی به حملاتش ادامه داد. در دقیقه ۷۰ شوت خطرناک سیلوا از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از این حمله سیتی به مدیریت بازی پرداخت و خبری از موقعیت دیگری نبود تا اینکه در دقیقه ۸۵ رودری با پاسی از پشت محوطه آلوارز را در سمت چپ به توپ رساند و مهاجم آرژانتینی به راحتی دروازه ولورهمپتون را باز کرد.

در دقایق پایانی همچنان سیتی صاحب توپ و میدان بود و موفق به خلق چند حمله ناقص هم شد اما گل دیگری به ثمر نرسید و بازی با نتیجه ۵-۱ خاتمه یافت.

سیتی با این پیروزی به امتیاز ۸۲ رسید و با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال ۸۳ امتیازی، در جایگاه دوم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • رئال 3-0 کادیز: یک میلی‌متر فاصله تا قهرمانی
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!