Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@15:27:56 GMT

شوک به تیم ملی فوتبال بانوان وارد می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۱۷۱۶

طبق قرعه مرحله دوم رقابت های انتخابی المپیک 2020 توکیو، تیم ملی فوتبال بانوان ایران با تیم های چین تایپه، فلسطین و فیلیپین هم‌گروه شده و میزبانی این مسابقات هم برعهده کشور فلسطین گذاشته شده است.

اما مشکلی اصلی از قانونی نشات می گیرد که در مورد منع سفر شهروندان ایرانی به فلسطین تصویب شده است و از همین رو، تیم ملی فوتبال بانوان ایران نمی تواند در مرحله دوم مقدماتی المپیک شرکت داشته باشد و به این ترتیب از دور مسابقات کنار گذاشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولین بخش بین الملل فدراسیون فوتبال برای حل این مشکل شروع به مکاتبه با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا کرده اند و امیدوارند مانند تجربه ای که در گذشته داشته اند، موفق به متقاعد کردن مسئولان AFC شوند تا تیم ملی فوتبال بانوان ایران از رقابت ها کنار نرود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رقابت المپیک تیم ملی فوتبال ایران چین فلسطین تیم ملی فدراسیون فوتبال کنفدراسیون فوتبال المپیک بازی تیم ملی تیم ملی فوتبال فلسطین تیم ملی فوتبال بانوان المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۱۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم
  • مسئولان امنیت شغلی کارگران را تامین کنند
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است