Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حمید مطهری مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: مرجان‌زاده یکی از بهترین داوران لیگ برتر است، ولی جو ورزشگاه روی وی تاثیر گذاشت و نظرش برگشت.

حمید مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و پارس جنوبی جم در هفته هجدهم لیگ برتر که با شکست شاگردان جلالی به پایان رسید، اظهار داشت: تا اینجا ۳ بازی در لیگ برتر انجام دادیم و این در حالی است که تنها ۱۵ روز قبل از آغاز بازی‌ها ما تیم را تحویل گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی با ذوب‌آهن و تراکتورسازی نمایش خوبی داشتیم و سعی کردیم موجودی خود را حفظ کنیم.

وی افزود: باشگاه ما شرایط نامشخصی داشت و حتی برخی از بازیکنان در آستانه جدایی بودند. تلاش کردیم با نفراتی که از قبل در تیم بودند و اضافه شدن یکی، دو بازیکن خارجی تیم را منظم کنیم. البته سعی کردیم که بازیکن ایرانی جذب کنیم، ولی نشد، چون اکثر آنها تیم داشتند. در دو بازی اول خوب کار کردیم تا اینکه به بازی با پارس جنوبی رسیدیم.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران تصریح کرد: در بازی با پارس جنوبی ما بهتر از حریف کار را آغاز کردیم، ولی اخراج بازیکن نساجی در دقیقه ۱۶ کار را برای ما سخت کرد. با آن اخراج واقعا تیم ما از هم پاشید، ولی با این حال سعی کردیم با همان ۱۰ نفر به پارس جنوبی فشار وارد کنیم. مطمئنا اگر بازیکن ما اخراج نمی‌شد شانس پیروزی نساجی در این بازی بیشتر از میزبان بود. البته زمین باتلاق‌گونه جم هم در نتیجه بی‌تاثیر نبود. به هر حال این بازی تمام شد، ولی چیزی از ارزش بچه‌های ما کم نمی‌کند.

مطهری در مورد اخراج بازیکن نساجی در ابتدای بازی و اینکه آیا اصلا خطا بود یا خیر، گفت: به نظرم داور خیلی سخت‌گیرانه عمل کرد. مرجان‌زاده یکی از بهترین داوران لیگ برتر است، ولی جو ورزشگاه روی وی تاثیر گذاشت و نظرش برگشت. فکر می‌کنم می‌توانست با یک کارت زرد از این موضوع بگذرد.

وی در پایان درباره بازی بعدی نساجی مقابل فولاد خوزستان و تیم افشین قطبی در قائم‌شهر خاطرنشان کرد: بازی‌های لیگ برتر خصوصا در نیم‌فصل دوم همیشه سخت است. هیچ بازی راحتی وجود ندارد و فولاد خوزستان هم یکی از بهترین تیم‌های نیم‌فصل دوم است. آنها ساختار خوبی دارند و تیم باشخصیتی هستند. ما هم نساجی هستیم و مطمئن باشید برای پیروزی پا به میدان می‌گذاریم. امیدوارم با یک پیروزی خوب دل هواداران را شاد کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر حمید مطهری نساجی میزان پارس جنوبی جم نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۳۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند

11 تیم لیگ برتری و 5 تیم از دسته های پایین تر در دور یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی حضور دارند. در این میان 7 تیم از قهرمانان گذشته جام حذفی در این مرحله حضور دارند و 3 تیم از قهرمانان گذشته، از دور مسابقات کنار رفته اند.

به گزارش طرفداری، از بین تیمهای لیگ برتری 3 تیم خوزستانی استقلال خوزستان، فولاد خوزستان و نفت آبادان در کنار نساجی مازندران و استقلال تهران از دور مسابقات جام حذفی کنار رفته اند.

از بین قهرمانان گذشته جام حذفی، سه تیم فولاد خوزستان، استقلال تهران و نساجی قائم شهر حذف شده اند و هفت تیم پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن، ملوان، سایپا، فجر شهید سپاسی و تراکتور هنوز در مسابقات حضور دارند.

استقلال هفت بار، فولاد خوزستان یک بار و نساجی یک بار قهرمان جام حذفی شده اند و پرسپولیس هفت بار، ذوب آهن و سپاهان چهار بار، ملوان سه بار، تراکتور دو بار و سایپا و فجر شهید سپاسی یک بار در جام حذفی ایران، عنوان قهرمانی را به دست آورده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند