Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: وکیل مدافع نرگس محمدی گفت: درخواست مرخصی استعلاجی موکلم که پیشتر به رئیس زندان اوین ارائه شده بود برای اتخاذ تصمیم به دادستان تهران ارسال شد.

به گزارش رکنا، محمود بهزادی راد روز دوشنبه اظهار داشت: با توجه به اینکه یکسال پیش پزشک متخصص نرگس محمدی تشخیص داده به علت خونریزی باید رحم او خارج شود، ششم بهمن امسال نامه ای برای رئیس زندان اوین مبنی بر اعطای مرخصی استعلاجی به موکلم ارسال کردم تا موضوع را پیگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وکیل دادگستری افزود: رئیس زندان اوین هم نامه را برای اتخاذ تصمیم به دادستان تهران ارائه کرده که منتظر تصمیم دادستان هستیم و امیدواریم با توجه به وضع وخیم موکلم، مورد پذیرش قرار گیرد.

بهزادی راد اضافه کرد: روز گذشته (یکشنبه) 28 بهمن هم برای ارائه درخواست اعزام به بیمارستان موکلم به دادیار ناظر زندان اوین که به تازگی منصوب شده، مراجعه کردم اما دادیار ناظر زندان از پذیرش درخواست ما خودداری کرد و نتوانستیم با سرپرست دادسرای اوین نیز درباره علت عدم پذیرش درخواست موکلم، صحبت کنیم.

وکیل مدافع نرگس محمدی با بیان اینکه موکلش هفته گذشته یک مرتبه به بیمارستان اعزام و توسط دکتر نوربالا مورد معاینه قرار گرفته گفت: در این اعزام، دکتر نوربالا داروهای ضد تشنج موکلم را تجدید کرده و گفته باید 25 اسفند هم نرگس محمدی را معانیه کند اما طی تماسی که اخیراً موکلم با من داشته، رئیس بهداری زندان اوین به او اعلام کرده برای 25 اسفند اعزامی صورت نمی گیرد.

نرگس محمدی روزنامه نگار و فعال مدنی است که به اتهام تاسیس کمپین لگام (لغو گام به گام اعدام) و چند اتهام دیگر به 10 سال حبس قطعی محکوم شده است.

او چهارم مهر امسال به دلیل اطلاع از وضع نامساعد پدرش به مدت سه روز به مرخصی آمد و هشتم مهر به زندان بازگشت.

به گفته بهزادی راد، نرگس محمدی 6 سال و هشت ماه از 10 سال محکومیت خود را گذرانده و مشمول آزادی مشروط است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: پزشک زندان زندان اوین روزنامه آزادی پزشک زندان زندان اوین روزنامه آزادی دادستان وکیل زندان اوین نرگس محمدی دادستان تهران عکس جوان زن قتل زاهدان دستگیر شد مرگ مرد تهران تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۰۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست فوری باشگاه پرسپولیس: مثل استقلال نگاهمان کنید

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال خواستار رعایت عدالت در حضور تماشاگران خود برای بازی با تیم هوادار شد.

در نامه باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ عنوان شده که اگر بازی هفته پایانی استقلال مقابل پیکان تهران به هر دلیلی در هر مکانی قرار است با تماشاگر برگزار شود، بازی روز شنبه این تیم با هوادار تهران نیز باید با حضور تماشاگران برگزار شود.

باشگاه پرسپولیس صبح امروز نامه خود را در اختیار سازمان لیگ قرار داده است و خواستار برگزاری جلسه فوری در این زمینه نیز شده است اما سازمان لیگ فعلا با درخواست پرسپولیسی‌ها مخالفت کرده است.

با این حال سرخپوشان انتظار دارند به عنوان رقیب جدی استقلال در مسیر قهرمانی لیگ بیست و سوم شرایط یکسانی با آنها پیدا کنند اما باید دید شورای تأمین استان به عنوان مرجع برگزاری بازی با حضور تماشاگر در هر نقطه از شهر تهران درخواست پرسپولیس را با توجه به شرایط حساس جدول و تأثیر حضور تماشاگر در بازی‌هایش خواهد پذیرفت یا دیدار دو تیم بدون هوادار در ورزشپاه پاس اکباتان برگزار می‌شود.

بازی پرسپولیس و هوادار تهران ساعت ۱۸:۲۰ روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شود.

کد خبر 6100586 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • نامه رسمی پرسپولیس با اشاره به استقلال!
  • تتلو در زندان قرآن می‌خواند و تلویزیون می‌بیند
  • درخواست فوری باشگاه پرسپولیس: مثل استقلال نگاهمان کنید
  • امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خوانَد | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت و برنامه محفل که در شب‌های ‌ماه رمضان پخش می‌شد را نگاه کرد!
  • صادرات ۱۷ میلیون شاخه‌ گل نرگس از لرستان
  • اتهامات مالی، شهردار مرند را راهی زندان کرد
  • درخواست«میقاتی»برای تشدیدفشار جهانی ضداسرائیل برای پذیرش صلح حماس
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • دونگ کوای ؛ جینسنگ زنانه و نسخه ای که می تواند خطرناک باشد(+عکس)