Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@21:49:26 GMT

سقوط مرگبار زن مسن در چاه ۱۵ متری+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۸۸۷۴

سقوط مرگبار زن مسن در چاه ۱۵ متری+ عکس

زن میانسال پس از سقوط به درون چاه ۱۵ متری، جان باخت.

به گزارش مشرق، ساعت ۳:۲۰ بامداد امروز پس از تماس همسر و فرزندان زنی ۷۴ ساله با سامانه ۱۲۵ تماس و اطلاع‌رسانی حادثه سقوط بانوی سالخورده به داخل چاه در منزل شخصی واقع در بزرگراه رسالت، نرسیده به خیابان دردشت، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۷۱ و ۷۲ به همراه گروه امداد و نجات ۱۲ را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی حقی؛ معاون منطقه ۶ عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: محل حادثه ساختمان قدیمی بود که در قسمت حیاط آن چاهی به عمق ۱۵ متر حفر شده و زنی ۷۴ ساله‌ای به داخل آن سقوط کرده بود.

وی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله پس از ایمن‌سازی محل حادثه، با توجه به کمی فضا برای برپا کردن تجهیزات چاه، با استفاده از یک نردبان کارگاه نجات را ایجاد کرده و یکی از نجاتگران با استفاده از تجهیزات لازم و رعایت نکات ایمنی وارد چاه شد.

وی افزود: نجاتگر آتش‌نشانی در یک عملیات نفسگیر خود را به فرد سقوط کرده رساند و وی را پس از تثبیت به بالای چاه و سطح زمین انتقال داد.

حقی تصریح کرد: عوامل اورژانس بلافاصله معاینات اولیه را بر روی این زن سالخورده انجام دادند که متأسفانه مرگ وی توسط تیم پزشکی در همان دقایق اولیه سقوط در چاه تأیید شد.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است، همچنین آتش‌نشانان و نجاتگران این سازمان پس از ایمن‌سازی کامل محل حادثه، پوشاندن دهانه چاه و ارائه تذکرات ایمنی لازم به حاضران، جسد متوفی را برای بررسی علت مرگ و انتقال به پزشکی قانونی به عوامل انتظامی تحویل دادند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا گام دوم انقلاب آتش نشانی اخبار حوادث چاه سقوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۸۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قم

بنا بر اعلام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، بعدازظهر امروز جمعه ۷اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۰۰ انفجار منزل مسکونی در بلوار عمار یاسر به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام شد.

بلافاصله ۲دستگاه خودرو اطفاء حریق به همراه ۶نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه یک نفر خانم ۳۲ ساله دچار سوختگی و مصدومیت شد که توسط نیرو‌های آتش نشانی از منزل خارج شده و تحویل عوامل اورژانس شد.

علت حادثه توسط تیم علت یابی حریق و حوادث در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • دود گسترده در شهرری مربوط به حریق بیمارستان نیست
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد