Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - يک مقام آگاه در وزارت جهادکشاورزي اعلام کرد: براي متعادل سازي بازار گوشت مرغ، هفته آينده 30 هزارتن از اين محصول با نرخ 11 هزار و 500 تومان به بازار عرضه مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي ايرنا، با وجود اينکه ستاد تنظيم بازار قيمت مصوب هر کيلوگرم مرغ گرم را 11 هزار و 500 تعيين کرده بود، اما در چند روز گذشته بهاي اين محصول از مرز 15 هزار تومان گذشت که نگراني هايي را براي مصرف کنندگان ايجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين درحاليست که ستاد تنظيم بازار اعلام کرده بود هيچ خرده فروشي حق فروش گوشت مرغ با قيمت هايي بيش از نرخ هاي مصوب تنظيم بازاري را ندارد و در صورت مشاهده با متخلف برخورد قانوني مي شود.
با شتاب عرضه و افزايش حجم مرغ هاي تنظيم بازاري توسط شرکت پشتيباني اموردام کشور از ديروز (29 بهمن)، به گفته مهدي يوسف خاني رئيس اتحاديه فروشندگان پرنده و ماهي نرخ اين محصول در سطح خرده فروشي هاي سطح شهر نيز بين 500 تا 700 تومان در هر کيلوگرم کاهش يافته است.
اين مقام مسئول به ايرنا اظهار داشت: دولت نيز براي ثبات قيمت اين محصول پروتئيني در بازار، طرح واردات گوشت مرغ را براي شب عيد پيشنهاد داده است.
وي ابراز اميدواري کرد با افزايش حجم عرضه گوشت مرغ تنظيم بازاري به شکل گرم و منجمد در کنار بازار آزاد شاهد روند کاهش قيمت اين محصول براي شب عيد و ايام نوروز باشيم.
اقتصام**9186*2025
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات

سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان یزد با حضور مدیران فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار و مسئولان دستگاه‌های متولی استان بر لزوم ارتقای کیفیت خدمت رسانی فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار تأکید کرد.

وی گفت: مقرر شد فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی در شهر یزد معرفی شوند.

مدرسی افزود: همچنین قرار شد تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات صورت گیرد تا بتوانند کالا‌های متنوع‌تر و با کیفیت تری را تهیه و به مردم عرضه کنند.

فرماندار یزد اظهار داشت: مقرر شد با پیگیری اجرایی شدن مصوبه کارگروه تنظیم بازار بتوانند اقلام و کالا‌ها را با سود و هزینه تمام شده کمتری به مردم عرضه کنند.

وی تأکید کرد: با استفاده از کالا‌های تولید شده در یزد، اقلام با قیمت کمتر و سرعت بیشتری در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات