Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@19:17:50 GMT

دست رد آمریکا به سینه کُردهای سوریه

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۰۶۰۱

دست رد آمریکا به سینه کُردهای سوریه

به گزارش جهان نيوز به نقل از النشره، جوزف ووتل فرمانده ستاد مرکزی ارتش آمریکا در واکنش به درخواست کردهای سوریه مبنی بر باقی ماندن ۱۵۰۰ نفر از نظامیان ائتلاف بین‌المللی در سوریه اظهار کرد: موضوع باقی‌ماندن نیروهای آمریکا در سوریه مطرح نیست و نیروهای آمریکایی دستور دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور مبنی بر خروج از سوریه را اجرا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بررسی‌ها درباره باقی ماندن نیروهای آمریکا در سوریه نیست بلکه درباره آنچه که ائتلاف بین‌المللی می‌تواند انجام دهد، است.

پیشتر مظلوم کوبانی فرمانده نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) از ائتلاف بین‌المللی به اصطلاح ضد داعش به رهبری آمریکا خواسته بود که ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ تن از نظامیان خود را در سوریه باقی بگذارد تا به این نیروها در عملیات مقابله با داعش کمک کنند.

منبع: مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند

وزیر دفاع چین گفت، تعامل بین نیروهای مسلح چین و روسیه نقش با ثبات کننده‌ای در روندهای جهانی و در شرایط متشنج و پر تلاطم بین المللی ایفا می‌کند.

به گزارش ایسنا، «دونگ جون» وزیر دفاع چین در جریان گفت‌وگو با سرگئی شویگو همتای روسی خود در آستانه گفت: «در یک محیط متلاطم بین المللی به ویژه مهم است که روابط بین نیروهای مسلح دو کشور پویایی بالایی داشته باشد و به روندهای زمان پاسخ دهد. تعامل ما برای ثبات استراتژیک در این سیاره مهم است.

به نقل از خبرگزاری تاس، وزیر دفاع چین همچنین گفت، به دنبال گفت‌وگو درباره مهمترین مسائل بین المللی با همتای روسی خود است.

این نخستین دیدار رو در رو بین وزرای دفاع چین و روسیه پس از انتصاب دونگ جون در این سمت است.

۳۱ مارس ۲۰۲۴، این دو از طریق ویدئوکنفرانس و به ابتکارعمل طرف چینی صحبت کرده بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
  • بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده و گسترش آن را نمی‌پذیریم
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند