Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@04:04:38 GMT

قاتل جوان 21 ساله آملی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۰۵۹۳

ساعت24- فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و دستگیری عامل درگیری و قتل جوان 21 ساله در کمتر از 12 ساعت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، نعمت‌الله آزادی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع درگیری منجر به چاقوکشی بین دو جوان در یکی از پارک‌های شهر، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند جوانی 21 ساله در پی یک درگیری با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و قاتل پس از ارتکاب به قتل از صحنه جنایت متواری شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، مخفیگاه متهم به قتل شناسایی در یکی از شهرهای همجوار شناسایی شد.

این مسؤول بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی، متهم را در یکی از منازل روستایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

آزادی اظهار کرد: متهم پس از دستگیری در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس با اقرار به قتل علت درگیری را اختلاف با مقتول اعلام کرد که بر اثر یک مشاجره لفظی و درگیری منجر به چاقو کشی و قتل شد همچنین متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شده و سپس روانه زندان شد.

وی با بیان اینکه در زمان بروز خشم، تصمیم‌گیری برای افراد سخت و دشوار است، گفت: در این زمان است که فرد از هر ابزاری برای تخلیه روانی خود استفاده می‌کند و به همراه داشتن و حمل چاقو منجر به حوادثی ناگوار می‌شود.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم

فرمانده انتظامی آذربابجان‌غربی گفت: شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس است.

به گزارش مشرق، سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری شب گذشته در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی دهیم.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل