Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، جایزه حمایت از کارمندان سال ۲۰۱۸ منا که طی مراسمی در ۳۰ ژانویه سال ۲۰۱۹ برابر با ۱۰ بهمن ماه سال جاری در محل هتل ریتز کارلتون در DIFC Dubai برگزار شد ، به شرکت سهامی بیمه “ما” تعلق گرفت..

این گزارش افزود: نظر به روابط حوزه بین الملل و ارائه اطلاعات کافی مبنی بر حمایت مدیرعامل و هیئت مدیره از کارمندان شرکت در وب سایت MENA Insurance Award2018 ، شرکت بیمه “ما” در میان شرکت های بزرگ و ثروتمند بین المللی و منطقه حائز رتبه نخست در خصوص حمایت از کارمندان (Employee Benefits Provider) شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرداخت حقوق مناسب و به موقع، ارائه تسهیلات ویژه در خرید بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری ارائه تخفیف در خرید تمامی بیمه نامه ها ، امکان ویژه خرید سهام شرکت ، ارائه انواع بن خرید ، ارائه تسهیلات ارزان قیمت، فراهم کردن امکانات رفاهی و برگزاری انواع دوره های آموزشی داخلی و بین المللی را از جمله فاکتورهای اعلام شده در سایت مراسم بود که پس از ارزیابی توسط هیات داوران متشکل از صاحب نظران صنعت بیمه اروپایی و مقایسه با استانداردهای بین المللی ، جایزه نخست را ازآن بیمه “ما”کرد.

گفتنی است شرکت های برتر منطقه آسیا، خاورمیانه و شمال آفریقا در این مراسم کاندیدای دریافت جایزه شدند .

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید شایانفر افزود: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.

وی گفت: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفاً با ارائه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

کد خبر 6088350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • فارس رتبه نخست کشور در تولید هسته‌های اولیه بذری کشور
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید