Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- معاون برنامه ريزي فرماندار شهرستان پرديس گفت: مسئولين مالياتي و تامين اجتماعي مشکلات 12 بنگاه بحراني شهرستان با تخفيف و تقسيط در پرداخت برطرف کردند.

مجيد صبوري در حاشيه کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد و سرمايه گذاري در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز بسياري از توليد کنندگان شهرستان از نظر شرايط اقتصادي در مضيقه هستند ، نياز هست ما به عنوان دستگاه‌هاي اجرايي تا حد توان و مقدورات و در حيطه مقررات به آنها کمک کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: صاحبان صنايع براي توليد، فروش، سرمايه در گردش و سرمايه ثابت مشکل دارند، تعداد زيادي از اين افراد چک‌هاي برگشتي و مطالبات معوق بانکي و بدهي مالياتي و بيمه اي دارند.
معاون برنامه ريزي فرماندار شهرستان پرديس با اشاره به مصوبات جلسه خاطر نشان کرد: در اين نشست تمام کساني که مشکل پرداخت ماليات داشتند، مشمول تخفيف و تقسيط شدند و مقرر شد، تامين اجتماعي شهرستان نسبت به تقسيط 36 ماهه بدهي هاي بيمه اي بنگاه‌هاي بحراني اقدام کند و همچنين مصوب شد، دستگاه‌هاي خدمات رسان آب، برق و گاز بدون هماهنگي با فرمانداري اجازه قطع انشعابات توليد کنندگان را نداشته باشند.
صبوري با اشاره به هدف اصلي برگزاري اين جلسات اظهار داشت: در اين نشست ها، توليد کنندگان به جاي هدر دادن وقت خود در ادارات بيمه و ماليات با حضور مسئولين ادارات مرتبط مشکلات خود را رو در رو رفع مي‌کنند.
وي با اشاره به مشکلات واحدهاي صنفي شهرستان اظهار داشت: در حدود 8 هزار واحد صنفي و صنعتي با مشکلات بيمه، ماليات و نياز به سرمايه در گردش مواجه هستند، براساس درخواست توليد کنندگان براي دريافت تسهيلات بانکي 70 ميليارد تومان در کميته فني استان و شهرستان تاييد شد و از اين مبلغ تنها 2 ميليارد تومان پرداخت شده است.
معاون برنامه ريزي فرماندار شهرستان پرديس گفت: به منظور رفع مشکل اعتبارات، کميته رصد تسهيلات تشکيل داديم در اين کميته مشکلات با حضور متقاضي، نماينده بانک عامل و فرماندار بررسي مي شود.
صبوري گفت: صاحبان کارخانه ها، کارگاه‌ها و بنگاه‌هاي توليدي به دليل محدوديت‌هاي اقتصادي و مشکلات مالي، ناخواسته دچار مشکلاتي نظير؛ تعويق اقساط و چک هاي برگشتي شدند، نداشتن درآمد کافي و سختگيري بانک با وثائق سنگين مشکل آنها را دو چندان کرده است.
شهرستان پرديس با 250 هزار نفر جمعيت در شرق پايتخت قرار دارد.
تهرام/9441//1348
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود شیمیایی مرتفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، بابک مومنی در دیدار مردمی با کشاورزان و شالیکاران بخش دابودشت آمل در مصلی نماز جمعه گفت: عمده‌ترین نگرانی و دغدغه‌های کشاورزان مربوط به تولید محصول برنج و نحوه تامین نهاد‌های کشاورزی بویژه کود و سم بود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران با اشاره به اینکه برغم مشکلاتی که در ابتدای فصل کشت امسال در خصوص تامین نهاد‌های زراعی وجود داشت افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و با حمایت‌های وزیر جهادکشاورزی و پیگیری‌های استانداری و سازمان جهادکشاورزی مازندران، از طریق شرکت خدمات حمایتی، در حال تامین کود شیمیایی مورد نیاز کشاورزان هستیم و این مشکل بزودی مرتفع خواهد شد.

وی گفت: معاون زراعت وزیر جهادکشاورزی نیز دستورات لازم را در این خصوص صادر کرده اند و در آینده نزدیک کمبودی‌ها و عقب ماندگی‌های تامین کود شیمیایی کشاورزان بزودی جبران خواهد شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران، پایین بودن قیمت برنج در فصل برداشت را نیز یکی دیگر از مشکلات و نگرانی‌های کشاورزان دانست و افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق اتحادیه‌های تامین کنندگان و تعاون روستایی، امسال شاهد رکود بازار و پائین بودن قیمت برنج  تولیدی داخل نخواهیم بود و شاهد بازار خوبی برای همه از جمله سود منطقی تولیدکنندگان و مدنظرداشتن توان اقتصادی مصرف کنندگان باشیم.

مومنی با بیان اینکه دشت هراز یکی از مهمترین دشت‌های شالیزاری و تولید برنج کشور محسوب می‌شود تاکید کرد: کشاورزان و شالیکاران نقش حیاتی و کلیدی در بحث امنیت غذایی کشور بشمار می‌روند.

دیگر خبرها

  • مرتفع شدن مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود
  • مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود شیمیایی مرتفع می‌شود
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • انتقاد طلافروشان به ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت است
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفتکش زیست سازگار
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری رفع شود