Web Analytics Made Easy - Statcounter

 «شاه محمود قریشی» اعلام کرد: حادثه تلخ تروریستی در زاهدان باعث تأسف فراوان ما شد.

وی تصریح کرد: ایران همسایه ما است و هرگز اجازه ایجاد مشکل برای ایران را نخواهیم داد، ما قصد نداریم خود عامل نگرانی ایران باشیم.

قریشی اظهار داشت: اسلام‌آباد خود را موظف به حفظ امنیت کشورهای همسایه می‌داند و اجازه نخواهد داد از خاک این کشور برای ناامن کردن دیگر کشورها استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه پاکستان گفت: ما برای مبارزه با تروریسم لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم و بین گروه‌های تروریستی نیز تفاوتی قائل نیستیم.

معاون حزب تحریک انصاف خاطرنشان کرد: تمامیت ارضی ایران و امنیت در این کشور برای ما اهمیت بسیاری دارد و می‌دانیم که تهران نیز همین دید را نسبت به ما دارد.

وی تأکید کرد: اگر مشکلی توسط گروه‌های تروریستی ایجاد شود ما می‌توانیم با کمک هم آن را حل کرده و مانع تحقق اهداف پلید تروریست‌ها شویم.

وزیر خارجه پاکستان اضافه کرد: همکاری‌های امنیتی پاکستان و ایران در آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد و اینک نیز حاضریم با اطلاعاتی که ایران در اختیار ما قرار می‌دهد علیه هر گروهی که امنیت کشور همسایه ما را تهدید می‌کند عملیات انجام دهیم.

گفتنی است قریشی روز گذشته نیز ضمن گفتگو با وزیر امور خارجه کشورمان از اعزام یک تیم تخصصی به تهران جهت بررسی مشکل و حل آن خبر داده بود.

سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز از آغاز عملیاتی ضدتروریستی توسط ارتش پاکستان خبر داده گفت: ارتش پاکستان برخورد با تروریست‌ها را آغاز کرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران خاک پاکستان مبارزه با تروریسم وزیر امور خارجه نیروهای مسلح ایران پاکستان مبارزه با تروریسم معاون نیروهای مسلح شاه محمود قریشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت فیلم تاریخی جدید در ایران

به گزارش صدای ایران از ایرنا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی بامداد چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه به منظور شرکت در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی بین فرهنگی در باکو عازم آذربایجان شد و جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در آخرین روز از سفر خود از موزه تاریخ ادبیات شهر باکو بازدید کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه این بازدید ضمن برشمردن شخصیت‌های مشترک فرهنگی دو کشور گفت: به مفاخر بزرگ به عنوان زمینه‌های همگرایی بین دو کشور نگاه می‌کنیم؛ اینها جزو میراث مشترک فرهنگی ما به‌شمار می‌روند، ما قرن‌ها کنار یکدیگر زیست کردیم، این ظرفیت‌ها باید باعث افزایش برادری‌ها و همگرایی‌ها باشد نه اینکه موجب واگرایی شود.

وی با بیان اینکه هر کس تلاش کند تا این بزرگان را دست مایه واگرایی قرار دهد حتما دچار اشتباه راهبردی و خطای محاسباتی شده است، افزود: به میراث مشترک فرهنگی با کشور‌های همسایه به عنوان میراث مشترک تاریخی نگاه می‌کنیم و به آنها می‌بالیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: علاقه‌مند هستیم برای این مشاهیر فیلم‌های مشترک تولید کنیم؛ در ترکمنستان برای مختومقلی فراغی همین کار را می‌کنیم، در پاکستان نیز برای اقبال لاهوری کاری را در دست اقدام داریم؛ در سفر هفته گذشته به پاکستان برادران و خواهران پاکستانی به ویژه در شهر لاهور از این موضوع استقبال کردند.

اسماعیلی با بیان اینکه همه اشعار نظامی به زبان فارسی است و میراث مشترکی بین دو کشور به‌شمار می‌رود، افزود: امیدواریم ساخت مجموعه جدیدی را برای حکیم نظامی آغاز می‌کنیم؛ در همین راستا از همکارانم در وزارت فرهنگ جمهوری آذربایجان دعوت کردیم تا ما را در ساخت فیلم سینمایی در این باره کمک کنند.

موزه تاریخ ادبیات شهر باکو در قسمت قدیمی‌این شهر قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اجازه نخواهیم داد در پی ایجاد فرهنگسرا درختی در پارک لاله قطع شود
  • رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • امیرعبداللهیان: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک است/ گذشت زمان به قدرت اشغالگر مشروعیت نمی‌بخشد
  • وزیر امور خارجه در پانزدهمین نشست سران اسلامی: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • ساخت فیلم تاریخی جدید در ایران
  • ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • ایران ۲۸ زندانی پاکستانی را آزاد می کند
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان