Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@00:36:22 GMT

آغاز چهارمین روز بررسی بودجه ۹۸ در مجلس

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۲۵۱۰

آغاز چهارمین روز بررسی بودجه ۹۸ در مجلس

جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به‌ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دویست و هشتاد و نهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، صبح امروز (سه‌شنبه 30 بهمن) دقایقی پیش به‌ریاست مسعود پزشکیان، نایب‌رئیس اول قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس دستور‌کار امروز مجلس را ادامه بررسی گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه سال 1398 کل کشور اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وکلای ملت در جلسه علنی روز شنبه 27 بهمن با 117 رأی موافق، 86 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع از مجموع 212 نماینده حاضر در جلسه کلیات لایحه بودجه سال 98 را تصویب کردند.   نمایندگان در جلسه روز یکشنبه 28 بهمن وزارت نفت را مکلف به عرضه 2 میلیون بشکه نفت در بورس انرژی کردند و همچنین با تصویب نمایندگان سهم صندوق توسعه از فروش نفت در سال آینده مشخص شد.   همچنین با مصوبات روز‌ دوشنبه 29 بهمن مجلس دولت مکلف به واگذاری سهام بیمه البرز شد و علاوه بر این تکلیف واگذاری سرخابی‌ها در مجلس تعیین تکلیف شد.   علاوه بر این نمایندگان سقف انتشار اوراق مالی اسلامی برای شهرداری‌ها را مشخص کردند و با مجوز مجلس دولت مجاز به اخذ وام 5 میلیارد دلاری از روسیه شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد

قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور در جلسه هم اندیشی با منتخبان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در شیراز اظهار کرد: با توجه به اینکه هر ساله به تعداد مددجویان بهزیستی به خاطر تصادفات اضافه می‌شود لازم است مجلس شورای اسلامی در افزایش بودجه این سازمان برای خدمات رسانی بهتر به مددجویان همتی مضاعف داشته باشد.

او گفت: در حال حاضر در کشور ۱۴۸ هزار نفر در نوبت دریافت حق پرستاری معلولان تحت پوشش بهزیستی هستند که لازم است مجلس برای رفع این مشکل هم مساعدت داشته باشد. 

منتخبان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی با رئیس سازمان بهزیستی کشور در شیراز، بررسی و رفع مشکلات بهزیستی را خواستار شدند. 

در این جلسه نمایندگان فعلی و منتخبان مجلس دوازدهم مشکلاتی، چون کم بودن خدمات به مددجویان از جمله مبلغ حق مددکاری، حق پرستاری، خدمات درمانی و پزشکی را مطرح کردند و خواهان برگزاری جلسات ویژه برای ارائه طرح‌های مورد نیاز برای کمک به بهزیستی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد