Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در فارس معتقد است: نباید در ذهن برنامه ریزان کشور، این تلقی ایجاد شود که اگر سهم شیراز از اعتبارات ملی پرداخت شد، پس این استان در شرایط خوبی است.

آیت الله لطف الله دژکام در دیدار با فرماندار شیراز گفت: بسیاری اوقات شهرستان‌ها از نگاه برنامه ‌ریزان محروم بوده‌اند و انتظار می‌رود مسئولان استانی حتی فرماندار شیراز در مطالبه حق شهرستان ها پیشقدم شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، به نقل از خبر دریافتی از روابط عمومی نهاد نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، وی در این دیدار عنوان کرد: مدیریت کلان در شیراز، به سبب سابقه طولانی و درخشان در امور فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با همه شهرهای دیگر متفاوت، سخت و دشوار است.
وی با بیان اینکه برخلاف آنچه برخی معتقدند بعضی مسائل و حواشی سیاسی کشور از شیراز آغاز می‌شود، رویکرد و تلاش ما این بوده و خواهد بود که فارس از آرامش و ثبات بهره مند باشد.
امام جمعه شیراز ابراز داشت: وضعیت شیراز در گذشته اینگونه بود که بار سنگین برخی مسائل کشور را بر دوش کشید و برای آنها هزینه داد اما از مواهب آن بی بهره ماند.
آیت الله دژکام ادامه داد: نحوه ورود و خروج مسئولان و جریانات سیاسی استان به مسائل مختلف، در نهایت نباید به ضرر استان و منافع مردم تمام شود.
نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: انتظار دارم مدیران سیاسی استان و شهر شیراز از کنار حواشی سیاسی با درایت و تدبیر عبور کنند و درگیر آن‌ها نشوند.
آیت‌الله دژکام با اشاره به اینکه همه گرایش های سیاسی درون نظام محترم ‌اند و آنچه مهم است، حرکت همه جریان‌های سیاسی در چارچوب قانون است، ادامه داد: مسئولان نیز مکلف‌اند همانند جریانات مختلف سیاسی، به قانون پایبند باشند و از موازین قانونی در مواجهه با گروه‌های مختلف سیاسی عدول نکنند؛ چه در حمایت از برخی جریانات و چه در محدود کردن برخی جریانات دیگر.
وی اضافه کرد: امروز استان فارس و شهر شیراز نیازمند نگاهی جامع و همه‌جانبه ‌نگر است تا بتواند نیازهای استان را برطرف کند و مطالبات مردم، به ویژه نسل جوان را پاسخ دهد.
فرماندار شیراز نیز در این دیدار با بیان اینکه مجموعه مدیریتی شیراز در تلاش است تا باوجود شرایط خاص اقتصادی برای رفع مشکلات مردم و کاهش اثرات تهدیدات دشمنان، در کنار نماینده ولی فقیه در استان و استاندار، گام های موثری بردارد، گفت:
درحال حاضر شاهد تقویت وحدت و یکپارچگی و امید در میان مردم و همچنین بین مدیران دستگاه های مختلف استان هستیم.
محمدرضا امیری ابراز داشت: مجموعه فرمانداری شهرستان شیراز، آمادگی خود را به منظور انجام هرگونه همکاری لازم، در حد توانایی و در حوزه های مختلف برای انسجام بیشتر دستگاه های اجرایی شهرستان باهدف ارائه خدمات بهتر و پیگیری های مورد نیاز اعلام می‌کند.
7375 /1876

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي محروميت اعتبارات استاني يكپارچگي و اميد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و نفت در شهرستان کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فتح الله توسلی در شورای اداری شهرستان کبودراهنگ افزود: این نوع حمله از خاک ایران و رد کردن پایگاه‌های امنیتی آمریکا و رژیم صهیونیستی، یک عملیات گسترده و موفق بود که جای تبریک و تشکر دارد.

او همچنین گفت: شهرستان کبودراهنگ در سال ۱۴۰۲ دومین اعتبارات تملک دارایی استان را با ۱۶۷ میلیارد تومان داراست و با جذب ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبارات نفت اعتبارات این شهرستان در استان در رتبه نخست است که در تاریخ شهرستان بی سابقه است.

نماینده مردم کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی افزود: با پیگیری‌های انجام شده اعتبارات حذف شده در محرومیت شهرستان به شهرستان برگشت و این رقم ۹۱ میلیارد تومان است.

فتح الله توسلی افزود: برای رفع مشکل آب آشامیدنی روستایی ۵۰ میلیارد تومان اعتبار جذب شده و مطالعات انتقال آب از سد تالوار به روستا‌ها و شهر‌های شهرستان انجام شده و در حال اخذ ماده ۲۳ است.

او همچنین به حوزه راه‌ها اشاره کرد و گفت: راه همدان- گل تپه و علیصدر و خلعت آباد کبودراهنگ- شیرین سو - قیدار در اولویت است و اعتبارات لازم برای تکمیل آن اخذ خواهد شد.

نماینده مردم کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال ۱۴۰۲ از اعتبارات نوسازی و تجهیز مدارس استان فقط ۳ درصد به شهرستان تخصیص داده شده است، که مدیران باید برنامه خود را برای انجام طرح‌ها و جذب اعتبارات و رایزنی با مدیران کل و وزرا اعلام کنند.

فتح الله توسلی به ساخت درمانگاه تامین اجتماعی و کارخانه فرش در ناحیه صنعتی شیرین سو هم اشاره کرد.

فرماندارکبودراهنگ هم به کمبود سردخانه و شهرک گلخانه‌ها و تشکیل تعاونی‌ها در شهرستان اشاره کرد و گفت: تشکیل تعاونی‌ها به توسعه و پیشرفت کمک خواهد کرد.

مسلم غلامی افزود: امسال طرح‌های بهسازی و آسفالت ریزی در بیش از ۱۰۰ روستای شهرستان اجرا می‌شود.

حجت الاسلام عالمی، امام جمعه شیرین سو هم کمبود پاسگاه انتظامی، فضای ورزشی، زمین چمن فوتبال و آب آشامیدنی روستا‌ها را از جمله مشکلات این بخش برشمرد.

دیگر خبرها

  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر
  • جذب ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و نفت در شهرستان کبودراهنگ
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر پایان یافت
  • آیت الله هاشمی علیا عنوان کرد؛ لطف الهی به مؤمنان جهت دوری از تعصب جاهلی
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست
  • نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان