Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@12:37:33 GMT

بهنام برزای؛ خوشحالی جنجالی اما نافرجام

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۲۵۸۴

بهنام برزای بازیکن سابق استقلال پس از زدن پنالتی خوشحالی جنجالی را انجام داد اما در پایان تیم او در این بازی شکست خورد.

به گزارش ورزش سه، یحیی گل محمدی در آخرین دقیقه بازی، بهنام برزای را به زمین فرستاد تا در ضربات پنالتی حضور داشته باشد. برزای نیز نخستین پنالتی پدیده را تبدیل به گل کرد تا پدیده ۱-۰ پیش بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضربه اش را برخلاف جهت بیرانوند زد و پس از آن با یک پشتک این گل را جشن گرفت اما این پایان کار نبود. او سپس دستش را کنار گوشش گذاشت و از همان لحظه اعتراض هواداران پرسپولیس نسبت به برزای آغاز شد.

 

در حین حرکت به سمت بازیکنان خودی، برزای شیطنت هایی را هم انجام و به هواداران پرسپولیس عدد ۴ را نشان داد و وضعیت ورزشگاه را حسابی ملتهب کرد اما با کارت زرد از سوی خورشیدی تنش ها تمام شدند.

 

با این حال هواداران پرسپولیس و بازیکنان این تیم حسابی ازدست بازیکن سابق استقلال ناراحت شدند و تمام تلاش خود را کردند تا پاسخ او را در زمین بدهند. بیرانوند پس از مهار پنالتی بازیکنان پدیده، به شکل برزای دستش را کنار گوشش قرار داد و از هواداران پرسپولیس خواست تا او را بیشتر تشویق کنند. در ادامه پس از پیروزی سرخ ها شجاع خلیل زاده نیز خوشحالی این چنینی و آمیخته به کنایه را انجام داد تا پاسخ برزای را بدهد.

 

 در میکسدزون نیز تقابل استقلالی سابق با پرسپولیسی ها ادامه داشت. قرمزها مسرور از پیروزی با نگاهی شاید آلوده به ترحم، در نکوهش رفتار برزای صحبت میکردند و برزای نیز از هواداران پرسپولیس و کسانی که از حرکتش ناراحت شده بودند، معذرت خواهی کرد. او که در مقطعی به پرسپولیس هم نزدیک شده بود، تمام تلاش خود را انجام داد تا فضای ملتهب در بین پرسپولیسی ها را از بین ببرد اما پشتک و سپس حرکات دست کار خودش را کرده بود.

 

در فضای مجازی، فرهاد مجیدی با استوری اینستاگرامی برای برزای آرزوی موفقیت کرد. برزای پیش تر علاقه خود به مجیدی را نشان داده بود و امروز هم خوشحالی معروف این بازیکن را انجام داد تا کلکسیون خوشحالی هایش پس از گل کردن پنالتی تکمیل شود.

 

شادی او همچنین مورد توجه استقلالی ها قرار گرفت. پیش تر امین منوچهری، میلاد میداوودی و... هم پس از گلزنی به پرسپولیس خوشحالی های جنجالی انجام داده بودند و شاید اگر پدیده بازی را می‌برد، اکنون آبی ها نگاه ویژه ای به این بازی و خوشحالی بازیکن سابق خود داشتند.

 

 

پدیده شهر خودرو بهنام برزای

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده شهر خودرو بهنام برزای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۲۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی عمارت نوفل‌لوشاتو، نمایش «خرده جنایت‌های زن و شوهری» نوشته اریک امانوئل اشمیت، با ترجمه محمود بهفروزی و به کارگردانی پریسا مقدم تا ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ هر شب ساعت ۲۰ اجرا می‌شود.
بهنام ‌فرزام، امیدعلی ‌رحمانی، پریسا ‌مقدم بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش کرده‌اند.

همچنین کنسرت-نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی از ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه می رود که پیش فروش روزهای نخست آن با استقبال مخاطبان روبرو شد.
بهنام شرفی، نیکی مظفری، گل ناز عباسی، بهراد محمدی، روشنک رضایی مهر و بابک صحرایی بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.
همچنین محمدرضا عیوضی و مسعود امامی به عنوان خواننده – بازیگر در این اجرا حضور دارند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش‌ها می‌توانند به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/p/marg.neskafeh مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو