Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه از بازگشت حدود ۵۵ میلیارد ریال پول و اموال ربوی به مالکان اصلی در ادامه طرح برخورد با رباخواری خبر داد.

به گزارش صدای ایران از ایسنا، محمدحسین ابراهیمی اظهار کرد: طرح برخورد با رباخواران در ابرکوه تاکنون بازخوردهای مثبتی داشته است به طوری که تاکنون مبلغی بیش از ۵۵ میلیارد ریال از اموال و پول‌های ربوی در اثر توبه متهمان، به مالکان اصلی مسترد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه مبالغ فوق توسط حدود ۱۵ متهم استرداد شده است، بیان کرد: در روزهای اخیر نیز یکی از متهمان معادل ۹ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال چک، سند وجه نقد را پس از توبه به مالک اصلی بازگرداند.

دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه خاطرنشان کرد: متهم مذکور پس از توبه و استغفار و بازگرداندن اموال شاکی توانست رضایت وی را جلب کند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در رابطه با پرونده نامبرده ۲۰۰ میلیون ریال وجه نقد، دو سند مالکیت مربوط به یک واحد مسکونی و یک دستگاه کامیون به ارزش حدود هشت میلیارد ریال و تعداد سه فقره چک به مبلغ یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال به صاحب اصلی پس داده شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پول دزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۸۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • مالکان جدید استقلال و پرسپولیس از کجا برای دوتیم خرج می‌کنند؟
  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی
  • اولین اقدام مالکان جدید باشگاه پرسپولیس
  • مرمت بند‌های تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • سیلاب هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به آزادشهر و رامیان خسارت زد
  • بازگشت حدود ۸۵۰ شخصیت‌ به افغانستان
  • ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد
  • پاشینیان: ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم