Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@00:12:33 GMT

مدیریت المانهای ترافیکی منطقه 20 هوشمند شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۰۸۵۳

مدیریت المانهای ترافیکی منطقه 20 هوشمند شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 ابوذر ریاضی با بیان این مطلب گفت: برای اولین بار در بین مناطق 22 گانه شهرداری تهران، نسخه آزمایشی سامانه مدیریت و نگهداشت المانهای ترافیکی با عنوان سامانه مدیریت و نگهداری شهر با هدف خدمات رسانی بیشتر در منطقه 20 راه اندازی شد.

ریاضی با اشاره به اینکه اطلاعات تمامی المانهای ترافیکی منطقه با استفاده از GPS برداشت و بر روی نقشه های GIS ثبت شده است،افزود: نمایش لحظه ای موقعیت تیم های عملیاتی، نمایش نقاط و تجهیزات ترافیکی، نمایش لحظه ای رویدادها و وقایع جاری بر روی نقشه شهر از جمله ویژگی های این سامانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 20 سهولت در گزارش گیری و مدیریت آنلاین عملکرد تیم های عملیاتی ،بررسی المان های ترافیکی و کاهش خطای انسانی را از دیگر اهداف راه اندازی این سامانه برشمرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۰۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی ۱۴ اردیبهشت؛ تردد روان در تمام محورهای شمالی

به گزارش خبرنگار مهر، تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها نیز تردد روان گزارش شده است.

طبق آخرین وضعیت جوی در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، یزد، کهکیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، کرمان، کردستان، همدان، مرکزی، لرستان، قزوین، زنجان، خوزستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، ایلام دارای بارش باران است.

کد خبر 6095465 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • انجام ۵۰ درصد از نقشه برداری امامزاده ابراهیم(ع) شفت تا فردا
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند
  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع
  • وضعیت ترافیکی این دو محور مهم شمالی
  • آخرین وضعیت ترافیکی ۱۴ اردیبهشت؛ تردد روان در تمام محورهای شمالی