Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی در ایالت میامی مدعی شد که واشنگتن خواستار انتقال مسالمت‌آمیز قدرت در ونزوئلا بوده اما همه گزینه‌ها درباره این کشور باز است. ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۸ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در دانشگاه بین المللی فلوریدا در میامی و در میان آمریکایی های ونزوئلایی تبار سخنرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور آمریکا در این سخنرانی گفت: مردم ونزوئلا در آستانه تاریخ ایستاده اند و آماده اند کشور و آینده خود را به دست گیرند و سال های حکومت سوسیالیستی، ونزوئلا را به سمت دروازه ویرانی برد.

رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه زمان افول سوسیالیسم در نیمکره ما فرا رسیده، گفت: این مساله نه فقط در ونزوئلا بلکه در نیکاراگوئه و کوبا نیز وجود دارد.

ترامپ با اشاره به ممانعت دولت ونزوئلا از ارسال کمک‌های امدادی به مردم ونزوئلا از کلمبیا مدعی شد: مادورو ترجیح می دهد مردمش را گرسنه ببیند تا به آنها کمک کند.

این در حالی است که "خورخه آرائاسا" وزیر خارجه ونزوئلا پیشتر درباره ادعای کمک های انسان دوستانه آمریکا اظهار کرده بود: جمع ارزش کمک های ارسالی آمریکا حدود 20 میلیون دلار است در حالی که کاخ سفید بیش از 30 میلیارد دلار دارایی های ونزوئلا را مسدود کرده است.

ترامپ از ارتش ونزوئلا هم خواست از دستور مادورو برای جلوگیری از ورود کمک های اولیه به آن کشور اطاعت نکنند و هشدار داد: ارتش ونزوئلا برای نجات مردم کشور خود کمک کند. اگر آنها همچنان به حمایت از رژیم مادورو ادامه دهند، هیچ بندر امن و راه فراری را پیدا نخواهند کرد. 

وی خطاب به ارتش ونزوئلا که مطابق با قانون اساسی این کشور از نیکلاس مادورو حمایت کرده، اظهار کرد: در صورت تداوم این حمایت، همه چیز را از دست خواهید داد.

رئیس جمهوری آمریکا که در اقدامی مغایر قوانین بین المللی در امور داخلی ونزوئلا دخالت کرده است، ادامه داد: ما خواستار انتقال مسالمت آمیز دولت هستیم اما همه گزینه ها باز است.

مخالفت روسیه با توطئه کمک انساندوستانه آمریکا به ونزوئلاادعای پامپئو درباره ارسال کمکهای بشردوستانه به ونزوئلاوزیر خارجه ونزوئلا: آمریکا از حقیقت ونزوئلا وحشت دارد

انتهای پیام/.

 

R36486/P/S8,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۱۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت

رئیس پلیس آگاهی فراجا تاکید کرد که ارتقاء قدرت کشف جرایم و برخورد قاطع و موثر با سرقت از جمله اولویت‌های مهم پلیس آگاهی فراجا در سال جاری است.

به گزارش ایسنا، سردار محمد قنبری در اولین جلسه شور عملیاتی که با حضور معاونان و روسای پلیس آگاهی فراجا برگزار شد، گفت: توجه به اولویت‌های سال ۱۴۰۳ و همچنین افق و چشم انداز معین برای اجرا در پلیس آگاهی فراجا باید بر مبنای اولویت‌ها ترسیم شود که در همین راستا ارتقاء کشف جرایم و برخورد قاطع و موثر با سرقت جزو اولویت‌های مهم است.

وی دقت در موضوع معماری فراجای آینده را یکی از اولویت‌های اساسی در سال جدید عنوان کرد و افزود: توجه به معیشت کارکنان به خصوص در حوزه مسکن شخصی باید در دستورکار قرار بگیرد. پیگیری بصیرت افزایی از طریق قرآن و نهج البلاغه و همچنین ارتقاء توان عملیاتی در کشف جرایم نیز باید در دستورکار باشد.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه اقدامات پلیس آگاهی در حوزه فضای مجازی و انتشار اخبار و اطلاع رسانی باید با جدیت انجام شود، گفت: ارتقاء کشف جرایم و برخورد قاطع و موثر با سرقت از جمله اولویت‌های مهم فراجا در سال جدید است که باید مدنظر قرار گیرد.

قنبری موضوع طرح نور را که در سطح فراجا در حال اجرا است بسیار بااهمیت و مثمرثمر عنوان کرد و گفت: از همه همکارانی که با تلاش شبانه روزی و اقدامات موثر در سراسر کشور در ایام گذشته و به ویژه نوروز تعامل و همکاری مطلوبی داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد: شاخص‌های حوزه کشف به وقوع باید به صورت کاملا علمی و حرفه‌ای ترسیم و برنامه‌ریزی های منظم در این زمینه انجام شود و برنامه‌ها و اهداف قابل دسترسی و منطقی باشند.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با تاکید براینکه موضوع هوشمندسازی باید به صورت فوق العاده در دستورکار پلیس آگاهی قرار گیرد، گفت:‌ انضباط باید در دستورکار قرار گیرد به طوری‌که همه فعالیت‌ها برمبنای انضباط مادی و معنوی به صورت کاملا دقیق پیگیری و اجرا شود.

وی با اشاره به تسریع و زمانبندی مشخص برای انجام کارها و اجرای مصوبات و کیفی سازی آنها خاطرنشان کرد: موضوع آمار و اطلاعات در حوزه های عملیاتی بسیار مهم است و باید به صورت دقیق به آن توجه شود.

رئیس پلیس آگاهی فراجا در پایان با اشاره به اهمیت احساس امنیت در سطح جامعه گفت: سرقت نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است به طوری که مجموع کشفیات ۳۴ درصد افزایش و کشف به وقوع به ۵۲ درصد رسیده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد
  • جزئیات توافق‌های بانکی ایران و روسیه
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • اعتراضات دانشجویی سیاست ما در منطقه تغییر نمی‌دهد
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد
  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در ۴ ماه گذشته خبر داد
  • گزینه عجیب معاون اولی ترامپ؛ زنی معروف به «قاتل سگ‌ها»!