Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نروژی شیاطین سرخ آماده است تا تیمش را از راهی پر پیچ و خم به فینال جام حذفی برساند.

طرفداری- اوله گونار سولسشر پس از پیروزی ۲-۰ منچستریونایتد مقابل چلسی، از عملکرد تدافعی تیمش به شدت راضی بود.

به گزارش BBC Sport، گل‌های آندر هررا و پل پوگبا اولین پیروزی منچستریونایتد در استمفوردبریج پس از سال ۲۰۱۲ را رقم زدند تا سولسشر بگوید:

بعد از بازی با آرسنال و چلسی، یک بازی خارج از خانه دیگر پیش رو داریم اما به هر حال اوضاع از این قرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید از مسیر سخت بگذریم. بازی کردن مقابل وولورهمپتون دشوار است. 

عملکرد امشب تیم فوق العاده بود و تاکتیک‌های ما جواب دادند. از هافبک‌های خودمان خواستیم از جلو پرس کنند و وارد محوطه جریمه (حریف) شوند که این روش جواب داد. دفاع تیم در نیمه دوم فوق العاده بود. چلسی تیم خوبی است. آن‌ها سبک مختص به خودند را دارند ولی خوان ماتا جلوی جورجینیو فوق العاده کار کرد و ما از نظر تدافعی کاملا بی نقص بودیم. در نهایت توانستیم دروازه خودمان را بسته نگه داریم.

نتیجه بزرگی است. پس از بازی با پاری سن ژرمن انتقاداتی صورت گرفت و امشب همه همان کاری را انجام دادند که از آن‌ها خواسته بودیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)

به گزارش ورزش سه، مهدی حسینی هافبک دفاعی تیم فوتبال تراکتور در بازی رفت مقابل فولاد خوزستان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با 2 شوت سرکشی که به سمت دروازه کریستوفر کنت شلیک کرد سه امتیاز را برای تراکتور به ارمغان آورد.

مهدی حسینی در آن مسابقه مرد اول تراکتور بود و با نفوذهای به موقع درون محوطه فولاد خودش را در شرایط شوت‌زنی قرار می‌داد و با ضربه محکم و مهار نشدنی دو گل به ثمر رساند و ستاره میدان بود.

این مسابقه دومین دبل دوران فوتبال مهدی حسینی بود و او پیش از این زمانی که در آلومینیوم اراک توپ می‌زد با 2 گلی که مقابل نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند زمینه ساز پیروزی دو بر یک آنها شد.

مهدی حسینی در این فصل یک گل هم مقابل شمس‌آذر به ثمر رساند تا در 23 حضور خود به عنوان بازیکن و تعویضی 3 گل با پیراهن تراکتور به ثمر رسانده باشد.

او در بازی با فولاد با انگیزه‌های خاصی به میدان خواهد رفت و به دنبال تکرار عملکرد فوق‌العاده در نیم فصل نخست خواهد بود.

دیگر خبرها

  • رئال یا مونیخ؛ امشب تکلیف دیگر فینالیست مشخص می‌شود
  • تکرار گل خاطره‌انگیز هوملز مقابل فرانسوی‌ها (عکس)
  • چلسی مطمئن از انتقال 30 میلیون یورویی مسینیو
  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد