Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آستارا - ايرنا - رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا گفت: نمايشگاه بهاره و فروشگاه عرضه مستقيم کالا، براي تنظيم بازار و کنترل قيمت ها از اواسط اسفندماه در اين شهرستان داير مي شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، محسن آهني عصر دوشنبه در جلسه با همکاران خود در اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا اظهار داشت: حدود 35 واحد صنفي عرضه کيف، کفش، پوشاک، آجيل، ميوه و شيريني در آستارا با 10 تا 15 درصد تخفيف در سالن ورزشي 9 دي يا بازار ميوه و تره بار داير خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اين که اجراي گشت هاي مشترک با تعزيرات حکومتي، شبکه بهداشت و نيروي انتظامي آغاز شده است افزود: بازرسان بر فروش کالاهاي مورد نياز مردم شامل پوشاک، آجيل، ميوه و شيريني نظارت کامل و با گرانفروشان برخورد خواهند کرد .
آهني خاطرنشان کرد : واحدهاي صنفي بر روي کالاهاي خود برچسب قيمت نصب کنند و شهروندان و مسافران گرانفروشي، درج نشدن قيمت، صادر نشدن فاکتور و کم فروشي را با تلفن 124 به اداره صنعت، معدن و تجارت يا با شماره 01344819767 به واحد بازرسي اتاق اصناف آستارا اطلاع دهند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعيت در منتهي اليه غرب استان گيلان واقع و با حدود پنج هزار واحد تجاري که اغلب در بازارچه ساحلي آن متمرکز شده، همه ساله پذيراي ميليون ها گردشگر داخلي و خارجي است.
7124/7105 /6030
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۰۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری

سرهنگ حمید عسگری در جمع فروشندگان و متصدیان اتحادیه پوشاک استان البرز ضمن تشریح طرح عفاف وحجاب با عنوان طرح نور گفت: این طرح با هدف حمایت از عفاف و پوشش اسلامی و مراقبت از کانون و بنیان خانواده از ۲۶ فروردین ماه اجرایی شده است. 
به گفته وی در اجرای طرح عفاف و حجاب محور کار اتحادیه پوشاک و لباس وفروشندگان ومتصدیان فروش وشاغلان در اماکن تجاری ومجتمع‌های تجاری هستند که ملزم به رعایت حجاب هستند.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: فروش لباس‌های نامتعارف که عمدتا بصورت قاچاق وارد کشور شده ممنوع است و استفاده از مانکن‌های زنده هم در اماکن ومجتمع‌های تجاری با پوشش‌های نامتعارف هم ممنوع است.
عسکری گفت: بکار گیری اتباع بیگانه در واحد‌های تجاری نیز ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • انواع شربت های میوه ای و غیر میوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجازند
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد