Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه اعلام کرد بیشتر کشورهای عربی به اسرائیل به عنوان یک همپیمان نگاه می‌کنند نه دشمن. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو اظهار داشت بیشتر کشورهای عربی دیگر به اسرائیل به عنوان یک دشمن نگاه نمی‌کنند، بلکه به آن به عنوان یک همپیمان می‌نگرند که نمی‌توان از آن در رویارویی با تروریسم چشم پوشی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتانیاهو که در کنفرانس سازمان‌های یهودی‌ آمریکایی سخن می‌گفت، مدعی شد تا زمانی که ایران در منطقه مهار نشود، امکان حل نزاع فلسطینی اسرائیلی وجود نخواهد داشت .

وی افزود تغییر چشمگیری در خصوص پذیرش اسرائیل از سوی کشورهای جهان ایجاد شده است به طوری که بیشتر کشورهای عربی و اسلامی دیگر به  اسرائیل به عنوان دشمن نگاه نمی‌کنند، بلکه اسرائیل از نظر آنها به یک همپیمان تبدیل شده که نمی‌توان از آن در رویارویی با تروریسم اسلامی چشم‌پوشی کرد .

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت در کنفرانس ورشو، بسیاری از کشورهای عربی شرکت کردند و نقطه تمرکز بر ایران به عنوان مهمترین دشمن بود و بسیاری از کشورهای عربی در این زمینه اتفاق نظر داشتند که حل مسئله فلسطین بدون مهار ایران در منطقه امکان ندارد.

افشای سفر سری نتانیاهو به 4 کشور عربی/ نشست الفیصل با ملک سلمان پیش از مصاحبه با شبکه صهیونیستی

نتانیاهو در ادامه اظهارات فریبنده خود افزود همه جهان می‌گفت، ما باید مسئله فلسطین را ابتدا حل کنیم، ولی ما معادله را برعکس کردیم، به اینکه ما باید ابتدا قدرت خود را پایه‌‌گذاری کنیم و اینگونه در قبال جهان و کشورهای عربی انعطاف‌پذیری خواهیم داشت و این ما را به حل نزاع اسرائیلی فلسطینی سوق خواهد داد.

خبر  دیگر  اینکه کانال سیزدهم تلویزیون عبری زبان رژیم صهیونیستی گزارش  داد دولت اسرائیل با فروش سیستم «پگاسوس» برای جاسوسی از تلفن‌های همراه نظام‌های چالش برانگیز موافقت کرده است. نام برنامه موسوم به پگاسوس در ماه‌های اخیر به عنوان یکی از سیستم‌های بسیار خطرناک جاسوسی از تلفن‌های همراه مطرح شده است.  این رسانه افزود دستگاه امنیت کل اسرائیل(شاباک) و یگان اطلاعات 8200(مسئول جاسوسی سایبری) قراردادهایی با شرکت اسرائیلی«NSO» سازنده پگاسوس منعقد کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، این قراردادها، از دستگاه‌های امنیتی می‌خواهد که باید به این شرکت برای به دست آوردن مجوز از موسسه دفاعی برای فروش برنامه‌هایش کمک کنند.

این رسانه رژیم صهیونیستی اعلام کرده است سیستم جاسوسی از سال 2016 تا اکتبر 2018 علیه 175 معارض و فعال حقوق بشری و روزنامه‌نگار در جهان عرب، آمریکای لاتین، آسیا، آفریقا و مناطق دیگر مورد استفاده قرار گرفته است.

پیشتر گزارش‌های مطبوعاتی از به کارگیری سیستم جاسوسی پگاسوس علیه جمال خاشقجی روزنامه‌نگار سعودی پیش از کشته شدن وی در کنسولگری سعودی در شهر استانبول در  اکتبر 2018 خبر داده بود.

شرکت اسرائیلی «NSO» در سال 2010 تاسیس شده است که حدود 500 کارمند در آن فعالیت می‌کنند و مقر آن در تل آویو قرار دارد.

انتهای پیام/

R36361/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل بنیامین نتانیاهو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل بنیامین نتانیاهو اسرائیل بنیامین نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۰۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سیا برای دیدار با نتانیاهو به اسرائیل می‌رود

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارنوت بامداد چهارشنبه گزارش داد که رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) امروز برای مذاکره با بنیامین نتانیاهو و رئیس موساد به فلسطین اشغالی سفر می‌کند.

به گزارش مشرق، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارنوت گزارش داد که ویلیام برنز رئیس سیا در سفر امروز (چهارشنبه) خود به فلسطین اشغالی درباره توافق مبادله اسرا و آتش بس در غزه با نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دیوید بارنیا رئیس موساد مذاکره خواهد کرد.

پیش تر رسانه‌های نزدیک به دولت مصر گزارش داده بودند که تمام طرف‌های مذاکره برای آتش‌بس در غزه و آزادی اسرا با از سرگیری آن موافقت کرده‌اند.

شبکه خبری القاهره نیز گزارش داده بود که میانجیگران مصری، قطری و آمریکایی در حال مذاکره با هیات حماس‌ هستند.

جنبش حماس دوشنبه شب موافقت خود با پیشنهاد قطر و مصر درباره برقراری آتش‌بس در نوار غزه را اعلام کرد اما با وجود موافقت حماس، کابینه رژیم صهیونیستی حمله زمینی به رفح را تصویب کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد سه‌شنبه حملات به مناطق مختلف شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه و نیز یورش زمینی به بخش فلسطینی گذرگاه رفح را آغاز کرده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • سران کشورهای بزرگ به تل‌آویو رفتند تا علیه اسلام اعلام جنگ کنند
  • ادعای مقام آمریکایی درباره توقف ارسال محموله مهمات به تل‌آویو
  • رغبت کشورهای عربی نسبت به تشکیل گروه صلح‌بانان بین‌المللی برای غزه پساجنگ
  • فرصت حج برای غزه
  • رئیس سیا برای دیدار با نتانیاهو به اسرائیل می‌رود
  • نتانیاهو برای آتش بس سنگ اندازی می‌کند
  • هاآرتص: تل‌آویو نگران همه گیر شدن تحریم علیه اسرائیل است
  • گیر کردن نتانیاهو در میان آرواره‌ها
  • آتش‌بس یا تقسیم کار واشنگتن و تل‌آویو برای ادامه جنایت‌گری؟