Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پکن- ايرنا- خبرگزاري رسمي چين از قول `علي لاريجاني` رييس مجلس شوراي اسلامي ايران گزارش کرد که روابط ايران و چين بسيار دوستانه و نزديک است.

به گزارش ايرنا شينهوا روز سه شنبه افزود: از ديدگاه رييس مجلس شوراي اسلامي ايران که در راس يک هيات بلند پايه به چين سفر کرده است دو کشور از مزاياي اين روابط خوب بهره مند مي شوند و همکاري هاي آنها رو به رشد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شينهوا مي نويسد: رييس مجلس شوراي اسلامي ايران تاکيد دارد که مواضع دو کشور در مسايل منطقه اي و بين المللي به يکديگر نزديک است و آنها پشتيبان يکديگر هستند.
گزارش خبرگزاري رسمي چين با اشاره به اينکه `علي لاريجاني` در راس يک هيات بلندپايه شامل وزير نفت، وزير خارجه، وزير اقتصاد و رييس بانک مرکزي به پکن سفر کرده است نوشت: اعضاي اين هيات قرار است با همتايان خود در پايتخت چين ديدار و با آنها درباره راه هاي ارتقا سطح مناسبات رايزني کنند.
آساق**231**1904**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اردوی تیم فوتبال جوانان زیر ۲۰ سال ایران در حالی ادامه دارد که با تصمیم کادر فنی و هماهنگی‌های صورت گرفته بازی‌های تدارکاتی برای آنها در نظر گرفته شده است.

از این رو تیم ملی جوانان کشورمان ساعت ۱۶ عصر امروز مقابل تیم فوتبال هوادار دیداری دوستانه را در زمین چمن شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند.

نتیجه این بازی به همراه گزارش تصویری متعاقبا از سایت فدراسیون فوتبال منتشر می‌شود.

کد خبر 6098959

دیگر خبرها

  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • روابط ایران و اقلیم کردستان عراق دوستانه است
  • وابط ایران و اقلیم کردستان عراق دوستانه است
  • وزیر خارجه: قطع روابط با اسرائیل در توقف نسل کشی مهم است
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • هاکان فیدان: توسعه روابط با ایران اولویت مهم ترکیه دانست
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترک: گفتگو درباره تحولات منطقه، فلسطین و روابط دوجانبه
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل