Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - ایرنا - مربی تیم والیبال بانوان علوم پزشکی کرمان گفت: این تیم با اقتدار و بدون واگذاری حتی یک ست به حریفان، بر سکوی قهرمانی مسابقات کارمندان دستگاه های دولتی کشور جای گرفت.

مهدیه مددی زاده روز دوشنبه پس از کسب پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل تیم اصفهان در دیدار فینال در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در مرحله مقدماتی با حضور 17 تیم حاضر در قالب چهار گروه (4 و 5 تیمی) برگزار شد و تیم علوم پزشکی کرمان با قرار گرفتن در گروه پنج تیمی، مسیر سخت تری برای رسیدن به دیدارهای یک چهارم نهایی داشت زیرا مجبور به انجام چهار مسابقه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: تیم بانوان کرمان در روز نخست استراحت داشت ولی در ادامه مسابقات با انجام روزانه 2 دیدار (صبح و عصر) در مدت زمان 48 ساعت چهار پیروزی 2 بر صفر مقابل آذربایجان غربی میزبان، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی کسب کرد و به عنوان سرگروه به مرحله یک چهارم نهایی رسید.
وی که به عنوان مربی بازیکن در تیم کرمان ایفای نقش می کرد، ادامه داد: پنجمین پیروزی 2 بر صفر کرمان در مرحله یک چهارم نهایی مقابل گیلان رقم خورد و سپس در نیمه نهایی با برتری مقابل علوم پزشکی تهران در 2 ست پیاپی راهی فینال شدیم.
مربی تیم والیبال بانوان علوم پزشکی کرمان گفت: در دیدار فینال کارسختی مقابل تیم قدرتمند اصفهان داشتیم ولی با حفظ انسجام و هماهنگی بیشتر، موفق به پیروزی 25 بر 21 و 25 بر 23 شده و جام طلایی این دوره از مسابقات را نصیب خود کردیم.
مددی زاده با اشاره به اینکه تیم بانوان علوم پزشکی کرمان از چهار ماه گذشته تمرینات آمادگی خود را آغاز کرده بود، افزود: این تیم با کسب عناوین قهرمانی در مسابقات درون سازمانی دانشگاه علوم پزشکی شهر کرمان و مسابقات قهرمانی کارمندان دستگاه های دولتی استان کرمان به عنوان تیم منتخب راهی مسابقات کشوری به میزبانی ارومیه شده بود.
وی میزبانی شهر ارومیه را بسیار رضایت بخش اعلام کرد و گفت: تلاش های شبانه روزی عوامل اجرایی، قضاوت کم اشتباه تیم داوری، محل اسکان، تغذیه و حتی برخورد مردم مهمان نواز این شهر موجب شد تا خاطره خوب و خوشی بر اذهان میهمانان شرکت کننده در این مسابقات نقش ببندد.
به گزارش ایرنا این مسابقات با حضور 17 تیم از 24 بهمن ماه جاری در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه آغاز شده بود و امروز دوشنبه /29 بهمن ماه/ پس از 6 روز رقابت تیم های کرمان، اصفهان و گلستان به ترتیب بر سکوی اول تا سوم جای گرفتند.
تیم بانوان آذربایجان غربی با هدایت «روح انگیز ترابی» در مرحله مقدماتی با کسب چهار شکست پیاپی مقابل تیم های خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی و آذربایجان شرقی از دور رقابت ها حذف شد.
سمنان، زنجان، صداوسیمای تهران، اردبیل، خراسان جنوبی، گیلان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان‌غربی، خراسان شمالی، علوم پزشکی کرمان، آذربایجان‌شرقی، خراسان رضوی، گلستان، یزد، صنعتی شریف تهران و علوم پزشکی تهران در این رقابت ها حاضر بودند.
به گزارش ایرنا رقابت های والیبال مردان کارمند دستگاه های دولتی کشور نیز از یکم تا هفتم اسفند ماه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.
7156/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال بانوان كارمندان كشور تيم كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:  در این پایگاه اورژانس هفت  تکنسین، شامل پنج  خانم و دو راننده تکنسین آقا  فعالیت می‌کنند.
عبدالرزاق؛ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم گفت: روزانه بیش از هزار تماس با این مرکز گرفته می‌شود و میانگین ۳۰ درصد تماس‌ها نیز منجر به اعزام آمبولانس می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان آغاز می‌شود
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی